:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

3-letnie dziecko potrącone na pasach [FOTO]

Newsy, letnie dziecko potrącone pasach [FOTO] - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 6
  • Fotka nr 1 z 6
  • Fotka nr 2 z 6
  • Fotka nr 3 z 6
  • Fotka nr 4 z 6
  • Fotka nr 5 z 6
07/02/2018 17:32

Kierowca opla vivaro, który jechał w kierunku Galerii Veneda, na przejściu dla pieszych potrącił 3-letnie dziecko. Poważnie rannemu dziecku pospieszyli na ratunek policjanci, którzy udzielili pierwszej pomocy przed przybyciem karetki pogotowia. Prawdopodobnie malec doznał poważnych obrażeń ciała i zostanie przetransportowany do DSK w Białymstoku.

- Dyżurny łomżyńskiej policji zgłoszenie otrzymał około godziny 17.30. Ze wstępnych ustaleń wynika, że w Łomży na ul. Zawadzkiej 36 - latek potrącił na oznakowanym przejściu dla pieszych 3-letnie dziecko. Kierowca był trzeźwy – informuje nas Elżebieta Zaborowska z zespołu prasowego KWP.

Według naszych ustaleń matka z trójką dzieci przechodziła przez przejście dla pieszych na ulicy Zawadzkiej, gdy w 3-latka uderzył rozpędzony opel. Siła uderzenia miała być tak duża, że dziecko zostało odrzucone kilkanaście metrów dalej.

Prawdopodobnie dziecko doznało poważnych obrażeń ciała  i zostanie przetransportowane do DSK w Białymstoku.

<

3-letnie dziecko potrącone na pasach [FOTO] komentarze opinie

  • fdfd - niezalogowany 2018-02-09 21:26:02

    A mamusia dalej w telefonie. Nawet jak dzieciaka zabieraja. Tak to jest jak rodzice nie wychowaja i pozniej corka trojka dzieci kazde z innym, a pozniej wywalone na dzieci bo na fejsbuku komentuja i lajki daja

  • bogu - niezalogowany 2018-02-09 12:55:13

    pamiętaj synu nie oceniaj innych żebyś nie był oceniany każdemu z nas może przytrafić się taka tragedia Umieszczone przez: Jazda Polska Przestańcie pierdzielić, że "ciemno było" , "nie zauważył" itp...To przejście oraz to niżej przy wyjeździe z parku Jana Pawła II jest bardzo dobrze widoczne. Tylko jak się zapie.rdala na oślep - to takie są skutki! Bo przecież "trzeba zapierdalać"...Widzieliście takie durne naklejki na samochodach, prawda? Przypuszczam, że ich treść nie odnosi się do ciężkiej pracy...Nie bardzo w to wierzę - w każdym bądź razie.

  • AjWaj - niezalogowany 2018-02-09 08:34:07

    "To przejście oraz to niżej przy wyjeździe z parku Jana Pawła II jest bardzo dobrze widoczne." Bzdura, wieczorem gdy jest ciemno i przy przejściu stoją osoby bez elementów odblaskowych są ledwo widoczne. Podobny problem jest na Al. Legionów przy szkole muzycznej gdzie drzewa dają taki cień, że często ledwo widać przechodnia stojącymi przed pasami. Te przejścia aż się proszę o dodatkowe punktowe oświetlenie co zrobiono np. na Piłsudskiego

  • asd - niezalogowany 2018-02-09 07:04:04

    @Nieznany - kamery nikomu życia nie uratują...

  • Jazda Polska - niezalogowany 2018-02-08 20:13:06

    Przestańcie pierdzielić, że "ciemno było" , "nie zauważył" itp...To przejście oraz to niżej przy wyjeździe z parku Jana Pawła II jest bardzo dobrze widoczne. Tylko jak się zapie.rdala na oślep - to takie są skutki! Bo przecież "trzeba zapierdalać"...Widzieliście takie durne naklejki na samochodach, prawda? Przypuszczam, że ich treść nie odnosi się do ciężkiej pracy...Nie bardzo w to wierzę - w każdym bądź razie.

  • Nieznany - niezalogowany 2018-02-08 20:03:16

    Wy tu pier..... Moim zdaniem w takich miejscach powinny być " Kamery, Radary, Światła " Wtedy by przynajmniej ucichło a nie dalej słyszymy że są spowodowane wypadki. Tak jak przy wyjeździe ze szpitala to samo. Kamery by ułatwiły Policjantom na wymierzenie kary dla osób które popełniły błąd. Jak to jest możliwe że kobieta z dziećmi idąc przez ulice sama nie była potrącona a tylko dziecko ? Tak to że ona z dwoma dziećmi poszła przodem a te dziecko trzecie szło tyłem. Moim zdaniem powinny być (światła, kamery i radary)

  • kierowca bombowca - niezalogowany 2018-02-08 20:02:13

    asd - masz absolutną rację. Dziwi mnie, dlaczego łomżyńscy policjanci nie egzekwują tego przepisu właśnie na ul. Zawadzkiej, Sikorskiego, Legionów, Szosie Zambrowskiej? Wszystkie ulice o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku...wystarczy postać pół godziny i kasa zapełniona. Wyprzedzanie - to przejeżdżanie obok innego uczestnika ruchu poruszającego się w tym samym kierunku. Nawet gdy się jedzie drugim pasem od samego skrzyżowania. Ale kto to w Łomży wie? Może jakiś policjant?

  • asd - niezalogowany 2018-02-08 18:39:36

    Nie wyprzedza się także przed przejściem dla pieszych.

