:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Łomża ósma w "Sukcesie kadencji"

Łomża, Łomża ósma Sukcesie kadencji - zdjęcie, fotografia
06/10/2018 11:29

Łomża znalazła się na 8. miejscu wśród 48 miast na prawach powiatu rankingu "Sukces Kadencji", organizowanego przez prestiżowe Pismo Samorządu Terytorialnego "Wspólnota". To ogromny awans w porównaniu do poprzedniej kadencji. Wówczas gród nad Narwią został sklasyfikowany na 37. pozycji. Na całość rankingu składały się poszczególne podkategorie, w tej dotyczącej "sukcesu społecznego" miasto uplasowało się tuż za podium. Poprzednio była to 29. lokata.

- Mijające cztery lata to okres, w którym wspólnie ze swoimi współpracownikami podejmowałem wiele inicjatyw, mających na celu poprawę życia mieszkańców w mieście. W tym celu powołałem społeczne rady seniorów, osób z niepełnosprawnością oraz młodzieży. Wsłuchując się w ich głos mogłem podejmować działania często niedostrzegalne z funkcji urzędnika, a bardzo ważne dla poszczególnych środowisk – podkreśla prezydent Łomży Mariusz Chrzanowski, który jest również pomysłodawcą wprowadzenia samorządowego becikowego wraz z wyprawką dla noworodka oraz Karty Seniora, z której korzysta już ok. 5,5 tys. osób. Daje ona możliwość dostępu do wielu ulg i przywilejów, m.in. bezpłatnej komunikacji miejskiej na terenie miasta. Wymienione działania prospołeczne pokazują, jaki postęp zrobiło miasto w przeciągu kilku ostatnich lat. Ranking "Wspólnoty" sklasyfikował je na 4. miejscu w podkategorii "sukces społeczny". W poprzedniej kadencji Łomża była notowana na 29.

Obecna kadencja upływa też pod znakiem rekordowej liczby inwestycji drogowych. Tych strategicznych z punktu widzenia komunikacyjnego (np. ulica Sikorskiego czy Szosa Zambrowska), ale również tych mniejszych osiedlowych, jak chociażby Pisaki i Podleśna na os. Maria. Rozwinęła się infrastruktura sportowa, a sztandarowym przedsięwzięciem jest nowa hala przy Szkole Podstawowej nr 7. Przez 4 lata nie brakowało inwestycji w oświacie. Remont i modernizację przeszło wiele szkół i przedszkoli, niektóre z nich czekały na to przez kilka dekad. Ruszyło budownictwo socjalne, a pierwszy od dziesięciu lat budynek z 56 mieszkaniami powstał przy ul. Kamiennej. Dach nad głową znalazły tam osoby najbardziej potrzebujące z różnego rodzaju dysfunkcjami. To jedne z głównych przedsięwzięć, które uwzględniła "Wspólnota" w swoim rankingu. Dały one awans miastu w podkategoriach "sukces infrastrukturalny" z 18. na 12. miejsce i "sukces finansowy" z 45. na 6., przyczyniając się do pierwszej "ósemki" rankingu "Sukces Kadencji".

- Tam, gdzie było to możliwe, starałem się pozyskiwać fundusze zewnętrzne, by realizowane zadania jak najmniej obciążały miejskie finanse. Nie byłoby to wszystko możliwe, gdyby nie racjonalna gospodarka miejskimi finansami, która pozwoliła zrobić nam tak wiele, zachowując przy tym zadłużenie budżetu miasta na bezpiecznym poziomie – mówi Mariusz Chrzanowski. Dodaje, że do wysokich wyników przyczynili się przede wszystkim mieszkańcy, którzy wspierali realizowane inicjatywy, a często jak zaznacza "wręcz je inspirowali". - Możemy wspólnie być dumni z Łomży – podsumowuje włodarz grodu nad Narwią.

Ranking "Sukces Kadencji" to przygotowywane co 4 lata przez prof. Pawła Swianiewicza z Uniwersytetu Warszawskiego zestawienia samorządów. Opracowywane są na bazie zestandaryzowanych wskaźników i danych z GUS, ale także ze sprawozdań budżetowych samorządów i innych źródeł. Jak informuje redakcja ma on na celu pokazanie, którzy samorządowcy najlepiej radzili sobie w mijającej kadencji. Warto jeszcze odnotować, że w najnowszym rankingu "Wspólnoty" nasze miasto zajęło 8. miejsce spośród miast na prawach powiatu w kategorii "Wykorzystanie środków unijnych".

Łomża ósma w "Sukcesie kadencji" komentarze opinie

  • Forever PIS - niezalogowany 2018-10-08 10:39:28

    martin 40 dopieść bardziej swój instrument, zainteresuj się nim, nastrój i będzie dobrze. Wszelkie frustracje wychodzą z domu.