  • Zbigniew.S - niezalogowany 2018-02-08 14:56:44

    Łatwiej niż komentować jest przestrzegać przepisów prawa.W mieście jeździ się z prędkością 50km/h maksymalnie i nie wyprzedza na przejściach.Niech ta nieszczęsna sytuacja będzie przestrogą dla szybkich i wściekłych w mieście.

  • aaa - niezalogowany 2018-02-08 14:48:24

    Łatwo jest komentować kiedy sytuacja nas bezpośrednio nie dotyczy. Na pewno ani matka dziecka ani kierowca nie chcieli tego co się stało. Ale są różne dni, różne sytuacje i czynniki, które na nas wpływają i zbieg tego wszystkiego w jednym czasie może doprowadzić właśnie do takiej tragedii. W tym momencie łatwo mówić co by było gdybym był na miejscu matki/kierowcy, ale dopóki sam nie przeżyłeś to nie komentuj. Ludzie opanujcie się !!! W tym momencie obie strony mają wystarczająco straszną sytuację, a Wy jeszcze dokładacie. I po co? Lepiej Wam? Rodzina dziecka nie wie co z nim będzie, kierowca i jego rodzina też nie wie co go czeka. Poza tym postawcie się na miejscu jednych lub drugich zanim zdecydujecie się cokolwiek napisać.

  • bogu - niezalogowany 2018-02-08 13:27:09

    to szkoda że to ciebie nie trafiło czwartek, 08 lutego 2018 13:23 Umieszczone przez: tusek chytrusek Ten kierowca z bombowca powinien dostać od razu 3 m-ce aresztu, jak kryminalista!

  • Jula - niezalogowany 2018-02-08 12:36:59

    A mamusia w czerwonych spodniach na telefonie pyka dziecko leży na asfalcie .A co tam lekarze się zajmują to można popisać.

  • Ajwaj - niezalogowany 2018-02-08 12:24:14

    Widzę że wypowiada się tu pełno osób niemających prawa jazdy... Wina kierowcy nie podlega zadnej dyskusji, ale trzeba mieć świadomość że każdy będzie miał kiedyś gorszy dzień, kiedy nie pomyśli, nie zauważy a wtedy o tragedię nietrudno. Dlatego też obowiązkiem pieszego jest zachować zdrowy rozsądek i mieć ograniczone zaufanie do kierowców. A tymczasem jak widzę gdy wielu ludzi wchodzi bezrozumnie na jezdnię pod koła samochodów niepatrząc czy coś jedzie czy nie, to aż coś mnie trafia. Pal licho jak to ma miejsce za dnia gdy jest dobra widoczność, gorzej jak wieczorem, na słabo oświetlonym przejściu, po opadach deszczu/śniegu wchodzi taki bezrozumny pieszy na jezdnię i liczy że ciężarówka czy bus wyhamuje na długości 1m na śliskiej nawierzchni. A potem lament, bo tragedia. Myślmy na drodze, bardzo proszę. Zarówno my piesi, jak i kierowcy. Zasada ograniczonego zaufania to absolutna podstawa. Mnie to już kilka razy uratowało życie, bo mimo że jedno auto mnie przepuszczało, to powoli idąc patrzyłem co się dzieje za tym autem na drugim pasie. Dzięki temu mogłem zareagować i cofnąć się gdy auto z drugiego pasa gnało. Bez spojrzenia byłbym już dawno martwy.

  • tusek chytrusek - niezalogowany 2018-02-08 12:23:36

    Ten kierowca z bombowca powinien dostać od razu 3 m-ce aresztu, jak kryminalista!

  • Mychamiki - niezalogowany 2018-02-08 11:22:58

    Do czego to doszło, bezpieczne przejście przez ulicę w miejscu dozwolonym wydaje się graniczyć z cudem bo jakiś idiota nie umie jeździć bezpiecznie. Taki kierowca jest jak pies, na smyczy potulny i posłuszny, ale tylko gdy poczuję wolność to traci łeb.

  • Zbigniew.S - niezalogowany 2018-02-08 11:02:45

    Ale głąby tu piszą,powinni wam internet odłączyć.W tamtym miejscu debile wyprzedzają na pasach,nie raz mi to się zdarzyło a nie jestem nastolatkiem.

  • wkuxxxwiony - niezalogowany 2018-02-08 09:52:05

    Jeśli podchodzisz do Niebezpiecznego przejścia to oczy dookoła głowy , dzieciaki za łapę i się ciągle rozglądasz . Zasada ograniczonego zaufania .

  • dziadek - niezalogowany 2018-02-08 09:35:39

    Ludzie, nie czepiajcie się matki, bo to nie jej wina. Wina kierowcy jest bezdyskusyjna i nie ma o czym dyskutować! Niezależnie od tego czy mamusia trzymała dzieci za rękę, czy nie. Ciekawe co byście napisali gdyby to było wasze dziecko, albo wnuczek?

  • bbbb - niezalogowany 2018-02-08 09:21:48

    @polska cebula Dlatego poruszony jest też temat wyprzedzania. Wyprzedzanie nie jest wykonywany prze przekraczaniu prędkości, wyprzedzać można i jadąc 50 km/h. Jeśli było ciemno, i nie widział to powinien jechać 40 km/h albo tyle aby mógł zareagować.

  • polska cebula - niezalogowany 2018-02-08 09:14:10

    Do bbbb a skąd wiesz ile jechał km/h? Przy nawet 40 na h można kogoś nie zauważyć i potrącić A skala obrażeń może być bardzo duża. Szczególnie, że to dziecko. Zresztą nie mi oceniać co kierowca miał w głowie jak jechał. Pozdro

  • bbbb - niezalogowany 2018-02-08 09:10:13

    @polska cebula > mógł nie zauważyć, że drugi hamuje, nie zdążył zareagować, było ciemno Skoro nie miał pewności, było ciemno, warunki były niedogodne, to powinien jechać wolniej i nie decydować się na wyprzedzanie. Ale na łomżyńskich i polskich drogach jak jedziesz przepisowo to jesteś frajer i trzeba takiego wyprzedzić, bo jazda maks. dozwolona prędkość to hańba.

  • polska cebula - niezalogowany 2018-02-08 08:59:21

    Do Lomzyniak rodowity Zastanów się lepiej co napisałeś, jak ktoś mógł chcieć zabić? Lecz się. Moim zdaniem wina jest tego kierowcy, bo wyprzedzał na pasach, ale zobacz, że mógł nie zauważyć, że drugi hamuje, nie zdążył zareagować, było ciemno, a z drugiej strony matka też jest winna, bo dzieci się pilnuje, a nie pozwala, żeby biegały samopas. Jakby pilnowała to albo by tego zdarzenia nie było albo cała rodzina byłaby w szpitalu. Skomentowałam Twój wpis, bo nie wiem jak możesz pisać, że ktoś chciał zabić. Więc się powtórzę-lecz się.

  • polska cebula - niezalogowany 2018-02-08 08:53:50

    Do Lomzyniak rodowity xdddd jaka rodzina hahah weź się palnij człowieku, widzę, że debil komentuje, to i ja wyraziłam swoje zdanie. Nie znam nikogo, kto brał udział w wypadku

  • Kierowca2 - niezalogowany 2018-02-08 08:28:59

    Kierowcom z Łomży bliżej do Rosji i jazdy furmankami po drogach polnych, niż do jazdy zgodnej z przepisami, ograniczeniami prędkości bez spiny, że muszą kogoś wyprzedzić. Mentalnie to większość na drogach jest wieśniakami, flejami i mistrzami prostej. Chcesz jechać przepisowo, to musisz uważać na innych, bo albo wyprzedzają, albo odwalają jakieś akcje typu skręt przez 2 pasy, linie ciągłe. Świadomość, że jazda po pasie obok z większą prędkością to wyprzedzanie to jest jakaś abstrakcja dla większości. Mandaty, to jest remedium na tłum baranów za kierownicami.

  • Oksana - niezalogowany 2018-02-08 08:07:16

    Bronią idioty tacy sami idiota wyprzedzał stojący na pasach samochud i potracil przechodzace prawidlowo dziecko. Tyle w temacie. A najwiekszym zaprzaństwemi i scurvysynstwem jest to że idioci chca zrzucic wine na wszystkich tylko nie na sprawce. Zrozumcie Buraki ze wyprzedzanie na pasach,jazda ciagla lewym pasem,wyprzedzanie przed swiatlami tylko po to by gwaltownie chamowac przed zmiana,przekraczanie dozwolonej w miescie to BURACTWO nie popis umiejetnosci,normalni ludzie smieja sie z tego buractwa a wy co dowartosciowujecie sie tym? Pamietajcie buraki ze w koncowym rozrachunku ktos poniesie konsekwencje a wtedy bedzie placz i zgrzytanie zebow. Z Buraczanych kozaczkow zrobia sie maluccy ,chcialoby sie napisac ludzie ale czy oby na pewno. Przez buractwo mamy tragedie obu rodzin i sprawcy i poszkodowanego....

  • Bogu - niezalogowany 2018-02-08 07:58:45

    Co wy ludzie tam wypisujecie sensacji szukacie czy co niektórzy poparcia lub słów uznania za ich chory komentarz zastanówcie się co niektórzy co piszecie bo nie byliście na miejscu i nie widzieliscie

  • bbbb - niezalogowany 2018-02-08 07:33:11

    W akcjach błysk policja jest na widoku i nie ma innego oddziaływania na bezmózgich kierowców jak tylko to błyskanie widoczne z daleka. Powinni wzorem działań prezentowanych w programie "Jedź bezpiecznie" karać kierowców. Monitorować przejście, a dalej drugi patron wlepiać mandaty zgłoszonym przez wcześniejszy. Wieść po wiosce by poszła, że tak się nie jeździ i jeszcze mandat można dostać to utemperowałoby zapędy mistrzów prostej.

  • Lomzyniak rodowity - niezalogowany 2018-02-08 05:42:25

    Do polska cebula. Bronisz tatusia niewdtyd Ci ? To co może dziecko było winne ? Rodzina kierowcy niema prawa się tu wypowiadać.

  • Kuep - niezalogowany 2018-02-08 05:18:54

    W Łomży coraz więcej jest tragicznych zdarzeń na przejściach dla pieszych. Takim pajacom, którzy wsiadają za kierownicę i świat istnieje tylko dla nich, odbierałem bym prawo jazdy na zawsze. A tak na marginesie są zbyt niskie mandaty za szybką jazdę w miejscach zabudowanych.

  • Helios - niezalogowany 2018-02-08 02:30:04

    Powiem tak używane samochody są tanie i nawet totalny bezmózg może je kupić za grosze. Takiemu pycha zalewa mózg i w dupie a innych. To jest karygodne żeby matka z dziećmi nie mogła czuć się bezpiecznie na przejściu dla pieszych. Ukarać tak żeby zapamiętał na całe życie i nakazać umieszczać napis w samochodzie "Uwaga debil na drodze".

  • polska cebula - niezalogowany 2018-02-07 23:47:04

    Lomzyniak rodowity Człowieku coś Ty brał

  • Lomzyniak rodowity - niezalogowany 2018-02-07 23:04:09

    MAM nadzieje,że dostanie dożywocie. Skoro chciał zabić 3 letnie dziecko.

  • Lomzyniak rodowity - niezalogowany 2018-02-07 23:00:38

    Upublicznić zdjęcie i dane kierowcy Opla Vivaro. To, że był trzeźwy,szwy nie oznacza, że nie chciL zbić.