  • martin40 - niezalogowany 2018-10-08 09:44:32

    właśnie opisałeś NIE DLA CHRZANOWSKIEGO nie lubie gościa

  • SENIOR - niezalogowany 2018-10-08 07:35:10

    martin 40 Twoja Muzyka strasznie fałszuje, bardzo zły instrument masz, stary, rozstrojony...już się nie da naprawić. Był koncert i każdy usłyszał że początkowe starania może i były ... ale ile można udawać dobrego muzyka...trudniejsze melodie do zagrania i poległa... fałsz aż w uszy gryzie...nie przeszkadza tylko tym którzy słuchu nie mają i wiedzy o muzyce a próbują udawać światowych - krajowych krytyków. Ta Pani ze swoim fałszującym głosem powinna odejść bo szpeci wszystkie melodie...zero intonacji, zero dynamiki, zero pauz i jakiejkolwiek swojej interpretacji...to kakofonia w jej wykonaniu. Widzę dla niej tylko miejsce w muzyce nowoczesnej-tak wszyscy jadą na jedno kopyto jak TECHNO, techno, techno...ale też możne się okazać że poczucia rytmu brak....wiec być może czas ze sceny zdjąć a nie kurczowo trzymać się mikrofonu divo???

  • Kali - niezalogowany 2018-10-08 03:09:14

    Ani chrzan ani muzycZki nie dopuścić do władzy pora dać kogoś nowego a cudaków pognać w cholerę . Ci dwoje to tylko patrzą jak się nachapac . Potrzebna jest świeża krew obudźcie się .

  • Kali - niezalogowany 2018-10-08 03:09:13

    Ani chrzan ani muzycZki nie dopuścić do władzy pora dać kogoś nowego a cudaków pognać w cholerę . Ci dwoje to tylko patrzą jak się nachapac . Potrzebna jest świeża krew obudźcie się .

  • Kali - niezalogowany 2018-10-08 03:08:32

    Ani chrzan ani muzycZki nie dopuścić do władzy pora dać kogoś nowego a cudaków pognać w cholerę . Ci dwoje to tylko patrzą jak się nachapac . Potrzebna jest świeża krew obudźcie się .

  • martin40 - niezalogowany 2018-10-07 22:36:13

    Obiektywny piszesz sam że Chrzanowski zdobył tylko 1 (jeden) z 5 poziomów przywództwa według J. Maxwella. twój cytat "mają zapierd..ac NA swojego szefa" Samo to już świadczy jaki był on kiepski w zarządzaniu. Jeśli ktoś ma zapier...ac na Chrzaniwskiego to ja chce pogonić takiego DARMOZJADA!!! Właśnie dla tego ludzie chcą go zmienić

  • Martin40 - niezalogowany 2018-10-07 22:27:11

    Chrzanowskiego nawet PiS wyrzucił daje to do myślenia Jak dla mnie stracił on już wiarygodność

  • Rysiu - niezalogowany 2018-10-07 20:41:23

    To ciężko stwierdzić czy wiedziala czy nie. Nawet jeżeli nie wiedziała to od czego są najbliżsi...? Osobiście w to nie wierzę. Wyrahowanie było zbyt duże żeby nazwać to nieświadomym postępowaniem. Można być zapatrzonym w swojego guru...ale powtórzę się jeżeli obok ma się kochającą osobę to ta zawsze na ziemię sprowadzi jeżeli za wysoko w obłoki ktoś poleci. Bo na tym polega miłość...troska o siebie

  • Obiektywny łomżyniak - niezalogowany 2018-10-07 20:23:44

    Do martin40, a kim k... są zastępcy? to ludzie, którzy mają zapierd...ac na swojego szefa. To on ich powołał! On ma mandat od społeczeństwa!!! Skąd Ty się urwales człowieku, Marcin Muzy... jesteś???

  • PATRIOTA - niezalogowany 2018-10-07 20:00:23

    RYSIU TO PRAWDA ALE TA PANI NIE ZASTANOWILA SIE JAK JEST NEGATYWNIE STEROWANA A TERAZ TO JUZ PO PROBLEMIE CALA LOMZYCA JEST ZA CHRZANOWSKIM MARIUSZEM NASZYM PREZYDENTEM ZYCZYMY ZDROWIA PANIE MARIUSZU.A PANI DZIEKUJEMY ZYRANTOM TEZ.

  • wrrozka - niezalogowany 2018-10-07 19:52:32

    "BOG milczal,milczeli ludzie.Milczalem ja"Wszystko bylo wielkim milczeniem"tylko czarne kruki okalajo miasto, muzyk chcial zagrac melodie ale wiatr rozwial czarne nuty

  • Rysiu - niezalogowany 2018-10-07 18:30:12

    Ta baba zmarnowała sobie szansę. Mogła współpracować, działać dla miasta. Mogła być lojalna wobec prezydenta gdyby tylko był biskupem....ale nie był bo prezydent to zwykły człowiek... nie taki oświecony jak duchowny... Mogło być naprawdę pięknie...mógłby być naprawdę świetny zespół...wszyscy się tam uzupelniali. Ale ktoś chciał więcej... I dlatego teraz nie jest pora na płacz i lament, życie to wybory ta pani dokonała takiego a nie innego.a mogło być tak pięknie...

  • Rysiu - niezalogowany 2018-10-07 18:20:33

    Żeby potem nie było Gadki " prezesie ja przegram te wybory bo z PiSu mało mi pomagają"....