  • oto - niezalogowany 2018-02-07 22:45:17

    Po co te swiatla??? Kladki porobić najbezpieczniej i nie ma utrudnienia w ruchu.Gdzie tyle swiatel na takim odcinku,zaraz będą wszyscy narzekać ze korki się robią.Tam jest tez sciezka rowerowa i nie raz widziałam jak rozpędzeni rowerzyści wjeżdżają od ks.Anny ze czasem nawet przepisowo się jedzie to można nie zdążyć wychamowac.

  • Yyy? - niezalogowany 2018-02-07 22:32:47

    Bob ty stara durna palo, nie znasz przepisów ruchu drogowego , idź na kurs i nie ściemniaj. To jadący ma obowiązek zachować szczególną ostrożność w sytuacji gdy wszystkiego nie widzi, zwolnić , a nawet stanąć. Najgorzej jak imbecyle zaczną umoralniać naród - łopatologia.

  • Kropek - niezalogowany 2018-02-07 22:09:01

    Się wzorujecie tym zachodem a uchodźców pod swój dach to już nie chcecie przyjąć . Tu jest Polska kiedyś uczyli że przed przejściem się zatrzymuje i spogląda 3 razy i jak nic nie jedzie to się przechodzi ale bo zachód a później stoi taki burak na przejściu i obrażony że nie przepuściłem no ale to jest droga na przejeździe kolejowym też oczekujesz że pociąg się zatrzyma bo ty chcesz przejechać autem ? MYŚLENIE BOLI BO WAM SIĘ W DUP@CH P!ERDOL! ...

  • madanos - niezalogowany 2018-02-07 21:56:50

    Oby dziecko wyszło z tego bo jak nie to powinien szanowny kierowca parę tysięcy renty miesięcznie płacić dożywotnio

  • tomson - niezalogowany 2018-02-07 21:55:35

    Ja też widuję mamę z tymi dzieciakami i psem. Raz nawet zwróciłem jej uwagę pod pizzerią pacinno. Pies lata gdzie popadnie. Wózek stoi bez hamulców jedno dziecko niby nad tym w wózkiem czuwa, ale te trzeci biega po tej uliczce a te co pilnowało wózek też się dołącza. Matka nawija przez telefon. Gada jak gimbaza. Więc grzecznie zwróciłem uwagę Jak tak pani może? To ta mnie zbluzgała i wyzwała, że cham i prostak.Nie oceniam ale szkoda dziecko, a nie raz widzę, że ma gdzieś tą dwójkę. I mama wie o kogo chodzi.

  • zibi123 - niezalogowany 2018-02-07 21:52:14

    na głupotę kierowców nie ma lekarstwa nawet najlepiej doświetlone przejścia a w Łomży są dobrze oswietlone przejscia wystarczy pojechać do innych miast b-stok czy ostrołęka... aj...a po doświetleniach było już tak spokojnie...zdrowia W Łomży doświetlone zostaną kolejne przejścia dla pieszych. Dodatkowe oświetlenie zamontowane zostanie w trakcie prowadzonych obecnie modernizacji kilku ulic w Łomży. Kolejne przejścia zostaną doświetlone oddzielnie. A to nie jedyne prace na ulicach Łomży, które mają podnieść bezpieczeństwo pieszych. Pierwsze zestawy doświetlające przejścia dla pieszych w Łomży zainstalowano już w ubiegłym roku. To zestaw czterech masztów z silnymi, ledowymi lampami, pod którymi znajduje się znak informujący o przejściu dla pieszych. Ale nie jest on typowy. W tablicy znajdują się trzy komplety żółtych diód, które imitują przechodzącą osobę. - W mojej ocenie jest on skuteczny, gdyż mocna, biała barwa światła sprawia, że osoba przechodząca przez przejście bardzo mocno kontrastuje z otoczeniem - mówił wtedy podinsp. Piotr Pietrzak, naczelnik łomżyńskiej drogówki. - I w tym momencie kierowca musi już zauważyć, że na drodze znajduje się pieszy. Korzystając z ubiegłorocznych doświadczeń władze Łomży doświetlenie przejść dla pieszych wpisały w zakres prac na przebudowywanych obecnie fragmentach ulicy Polowej, Szosie Zambrowskiej i Sikorskiego. - Dodatkowo złożono wniosek o dofinansowanie w wysokości 85 proc. wykonanie doświetlenia kolejnych sześciu przejść dla pieszych na Szosie Zambrowskiej, poza zakresem realizowanego projektu oraz ul. Zawadzkiej, Piłsudskiego i Wojska Polskiego - dodaje Łukasz Czech z Urzędu Miejskiego Łomży. Trwają także prace przy „podniesieniu” przejść dla pieszych na ul. Mickiewicza i kard. Wyszyńskiego. - Takie przedsięwzięcia są realizowane na wnioski mieszkańców, ale z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z przepisów regulujących zasady lokalizowania progów zwalniających - informuje Łukasz Czech. Koszt wykonania jest zależny od warunków, jakie występują na danej ulicy i wynosi około 10 – 15 tys. zł.

  • kamilos - niezalogowany 2018-02-07 21:39:49

    Zabrać kierowcy prawko dożywotnio

  • dziewczynydziewczyny - niezalogowany 2018-02-07 21:38:42

    Tak nadajemy na ten zachód a tam pieszy i rowerzysta zawsze ma pierwszeństwo tylko u nas wszystko takie popitolone jakby nikomu na nas nie zalezalo

  • Jula - niezalogowany 2018-02-07 20:57:48

    Akurat znam tą mamę i uważam ze krzywdzące jest twierdzenie ze źle się opiekowała. W dzieci patrzy jak w obrazek a szczególnie w tego małego.

  • kiszka - niezalogowany 2018-02-07 20:56:27

    Bob, nie jesteś pieszym skoro piszesz takie bzdury! Wiele razy mi się zdarzyło, że kierowca na jednym pasie mnie przepuszczał a na dugim gnał jak opętany. To jest miasto! To jest przejście dla pieszych, tu są osiedla, dzieci, bieacze, rowerzyści, psy! Nie ma usprawiedliwienia dla takich sytuacji. Kierowcy tłumaczą się widocznością - to samo dotyczy pieszych. Czy myślisz, że każdy jest w stanie stwierdzić z jaką prędkością nadjeżdża samochód? Chcemy wierzyć, że każdy kierowca w mieście jedzie zgodnie z przepisami! Że na przejściu dla pieszych możemy bezpiecznie przejść - czy to z dziećmi, czy w wieku 80 lat!

  • ( ͡º ͜ʖ͡º) - niezalogowany 2018-02-07 20:52:06

    Dajcie nagranie jak to wyglądało a nie piszecie jakieś gównowpisy już wam pis ogłupił z tymi przejściami i pierwszeństwem że co drugi wchodzi nawet nie spojrzy się czy coś jedzie tylko na chama a tylko wszystko po to żeby co raz mniej narodu było a sami nawzajem się powybijali downniątka .

  • K.R. - niezalogowany 2018-02-07 20:45:16

    Z tego kierowcy to prawdziwa Menda żeby dzieciaka potrącić i to na przejściu dla pieszych. Kary powinny być dziesięciokrotnie wyższe. Rozumu nikogo nie nauczą ale przynajmniej by jełop uważał jak jedzie.

  • ATS2 - niezalogowany 2018-02-07 20:42:43

    Czemu wy wszyscy chcecie te zjeb* światła robić na każdym przejściu ? zrobią światła to dzieci do gimbazy będą na czerwony przebiegać tak samo starzy ludzie kilka metrów jest przejście ale nie lezie na środek ulicy i myśli że się zatrzymam a wcale nie bo to twój los ja cię przejadę i pojadę a jak ty myślisz że na starość wyhaczysz odszkodowanie bo ktoś cię potrącił lub przejechał to się mylisz. Zróbcie kładkę w tym miejscu i będzie git pozdro 666

  • tybet - niezalogowany 2018-02-07 20:42:34

    Gamonie przejście dla pieszych jak sama nazwa wskazuje jest PRZEJŚCIEM DLA PIESZYCH co zatem oznacza :ZWOLNIJ GAMONIU,ZACHOWAJ SZCZEGÓLNĄ OSTROŻNOŚĆ! Tym bardziej gdy inne auto już stoi by przepuścić pieszych. Co do redaktora to dziecko potrącone miało ciut więcej niż trzy latka ,co do gamoni ,którzy nie mają dzieci to nawet trzy latki świetnie samodzielnie chodzą(poruszają się) ,no chyba że ty gamoniu nie potrafiłeś się tego nauczyć w tym wieku. Wyrazy współczucia dla rodziców maleństwa.

  • Lilka - niezalogowany 2018-02-07 20:42:08

    Szkoda że nikt nie napisał że w tym miejscu potrzebne są światła. Prawie codziennie rano policja stoi tam rano i pilnuje "przejścia". Jeden samochód się zatrzyma i przepuści a drugi nic nie widzi i jedzie dalej. Przez te przejście przechodzą dzieci do do nr 1 i do nr 9.

  • Bob - niezalogowany 2018-02-07 20:13:38

    Witam, Szkoda dzieciaka i niech jak najszybciej wraca do zdrowia. Prawda jest taka, że w Łomży ludzie nie potrafią przechodzić przez przejścia dla pieszych. Nie bronię kierowcy, ale jak tutaj niektórzy piszą ,,że na przejściu ma pierszeństwo pieszy" to z takim podejściem życzę powodzenia. Przy jeździe nawet przepisowo kilkoma pasami, trzeba brać pod uwagę, że jadący samochód drugim pasem nawet przepisowo, czasami nie jest w stanie zareagować, nie widzi pieszego i nie wie, że samochód na lewym lub prawym pasie się zatrzyma. Dlatego też w Łomży na przejściach na ulicach dwupasmowych dochodzi do dużej liczby wypadków. Każdy pieszy wchodząc na przejście ,,Dla siebie i swoich towarzyszy" powinien się upewnić, że samochody jadące go widzą i się zatrzymują. Tego niestety brakuje i dlatego, jedni wchodzą bo uważają że mają pierszeństwo (przeważnie odwracają głowę w drugą stronę), a inni jadą i albo zobaczą, a jeśli jadą drugim pasem z tyłu więc raczej nie zobaczą tego, kto wchodzi i jak zaczną hamować to jest już pozamiatane. Ja zawsze to porównuję do samochodu i pociągu. Proporcje są porównywalne. Przystanie na chwilę pieszego jest możliwe, natomiast zatrzymanie samochodu na chwilę już nie. Zamiast się obrzucać błotem proszę się zastanowić nad tym co robimy i jak postępujemy. Ja uczę dzieci, że zanim wejdzie na przejście musi sprawdzić i widzieć, czy ktoś je widzi i się zatrzymuje, a nie iść na chama, bo im się należy. Nawet jeśli poczekają od 2 do 5 sekund na przejściu i przepuszczą tzw. pirata i ,,potencjalnego zabójcę pieszych" to nic im się nie stanie, a całe wrócą do dom. Pozdrawiam Bob - kierowca i pieszy

  • obserwator - niezalogowany 2018-02-07 20:03:56

    a gdzie sa ci komentatorzy co ciągle mieli cos do powiedzenia ze znowu BKL bk. cos tam jeszcze a jak teraz BL bierze udzial w wypadku i to na przejsciu to ich nie ma

  • Stooo - niezalogowany 2018-02-07 20:01:07

    Kochani nasz Prezydent tego nie czyta. Trzeba poprosić portal żeby pokazał dla Pana Prezydenta co ludzie piszą.