  • darekk - niezalogowany 2018-10-07 18:13:23

    poza tym spójrz na sondaże. Doskonale wiesz że są prawdziwe, dlatego tak panikujecie. Ludzie szanują Chrzanowskiego bo to dobry człowiek i ma charyzmę, a Muzyk ma potężny negatywny elektorat i doskonale o tym wiecie!!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-07 18:11:54

    Martin40 jesteś niepoważny!!!! ludzie popierają Muzyk???? hahahhahahahahaha zobacz na ilu witrynach sklepowych są plakaty Prezydenta Chrzanowskiego!!!! Jak myślisz dlaczego???? a no dlatego że go popierają!!!!

  • Paranoja - niezalogowany 2018-10-07 18:01:42

    O Edukatorze nie wspomnę...

  • Obluda - niezalogowany 2018-10-07 17:58:41

    Spolegliwa dla kogo??? Biskupa???? Po co??? ...... Trzeba swój rozum mieć i samemu decydować

  • Paranoja - niezalogowany 2018-10-07 17:56:24

    Dzięki pani tytanicznej pracy w grudniu nauczyciele mogą nie dostać wynagrodzenia???? Jest mniej uczniów a więcej nauczycieli to działanie pani Muzyk. Moim zdaniem trzeba zrobić audyt. Trzeba się przyjrzeć SP1. SP7 ? I innym placówkom takim jak SP4 gdzie jest konflikt....? Eh ta pani nie ma samokrytyki kto jest groźne zjawisko.

  • Spolegliwa - niezalogowany 2018-10-07 17:45:30

    Pan Prezydent wyrósł na niedokończonych projektach Czerniawskiego i teraz spija Jego śmietankę. Po Czerniawskim mamy przynajmniej budynek Parku Przemysłowego, a po Chrzanowskim sprzedany za bezcen dworzec PKS i przez 4 lata niedokończony remont filharmonii. Ludzie opamiętajcie się.....i spójrzcie realnie na rzeczywistość. Widzę, że armia hejterow pracuje na pełnych obrotach. To, że Muzykowa ma ambicje- to bardzo dobrze, zabiega o siebie- będzie zabiegać o nas. Nie jest zachowawcza, a roszczeniowa i bardzo dobrze. A nauczyciele zamiast krytykować powinni iść i Jej podziekować, że w trakcie reformy oświaty, jako jedno z niewielu miast nie zwolniło żadnego z nauczycieli. Jakoś szybko zapomnieli, że uratowała Ich stołki. Mam nadzieję, że chociaż podziękują Jej oddając na Nią głos.