  • amarant33 - niezalogowany 2018-02-07 19:54:45

    sygnalizacja swietlna na żądanie pieszego i koniec kropka! Panie Prezydencie!!!! Tam musi być sygnalizacja bo ktoś zginie na tym przejściu i będzie tragedia............

  • amarant33 - niezalogowany 2018-02-07 19:53:30

    sygnalizacja swietlna na żądanie pieszego i koniec kropka! Panie Prezydencie!!!! Tam musi być sygnalizacja bo ktoś zginie!

  • Bp - niezalogowany 2018-02-07 19:37:49

    Kiedyś był tam radar

  • Mimi - niezalogowany 2018-02-07 19:36:39

    Popieram sygnalizacja świetlna tam jest potrzebna. Morze jakas petycja do naszego Pana prezydenta Łomży niech wreszcie coś zrobi.

  • Incitatus - niezalogowany 2018-02-07 19:20:32

    Ta rodzina była na przejściu i kropka. Zabrać prawko dożywotnio i zasądzić rentę dla rodziny. To, że ktoś nie umie jeździć samochodem to wina prezydenta, sorki ale kodem mi tu cuchnie. Może tak postawić ograniczenie do 20km/h albo inne idiotyczne pomysły i tak nic nie dadzą. Można zakazać budowy dwupasmówek, jazdy nocą, zapalić setki lamp, ruchomych ludzików a i tak myślenia to nie nauczy.

  • RSS - niezalogowany 2018-02-07 19:15:53

    Bardzo często są wypadki na tym właśnie przejściu,czemu władze nie reagują?Czemu nie można tu zrobić sygnalizacji świetlnej!!!

  • enej - niezalogowany 2018-02-07 19:13:44

    kiedyś był tam w tym miejscu fotoradar i kierowcy zawsze zwalniali obawiając się kary za przekroczenie prędkości. Jakiś mądry wyciął w mieście wszystkie radary w pień i mamy to co mamy czyli gaz do dechy kary nie ma.

  • Biala - niezalogowany 2018-02-07 19:02:59

    A mamusia ma cholerny obowiazek pilnowac dziecka. I patrz pomyliles sie zadna rodzina kierowcy detektywie bo nie znam czlowieka

  • GłupiJestem - niezalogowany 2018-02-07 19:02:45

    Szkoda dzieciaka. A kierowca trudno tak bywa jedziesz samochodem i jak nie masz na sto procent pełnej kontroli nad tym co dzieje się wokół Ciebie, tak to się raczej musi zakończyć. A w tym miejscu przecież tam często, tam tak cholernie często dochodzi do podobnych sytuacji. A władza ta nasza wspaniała Łomżyńska no nic nie robi. Jeszcze nigdy nie widziałem żeby Policja np. karała za wymijanie na przejściu dla pieszych, nigdy i nigdzie tym mieście. I po co te ozdoby, takie brzydkie, takie cholernie brzydkie na Starym Rynku świąteczne. Jak można choćby w tym miejscu zainwestować i oświetlić to miejsce jak stadion i znaków ze 100 nawet, żeby każdy widział. No nic szkoda dzieciaka. Może teraz coś się zmieni.

  • Tajemnicza 6 - niezalogowany 2018-02-07 19:01:31

    Szłam z mamą do Venedy slyszałam krzyk

  • KIerowca zawodowy - niezalogowany 2018-02-07 18:57:59

    Rodzina broni kierowce? jak samochod sie zatrzyma by przepuscic pieszych, to drugi ma cholerny obowiazek tez sie zatrzymac ! bez wzgledu czy matka byla pijana, czy jechala wozkiem iwalidzkim, czy miala siodemke dzieci. Aby tylko dziecku nic nie bylo..

  • Biala - niezalogowany 2018-02-07 18:55:46

    No oczywiscie zgadzam sie ale takie dziecko to powinno przez przejscie przechodzic za reke z doroslym a tu najwyrazniej bylo inaczej bo potracone tylko dziecko a matka nie

  • Biala - niezalogowany 2018-02-07 18:55:45

    No oczywiscie zgadzam sie ale takie dziecko to powinno przez przejscie przechodzic za reke z doroslym a tu najwyrazniej bylo inaczej bo potracone tylko dziecko a matka nie

  • Czerwony74 - niezalogowany 2018-02-07 18:55:16

    Efekt Ty masz coś z banią że takie rzeczy piszesz Jak by nie było to ta rodziną była na przejściu a kierowca ma obowiązek zachować szczególną ostrożność przed przejściem

  • Bez nazwy - niezalogowany 2018-02-07 18:53:40

    Ja widziałam tą matkę dzisiaj z dzieckiem wieżdżając na parking w centrum. Matka szła przodem prowadząc wózek i gapiąc się w telefon.. chłopiec biegł za nią. Nie wygladała na zbyt przyjętą swoją rola i opieką nad dzieckiem.

  • bronko. - niezalogowany 2018-02-07 18:51:44

    Na przejściu pieszy ma być bezwzględnie chroniony i tyle! Debilom ,którzy tego nie respektują bezwzględnie dożywotnio zabierać prawo jazdy!

  • Biala - niezalogowany 2018-02-07 18:50:45

    To bylo do przewidzenia ze tak to sie skonczy bo ta ,,mamusia" zawsze tak chodzi z dziecmi. Ona pierwsza a dzieci biegaja samopas i nawet sie za nimi nie obejrzy i jeszcze dodatkowo jej duzy pies ktory biega wokolo nich bez smyczy.