  • głos z ostrołęki - niezalogowany 2018-10-07 14:02:15

    Ostrołęka - dzielnica Łomży? Tak pesymistyczny scenariusz jeszcze dziś wydaje się niemożliwy. Ale już jutro? Kto wie - piszą "Rozmaitości Ostrołęckie". Jeśli ostrołęczanie będą tak beztrosko, ślamazarnie i nieroztropnie rozwijać swoje miasto pobliska Łomża zyska nad nim przewagę, której może nie udać się już nadrobić. Ostrołęka wobec Łomży nigdy nie miała dobrego startu. Gdy nasze miasto mogło chwalić się siedzibą starostwa, w Łomży znajdowała się już siedziba Guberni. To ściągało tam prawdziwą mieszczańską arystokrację. Dziś pozostał po niej zabytkowy stary cmentarz, przypominający miejscami warszawskie Powązki i wielkomiejskie tradycje, których nie ma u nas. Pewnie był to jeden z powodów, dla których w okresie międzywojennym to w Łomży usytuowano stolicę nowej diecezji. Tam powstał pałac biskupi i katedra. Ostrołęka, choć jest niewiele mniejszym miastem nigdy nie dorobiła się nawet konkatedry. Konkatedra to jakby druga katedra, drugi co do ważności kościół w diecezji, coś w rodzaju zastępczej świątyni biskupa. Żaden z ostrołęckich kościołów nie pełni takiej funkcji, bo żaden nie jest wystarczająco duży i reprezentatywny. Konkatedrą biskupa Łomży jest kościół w... Myszyńcu - piszą "Rozmaitości Ostrołęckie". Ostrołęka vs Łomża W rywalizacji tej szala przechyliła się bodaj tylko raz na korzyść Ostrołęki. Było to po upadku PRLu. Praktycznie wszystkie zakłady przemysłowe, jakie socjalizm zafundował Łomży, nie wytrzymały wolnorynkowego egzaminu. Inaczej było w Ostrołęce, gdzie losy elektrowni nigdy nie były zagrożone, a zakłady celulozowe szybko i sprawnie. sprywatyzowano. Dlatego jeszcze w latach dziewięćdziesiątych poziom bezrobocia, więc i ubóstwa, w Łomży był widocznie większy niż w Ostrołęce. Tego kapitału nigdy nie spożytkowaliśmy. W niedawnej historii była też szansa na wielki rozwój obu naszych miast, gdy dokonywano reformy administracyjnej. Szansa ta polegała na utworzeniu tu wspólnego ostrołęcko-łomżyńskiego województwa z siedzibą w obu tych miastach. Odległość pomiędzy naszymi granicami wynosi niecałe 40 kilometrów. Gdyby Łomża budowała nowe osiedla w kierunku Ostrołęki, a Ostrołęka w kierunku Łomży to za kilkadziesiąt lat miasta niemal połączyłyby się. Z takiej szansy jednak nigdy nie skorzystano, choć nieśmiałe próby współpracy czyniono za czasów prezydenta Czartoryskiego. Miasta do dziś trwają na granicy Podlasia i Mazowsza odwrócone do siebie plecami. Robią wrażenie jakby odległość między nimi wynosiła nie 38, a 380 kilometrów - piszą "Rozmaitości Ostrołęckie". Gdy nastały nowe województwa Łomżanie byli załamani. Choć bardzo chcieli znaleźć się w województwie mazowieckim, bo historycznie należą do Mazowsza, to los rzucił ich w objęcia Podlasia. Szybko okazało się to zbawieniem. W dzisiejszych realiach w obrębie województwa liczą się najwyżej trzy ośrodki miejskie. W województwie podlaskim Łomża jest w takiej trójce obok Białegostoku i Suwałk. W mazowieckim nie miałaby na to szans. Tu złota trójka to Warszawa, Płock i Radom, a za nimi są jeszcze osiemdziesięciotysięczne Siedlce. Dwa dawne miasta wojewódzkie Ostrołęka i Ciechanów znajdują się jeszcze dalej, w grupie takich miast jak: Pruszków, Legionowo, Otwock, Zyrardów i Sochaczew. Żeby to się zmieniło musiałaby wybuchnąć wojna i to atomowa. Tak więc to co przed nami, to nie są jakieś szczególnie powabne Perspektywy Dlatego, jeśli chcemy w przyszłości coś znaczyć, jako ośrodek miejski, musimy znacznie bardziej agresywnie walczyć o swoje. Tymczasem ostrołęczanie, którzy potrafią spojrzeć w przyszłość odrobinę dalej niż na odległość najbliższych wyborów przecierają z niedowierzaniem oczy. Oczy, w których miejsce zdumienia powoli zajmuje strach. W ostatnich latach nasz sąsiad ucieka nam bowiem w takim tempie, że za kilkadziesiąt lat Ostrołęka rzeczywiście stanie się przedmieściami dużego ośrodka miejskiego - Łomży, Świadczą o tym liczby. Na przykład wielkość pozyskanych środków unijnych w Łomży była w zeszłym roku prawie czternaście razy większa niż w Ostrołęce! - piszą "Rozmaitości Ostrołęckie". Ale nie mniej istotne są też rzeczy, które budują w oczach mieszkańców i przyjezdnych obraz miasta., a których tak łatwo zmierzyć się nie da. Wymienić tu można wiele, zaczynając od McDonaldsa, poprzez np. sieć sklepów i szkół, a kończąc na filharmonii. Czyli te wszystkie rzeczy, które powodują, że osoby z zewnątrz mają po co do miasta przyjeżdżać. Są to też takie czynniki, które decydują o ostatecznym wyborze między Ostrołęką a Łomżą, gdy ktoś chce osiedlić się w jednym z tych dwóch miast. Wydaje się, że we wszystkich tych dziedzinach Łomża przewyższa nas o głowę, a jeśli nawet nie, to będzie nas przewyższała już w niedalekiej przyszłości. A oto przykłady. Gdy u nas rozwija nieustannie sieć sklepów Biedronka, a władze stawiają na rodzimy handel, tam powstają dwie galerie handlowe z wielkopowierzchniowymi hipermarketami. Już niedługo ostrołęczanie i tak będą jeździć na zakupy do Łomży, na nic się zdały zakazy naszej rady miasta. Gdy u nas nie udaje się wciąż zakończyć budowy drugiej sali widowiskowej w OCK, tam powstaje... multipleks. Czy ostrołęczanie będą chcieli chodzić do swojego kina na filmy, które kilka tygodni wcześniej było. można obejrzeć w Łomży? Dodajmy do tego też takie "drobnostki" jak teatr czy EMPiK. Nawet nową pływalnię, choć zaczęli budować razem z nami, oddadzą do użytku jeszcze w tym roku. A to nie koniec, bo już niedaleka przyszłość zepchnie Ostrołękę jeszcze bardziej Ku prowincji Za kilka lat przez Łomżę będzie biegła nowoczesna trasa szybkiego ruchu Via Baltica. To spowoduje, że czas przejazdu z Łomży do Warszawy zmniejszy się o kilkadziesiąt minut. Trudno dziś ocenić na jakie dziedziny łomżyńskiego życia to wpłynie, ale wiadomo że rozwój miasta znacznie przyspieszy. A co z nami? Na razie nie możemy doprowadzić do budowy bocznej drogi, która połączyłaby nas z Via Balticą, bo w miejscu którym miałaby przebiegać żyje mała zielona żabka - rzekotka, Zresztą rzekotka może czuć się zupełnie niezagrożona, bo i po co ktoś miałby zjeżdżać z wygodnej trasy szybkiego ruchu i do nas zaglądać? Żeby zobaczyć targowisko w centrum miasta udające wielkopowierzchniowy hipermarket? Salę widowiskową w domu kultury udającą premierowe kino? Remizę strażacką udającą nocny klub? Aż wstyd dalej wymieniać. Zamiast tego może rzeczywiście lepiej się skupić na tej rzekotce. Już to widzę: w czerwonym polu żaba w koronie z rozpostartymi ramionami, ci na jej piersi złota tarcza z napisem "Haec rana protege" (Ta żaba ochrania)