  • Efekty bezstresowego wychowani - niezalogowany 2018-02-07 18:39:34

    Dzieci się pilnuje i powinny być wychowane tak, aby słuchać rodziców. Ile razy widać jak matka idzie, a dziecko ucieka przed nią i w ogóle się nie słucha. Ma gdzieś to, że mama krzyczy „stój”, biegnie jeszcze szybciej, na złość. Do nieszczęścia wystarczy krok. Skoro matce i pozostałym dzieciom nic się nie stało to tak za pewne było i w tym przypadku. Efekty bezstresowego wychowania. A potem zawsze to wina kierowcy, bo za szybko jechał..a jemu trzeba współczuć, bo na pewno ma uraz i obciążenie psychiczne do końca życia, że spowodował wypadek z udziałem dziecka, które nie słuchało mamusi...

  • Efekty bezstresowego wychowani - niezalogowany 2018-02-07 18:39:24

    Dzieci się pilnuje i powinny być wychowane tak, aby słuchać rodziców. Ile razy widać jak matka idzie, a dziecko ucieka przed nią i w ogóle się nie słucha. Ma gdzieś to, że mama krzyczy „stój”, biegnie jeszcze szybciej, na złość. Do nieszczęścia wystarczy krok. Skoro matce i pozostałym dzieciom nic się nie stało to tak za pewne było i w tym przypadku. Efekty bezstresowego wychowania. A potem zawsze to wina kierowcy, bo za szybko jechał..a jemu trzeba współczuć, bo na pewno ma uraz i obciążenie psychiczne do końca życia, że spowodował wypadek z udziałem dziecka, które nie słuchało mamusi...

  • Kasii - niezalogowany 2018-02-07 18:30:28

    Ku*wą ludzie ogarnijcie się !! Nie piszcie o wychowaniu popatrzcie na siebie!!! Pasy to pasy zawsze głową dookoła !! Stała się tragedią bo maluszek cierpi !! Tyle razy już tam dzieje się taka sytuacja i popieram że zamiast wszystkich lapmek w mieście na każdym słupie oświetlić przejścia które są niebezpieczne !!! Tam są dwa takie przejścia i dalej nikt z tym nic nie robi !! Bo po co....

  • A? - niezalogowany 2018-02-07 18:30:17

    To szczególnie niebezpieczne przejście. Nie wszyscy jadąc tym kawałkiem dwupasmówki kierują się przepisami ruchu drogowego i zdrowym rozsądkiem. A policji to chyba z całego komisariatu się najechało.

  • Maraa - niezalogowany 2018-02-07 18:14:22

    Współczuję tym idiotom co piszo tu takie bzdury że dziecko się pilnuje tyle razy na tym przejściu dochodzi do takich wypadków a nasz prezydent Łomży woli sobie stary rynek oświetlic jak zamontować sygnalizacje żeby dzieci mogły spokojnie iść do szkoły lub na skatepark.

  • Efekty bezstresowego wychowani - niezalogowany 2018-02-07 18:04:21

    Dzieci się pilnuje i powinny być wychowane tak, aby słuchać rodziców. Ile razy widać jak matka idzie, a dziecko ucieka przed nią i w ogóle się nie słucha. Ma gdzieś to, że mama krzyczy „stój”, biegnie jeszcze szybciej, na złość. Do nieszczęścia wystarczy krok. Skoro matce i pozostałym dzieciom nic się nie stało to tak za pewne było i w tym przypadku. Efekty bezstresowego wychowania. A potem zawsze to wina kierowcy, bo za szybko jechał..a jemu trzeba współczuć, bo na pewno ma uraz i obciążenie psychiczne do końca życia, że spowodował wypadek z udziałem dziecka, które nie słuchało mamusi...

  • Efekty bezstresowego wychowani - niezalogowany 2018-02-07 18:04:20

    Dzieci się pilnuje i powinny być wychowane tak, aby słuchać rodziców. Ile razy widać jak matka idzie, a dziecko ucieka przed nią i w ogóle się nie słucha. Ma gdzieś to, że mama krzyczy „stój”, biegnie jeszcze szybciej, na złość. Do nieszczęścia wystarczy krok. Skoro matce i pozostałym dzieciom nic się nie stało to tak za pewne było i w tym przypadku. Efekty bezstresowego wychowania. A potem zawsze to wina kierowcy, bo za szybko jechał..a jemu trzeba współczuć, bo na pewno ma uraz i obciążenie psychiczne do końca życia, że spowodował wypadek z udziałem dziecka, które nie słuchało mamusi...

  • Efekty bezstresowego wychowani - niezalogowany 2018-02-07 18:04:20

    Dzieci się pilnuje i powinny być wychowane tak, aby słuchać rodziców. Ile razy widać jak matka idzie, a dziecko ucieka przed nią i w ogóle się nie słucha. Ma gdzieś to, że mama krzyczy „stój”, biegnie jeszcze szybciej, na złość. Do nieszczęścia wystarczy krok. Skoro matce i pozostałym dzieciom nic się nie stało to tak za pewne było i w tym przypadku. Efekty bezstresowego wychowania. A potem zawsze to wina kierowcy, bo za szybko jechał..a jemu trzeba współczuć, bo na pewno ma uraz i obciążenie psychiczne do końca życia, że spowodował wypadek z udziałem dziecka, które nie słuchało mamusi...