  • loka - niezalogowany 2018-10-07 13:33:54

    Tam, gdzie było to możliwe, starałem się pozyskiwać fundusze zewnętrzne, by realizowane zadania jak najmniej obciążały miejskie finanse. Nie byłoby to wszystko możliwe, gdyby nie racjonalna gospodarka miejskimi finansami, która pozwoliła zrobić nam tak wiele, zachowując przy tym zadłużenie budżetu miasta na bezpiecznym poziomie – mówi Mariusz Chrzanowski. Dodaje, że do wysokich wyników przyczynili się przede wszystkim mieszkańcy, którzy wspierali realizowane inicjatywy, a często jak zaznacza "wręcz je inspirowali". - Możemy wspólnie być dumni z Łomży – podsumowuje włodarz grodu nad Narwią

  • Qbuś - PdŁ - niezalogowany 2018-10-07 12:27:43

    martin 40 idz na 4 pisac te swoje bzdety nie spamuj

  • Figo Fago - niezalogowany 2018-10-07 11:44:07

    Którym mieście? Chyba w Śniadowie, a ha ha. A ja kogo spotykam ma odmienne zdanie.

  • martin40 - niezalogowany 2018-10-07 11:18:52

    PRAKTYCZNIE KAŻDY KOGO PYTAŁEM NA MIEŚCIE JEST ZA: MUZYK potem za Mariuszkiem Który przypisuje sobie inwestycje pana Czerniawskiego i zastępców jako swoje własne Panie Chrzanowski - chyba brakuje panu honoru???

  • martin40 - niezalogowany 2018-10-07 11:18:41

    PRAKTYCZNIE KAŻDY KOGO PYTAŁEM NA MIEŚCIE JEST ZA: MUZYK potem za Mariuszkiem Który przypisuje sobie inwestycje pana Czerniawskiego i zastępców jako swoje własne Panie Chrzanowski - chyba brakuje panu honoru???

  • darekk - niezalogowany 2018-10-07 08:26:20

    Pan Prezydent Chrzanowski broni się całą kadencją. Rekordowa ilość inwestycji infrastrukturalnych, rekordowa ilość działań społecznych (chociażby karta seniora, samorządowe becikowe czy darmowa komunikacja), Łomża odżyła kulturowo, wspieranie sportu na wcześniej niespotykaną skalę. Łomża znalazła się na 8. miejscu wśród 48 miast na prawach powiatu rankingu "Sukces Kadencji", organizowanego przez prestiżowe Pismo Samorządu Terytorialnego "Wspólnota" (za: myŁomża). wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18% Łomżanie już ocenili dokonania Pana Prezydenta i wystawili mu bardzo wysoką ocenę!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-07 08:26:19

    Pan Prezydent Chrzanowski broni się całą kadencją. Rekordowa ilość inwestycji infrastrukturalnych, rekordowa ilość działań społecznych (chociażby karta seniora, samorządowe becikowe czy darmowa komunikacja), Łomża odżyła kulturowo, wspieranie sportu na wcześniej niespotykaną skalę. Łomża znalazła się na 8. miejscu wśród 48 miast na prawach powiatu rankingu "Sukces Kadencji", organizowanego przez prestiżowe Pismo Samorządu Terytorialnego "Wspólnota" (za: myŁomża). wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18% Łomżanie już ocenili dokonania Pana Prezydenta i wystawili mu bardzo wysoką ocenę!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-07 08:26:19

    Pan Prezydent Chrzanowski broni się całą kadencją. Rekordowa ilość inwestycji infrastrukturalnych, rekordowa ilość działań społecznych (chociażby karta seniora, samorządowe becikowe czy darmowa komunikacja), Łomża odżyła kulturowo, wspieranie sportu na wcześniej niespotykaną skalę. Łomża znalazła się na 8. miejscu wśród 48 miast na prawach powiatu rankingu "Sukces Kadencji", organizowanego przez prestiżowe Pismo Samorządu Terytorialnego "Wspólnota" (za: myŁomża). wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18% Łomżanie już ocenili dokonania Pana Prezydenta i wystawili mu bardzo wysoką ocenę!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-07 08:26:19

    Pan Prezydent Chrzanowski broni się całą kadencją. Rekordowa ilość inwestycji infrastrukturalnych, rekordowa ilość działań społecznych (chociażby karta seniora, samorządowe becikowe czy darmowa komunikacja), Łomża odżyła kulturowo, wspieranie sportu na wcześniej niespotykaną skalę. Łomża znalazła się na 8. miejscu wśród 48 miast na prawach powiatu rankingu "Sukces Kadencji", organizowanego przez prestiżowe Pismo Samorządu Terytorialnego "Wspólnota" (za: myŁomża). wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18% Łomżanie już ocenili dokonania Pana Prezydenta i wystawili mu bardzo wysoką ocenę!!!