  • Efekty bezstresowego wychowani - niezalogowany 2018-02-07 18:02:53

    Dzieci się pilnuje i powinny być wychowane tak, aby słuchać rodziców. Ile razy widać jak matka idzie, a dziecko ucieka przed nią i w ogóle się nie słucha. Ma gdzieś to, że mama krzyczy „stój”, biegnie jeszcze szybciej, na złość. Do nieszczęścia wystarczy krok. Skoro matce i pozostałym dzieciom nic się nie stało to tak za pewne było i w tym przypadku. Efekty bezstresowego wychowania. A potem zawsze to wina kierowcy, bo za szybko jechał..a jemu trzeba współczuć, bo na pewno ma uraz i obciążenie psychiczne do końca życia, że spowodował wypadek z udziałem dziecka, które nie słuchało mamusi...

  • Zbigniew.S - niezalogowany 2018-02-07 17:59:49

    Czyżby kierowca nie zatrzymał się na pasach? W tamtym miejscu jest to nagminne.

  • kierowca.pl - niezalogowany 2018-02-07 17:54:56

    Takie bezmózgi które tu komentują i wsiadaja za kierownicę to tylko krok od nieszczęścia.

  • Bzdura - niezalogowany 2018-02-07 17:50:49

    W wózku, jak wózek stoi nie tknięty, ogarnij się i lepiej zamilcz pieniaczu.

  • K - niezalogowany 2018-02-07 17:48:06

    Przecież matka miała 3 dzieci. Jedno w wózku a dwoje poza!!

  • Helios - niezalogowany 2018-02-07 17:44:39

    A Baran się śmieje bo nic mu nie zrobią. Polska to prawie Dziki Zachód pod tym względem.

  • ... - niezalogowany 2018-02-07 17:39:28

    A nasza policja nadal nich stoi i błyska w swych szeroko zakrojonych akcjach.

  • Fuck - niezalogowany 2018-02-07 17:38:26

    Co za bzdury ...potrącił 3 letnie dziecko ? Czy może dziecko znajdowało się w wózku prowadzonym prze matkę

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Montaż Przydomowych

Nasza firma zajmuje się montażem przydomowych oczyszczalni ścieków wiodących producentów. W naszej ofercie znajdują się najnowsze rozwiązania..


Zobacz ogłoszenie

Majsterkowicz - złota rączka.

Zatrudnimy MAJSTERKOWICZA w wieku 30-45 lat do stałej pracy 5 lub 6 dni w tygodniu. Oferujemy 17zł netto na start. Po 3 miesiącach przeszkolenia..


Zobacz ogłoszenie

Fotobudka na wesele,komunie

Wynajmij Fotobudke na wesele,urodziny , imprezy okolicznościowe. Mamy jeszcze wolne terminy na 2019 rok. Numer tel:606257277..


Zobacz ogłoszenie

Skup Aut Łomża i okolice

SKUP AUT Łomża i okolice.OSOBOWE, TERENOWE I DOSTAWCZE . Sprawnych , bądź wymagających naprawy. Najwięcej PŁACIMY za auta zadbane od pierwszych..


Zobacz ogłoszenie

Skup Aut Łomża i okolice

SKUP AUT OSOBOWYCH, TERENOWYCH I DOSTAWCZYCH . Sprawnych , bądź wymagających naprawy. Najwięcej PŁACIMY za auta zadbane od pierwszych właścicieli...


Zobacz ogłoszenie

DRUKARKA ELZAB ZETA 1800 ZŁ.

Drukarka fiskalna ELZAB Zeta to drukarka z elektronicznym zapisem kopii paragonów. Dedykowana jest do małych i średnich punktów sprzedaży. Ze..


Zobacz ogłoszenie

SKUP AUT OD 500 DO 10.000ZŁ

SKUP AUT OD 500 DO 10.000ZŁ SKUP AUT SKUP AUT WSZYSTKIE FORMALNOŚCI W 20 MINUT! *BEZPŁATNA WYCENA *BEZPŁATNY DOJAZD DO KLIENTA *NAJWYŻSZE..


Zobacz ogłoszenie

Zatrudnię do produkcji

Zatrudnię osoby z doświadczeniem lub bez do produkcji ogrodzeń betonowych. Wysokie wynagrodzenie. Praca w Konarzycach. Więcej informacji udzielę..


Zobacz ogłoszenie

Toyota Corolla E12 2003 1.6

Auto z polskiego salonu w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Jestem 2 właścicielem od 11 lat i przejechałem 113 tys. km. Obecny stan..


Zobacz ogłoszenie

KUPIĘ AUTA

Kupię auta osobowe,terenowe,dostawcze.Zarejestrowane w Polsce lub do rejestracji Zainteresowani jesteśmy kupnem każdego samochodu niezależnie od..


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam mieszkanie 61m2 Łomża

Sprzedam mieszkanie 61,5m2 do własnej aranżacji. Polecam Państwu przestronne, jasne mieszkanie o powierzchni 61,5m2. Budynek znajduje się na osiedlu..


Zobacz ogłoszenie

Układanie kostki brukowej

Układanie kostki brukowej, usługi koparko ładowarką www.marbruk-lomza.com Tel: 511 593 614


Zobacz ogłoszenie

Skup Aut Łomża i okolice

SKUP AUT Łomża i okolice.OSOBOWE, TERENOWE I DOSTAWCZE . Sprawnych , bądź wymagających naprawy. Najwięcej PŁACIMY za auta zadbane od pierwszych..


Zobacz ogłoszenie

Hydraulik

Hydraulika komplexowa - całe budynki od a do z - jak i stare intalacie modernizuiemy - kotły stare wymieniamy - z każdego materiału wykonuiemy..


Zobacz ogłoszenie

wykonam drewnianą architekturę

Wykonam drewnianą architekturę ogrodową (altany, wiaty, stoły, ławy, domki dla dzieci, huśtawki itp.)


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez mylomza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

GLOBALISTA.EU Marek Norowski z siedzibą w Łomża 18-400, Cisowa 14

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"