  • Paranoja - niezalogowany 2018-10-06 21:38:08

    Oburzenie na To że kościół miesza się w politykę jest coraz większe nie dlatego że PiS rządzi i opozycja się wścieka. Oburzenie jest dlatego że ludzie widzą że ten PiS zmienia się pod wpływem władzy w podobne monstrum jak po sld czy inne partie....bo są przy władzy a to niektórym uderza jak sama pani wie - do głowy? Zaraz pani powie że Chrzanowskiego też kościół popierał??? Ale czy Chrzanowski prosił o poparcie?? Nie Czy Chrzanowski chodził do biskupa prosić o poparcie? Nie Czy Chrzanowski w czasie pracy chodził na kawę do biskupa? Nie Czy Chrzanowski jak miał bolączkę problem chodził po poradę do biskupa? Nie Czy Chrzanowski jak miał kryzys w życiu osobistym chodził do biskupa ? Nie Nigdy nie chodził o nic prosić!!!!!!!!!!! A sytuacja obecna jest zatrważającą. Bo poparcie pani kandydatki jest splamione krzywda zwykłego człowieka. Jego kosztem. To jest roznica- zasadnicza!!!!!!!!!!!!!! A co do pedofilii to temat który był już dawno...tak. tylko dawno nie było internetu, takiego szybkiego transferu informacji i ludzie byli ciemni, nie wiedzieli nic i byli manipulowani. A kościół zamiatalmpod dywan. Od duchownych wymaga się więcej bo oni chronią naszą wiarę. Zmieniła się też mentalność ludzi_ zaczynają mówić bo się nie boją i mają odwagę bo inni mówia. I to stało się właśnie dlatego!!! A nie dlatego że opozycja krzyczy.....

  • Paranoja - niezalogowany 2018-10-06 21:20:24

    Na pewnym portaliku pisze sama zainteresowana? To niech pani posłucha. Argumenty które są za tym żeby takich osób jak ta pani nie było w polityce są jasne. Zaniedbała sprawę oświaty teraz miasto ma problem, Edukator umorzenie bez wiedzy prezydenta? Bez wiedzy skarbnik? Pomnik...pokazała figurkę mediom zanim przetarg został rozstrzygnięty. Hospicjum obcięcie dotacji.... Używa symbolu 600 lecia nawet nie wie że prawnie to jest zabronione. Czy taki człowiek który jest nielojalny, wychodzi przed szereg, ma niezahamowane parcie na szkło i ślepo wierzy i słucha Biskupa który jest guru dla takiej osoby- czy to normalne??? Czy taka osoba rządząc miastem będzie obiektywna i samodzielna? Czy będzie konsultować każdą decyzję z sądowa?? Jaki pracownik nie informuje o spotkaniu z ministrem? Tylko sam zawłaszcza po cichu spotkanie i idzie na kawę do biskupa gdy trwa sesja rady miejskiej? Jaki pracownik nie mówi o tym z do miasta przyjeżdża senator...? Ważne wydarzenia w mieście jak widzimy a prezydent nie wie bo coś zawala na linii porozumienia. Do tego brak zaufania i niech ta pani wreszcie przestanie się dziwić dlaczego została wyrzucona. Zdziwienie tej pani jest zaskakujące...a Toruń i to co bylo z nominacja to powinny się dzieci ucżyć w szkole i na Religi czego nie robić względem blizniego.

  • wyborca - niezalogowany 2018-10-06 18:02:32

    Ranking Wspólnoty jest obiektywny i mówi wszystko o prezydenturze Chrzanowskiego, która była po prostu bardzo dobra. Dla dalszego rozwoju Łomży potrzebna jest reelekcja Chrzanowskiego.

  • ollek - niezalogowany 2018-10-06 17:28:03

    Mój ojciec pracuje w MPEC i wiem jedno kandydatka pis nagrabiła sobie u załogi tej spółki. Nic więcej nie napiszę bo się boję. Chcę żyć w normalnym mieście dlatego głosuję na Mariusza

  • igors - niezalogowany 2018-10-06 17:27:28

    Ilość inwestycji w mieście musiała przełożyć się na tego typu rankingi. Brawo Chrzanowski

  • igors - niezalogowany 2018-10-06 17:27:28

    Ilość inwestycji w mieście musiała przełożyć się na tego typu rankingi. Brawo Chrzanowski

  • igors - niezalogowany 2018-10-06 17:27:27

    Ilość inwestycji w mieście musiała przełożyć się na tego typu rankingi. Brawo Chrzanowski

  • igors - niezalogowany 2018-10-06 17:27:27

    Ilość inwestycji w mieście musiała przełożyć się na tego typu rankingi. Brawo Chrzanowski

  • igors - niezalogowany 2018-10-06 17:27:27

    Ilość inwestycji w mieście musiała przełożyć się na tego typu rankingi. Brawo Chrzanowski

  • igors - niezalogowany 2018-10-06 17:27:27

    Ilość inwestycji w mieście musiała przełożyć się na tego typu rankingi. Brawo Chrzanowski

  • ollek - niezalogowany 2018-10-06 17:26:21

    Mój ojciec pracuje w MPEC i wiem jedno kandydatka pis nagrabiła sobie u załogi tej spółki. Nic więcej nie napiszę bo się boję. Chcę żyć w normalnym mieście dlatego głosuję na Mariusza

  • ollek - niezalogowany 2018-10-06 17:26:21

    Mój ojciec pracuje w MPEC i wiem jedno kandydatka pis nagrabiła sobie u załogi tej spółki. Nic więcej nie napiszę bo się boję. Chcę żyć w normalnym mieście dlatego głosuję na Mariusza

  • ollek - niezalogowany 2018-10-06 17:26:20

    Mój ojciec pracuje w MPEC i wiem jedno kandydatka pis nagrabiła sobie u załogi tej spółki. Nic więcej nie napiszę bo się boję. Chcę żyć w normalnym mieście dlatego głosuję na Mariusza

  • ollek - niezalogowany 2018-10-06 17:26:20

    Mój ojciec pracuje w MPEC i wiem jedno kandydatka pis nagrabiła sobie u załogi tej spółki. Nic więcej nie napiszę bo się boję. Chcę żyć w normalnym mieście dlatego głosuję na Mariusza

  • Głos z Ostrołęki - niezalogowany 2018-10-06 17:21:05

    Tak sytuację finansową Łomży oraz działania prezydenta Chrzanowskiego opisywał 10 lutego 2017 roku największy ostrołęcki portal: ,,Prezydent Łomży z sukcesem dba o finanse swojego miasta. Nasi sąsiedzi zamknęli rok budżetowy 2016 z niemal 2 milionami nadwyżki zaś nadwyżka operacyjna wynosi ponad 36 milionów złotych. Sytuacja finansowa Łomży od wielu lat nie była tak dobra. Racjonalne działania finansowe władz Łomży przynoszą wymierne efekty. Rok budżetowy 2016 po raz pierwszy od kilku lat udało się zamknąć nadwyżką budżetową, która wyniosła prawie 2 mln zł. Również nadwyżka operacyjna jest na ogromnym plusie w wysokości ponad 36 mln zł. A gdy dochody bieżące są wyższe od wydatków bieżących oznacza to, że jednostka samorządu terytorialnego ma możliwości finansowe na prowadzenie nowych inwestycji lub spłatę wcześniejszego zadłużenia. To znaczy, że finanse miasta mają się dobrze. Warto też wiedzieć, że wielkość nadwyżki operacyjnej daje możliwość korzystania przez samorząd z kredytów""

  • Głos z Ostrołęki - niezalogowany 2018-10-06 17:20:11

    Ostrołęka - dzielnica Łomży? Tak pesymistyczny scenariusz jeszcze dziś wydaje się niemożliwy. Ale już jutro? Kto wie - piszą "Rozmaitości Ostrołęckie". Jeśli ostrołęczanie będą tak beztrosko, ślamazarnie i nieroztropnie rozwijać swoje miasto pobliska Łomża zyska nad nim przewagę, której może nie udać się już nadrobić. Ostrołęka wobec Łomży nigdy nie miała dobrego startu. Gdy nasze miasto mogło chwalić się siedzibą starostwa, w Łomży znajdowała się już siedziba Guberni. To ściągało tam prawdziwą mieszczańską arystokrację. Dziś pozostał po niej zabytkowy stary cmentarz, przypominający miejscami warszawskie Powązki i wielkomiejskie tradycje, których nie ma u nas. Pewnie był to jeden z powodów, dla których w okresie międzywojennym to w Łomży usytuowano stolicę nowej diecezji. Tam powstał pałac biskupi i katedra. Ostrołęka, choć jest niewiele mniejszym miastem nigdy nie dorobiła się nawet konkatedry. Konkatedra to jakby druga katedra, drugi co do ważności kościół w diecezji, coś w rodzaju zastępczej świątyni biskupa. Żaden z ostrołęckich kościołów nie pełni takiej funkcji, bo żaden nie jest wystarczająco duży i reprezentatywny. Konkatedrą biskupa Łomży jest kościół w... Myszyńcu - piszą "Rozmaitości Ostrołęckie". Ostrołęka vs Łomża W rywalizacji tej szala przechyliła się bodaj tylko raz na korzyść Ostrołęki. Było to po upadku PRLu. Praktycznie wszystkie zakłady przemysłowe, jakie socjalizm zafundował Łomży, nie wytrzymały wolnorynkowego egzaminu. Inaczej było w Ostrołęce, gdzie losy elektrowni nigdy nie były zagrożone, a zakłady celulozowe szybko i sprawnie. sprywatyzowano. Dlatego jeszcze w latach dziewięćdziesiątych poziom bezrobocia, więc i ubóstwa, w Łomży był widocznie większy niż w Ostrołęce. Tego kapitału nigdy nie spożytkowaliśmy. W niedawnej historii była też szansa na wielki rozwój obu naszych miast, gdy dokonywano reformy administracyjnej. Szansa ta polegała na utworzeniu tu wspólnego ostrołęcko-łomżyńskiego województwa z siedzibą w obu tych miastach. Odległość pomiędzy naszymi granicami wynosi niecałe 40 kilometrów. Gdyby Łomża budowała nowe osiedla w kierunku Ostrołęki, a Ostrołęka w kierunku Łomży to za kilkadziesiąt lat miasta niemal połączyłyby się. Z takiej szansy jednak nigdy nie skorzystano, choć nieśmiałe próby współpracy czyniono za czasów prezydenta Czartoryskiego. Miasta do dziś trwają na granicy Podlasia i Mazowsza odwrócone do siebie plecami. Robią wrażenie jakby odległość między nimi wynosiła nie 38, a 380 kilometrów - piszą "Rozmaitości Ostrołęckie". Gdy nastały nowe województwa Łomżanie byli załamani. Choć bardzo chcieli znaleźć się w województwie mazowieckim, bo historycznie należą do Mazowsza, to los rzucił ich w objęcia Podlasia. Szybko okazało się to zbawieniem. W dzisiejszych realiach w obrębie województwa liczą się najwyżej trzy ośrodki miejskie. W województwie podlaskim Łomża jest w takiej trójce obok Białegostoku i Suwałk. W mazowieckim nie miałaby na to szans. Tu złota trójka to Warszawa, Płock i Radom, a za nimi są jeszcze osiemdziesięciotysięczne Siedlce. Dwa dawne miasta wojewódzkie Ostrołęka i Ciechanów znajdują się jeszcze dalej, w grupie takich miast jak: Pruszków, Legionowo, Otwock, Zyrardów i Sochaczew. Żeby to się zmieniło musiałaby wybuchnąć wojna i to atomowa. Tak więc to co przed nami, to nie są jakieś szczególnie powabne Perspektywy Dlatego, jeśli chcemy w przyszłości coś znaczyć, jako ośrodek miejski, musimy znacznie bardziej agresywnie walczyć o swoje. Tymczasem ostrołęczanie, którzy potrafią spojrzeć w przyszłość odrobinę dalej niż na odległość najbliższych wyborów przecierają z niedowierzaniem oczy. Oczy, w których miejsce zdumienia powoli zajmuje strach. W ostatnich latach nasz sąsiad ucieka nam bowiem w takim tempie, że za kilkadziesiąt lat Ostrołęka rzeczywiście stanie się przedmieściami dużego ośrodka miejskiego - Łomży, Świadczą o tym liczby. Na przykład wielkość pozyskanych środków unijnych w Łomży była w zeszłym roku prawie czternaście razy większa niż w Ostrołęce! - piszą "Rozmaitości Ostrołęckie". Ale nie mniej istotne są też rzeczy, które budują w oczach mieszkańców i przyjezdnych obraz miasta., a których tak łatwo zmierzyć się nie da. Wymienić tu można wiele, zaczynając od McDonaldsa, poprzez np. sieć sklepów i szkół, a kończąc na filharmonii. Czyli te wszystkie rzeczy, które powodują, że osoby z zewnątrz mają po co do miasta przyjeżdżać. Są to też takie czynniki, które decydują o ostatecznym wyborze między Ostrołęką a Łomżą, gdy ktoś chce osiedlić się w jednym z tych dwóch miast. Wydaje się, że we wszystkich tych dziedzinach Łomża przewyższa nas o głowę, a jeśli nawet nie, to będzie nas przewyższała już w niedalekiej przyszłości. A oto przykłady. Gdy u nas rozwija nieustannie sieć sklepów Biedronka, a władze stawiają na rodzimy handel, tam powstają dwie galerie handlowe z wielkopowierzchniowymi hipermarketami. Już niedługo ostrołęczanie i tak będą jeździć na zakupy do Łomży, na nic się zdały zakazy naszej rady miasta. Gdy u nas nie udaje się wciąż zakończyć budowy drugiej sali widowiskowej w OCK, tam powstaje... multipleks. Czy ostrołęczanie będą chcieli chodzić do swojego kina na filmy, które kilka tygodni wcześniej było. można obejrzeć w Łomży? Dodajmy do tego też takie "drobnostki" jak teatr czy EMPiK. Nawet nową pływalnię, choć zaczęli budować razem z nami, oddadzą do użytku jeszcze w tym roku. A to nie koniec, bo już niedaleka przyszłość zepchnie Ostrołękę jeszcze bardziej Ku prowincji Za kilka lat przez Łomżę będzie biegła nowoczesna trasa szybkiego ruchu Via Baltica. To spowoduje, że czas przejazdu z Łomży do Warszawy zmniejszy się o kilkadziesiąt minut. Trudno dziś ocenić na jakie dziedziny łomżyńskiego życia to wpłynie, ale wiadomo że rozwój miasta znacznie przyspieszy. A co z nami? Na razie nie możemy doprowadzić do budowy bocznej drogi, która połączyłaby nas z Via Balticą, bo w miejscu którym miałaby przebiegać żyje mała zielona żabka - rzekotka, Zresztą rzekotka może czuć się zupełnie niezagrożona, bo i po co ktoś miałby zjeżdżać z wygodnej trasy szybkiego ruchu i do nas zaglądać? Żeby zobaczyć targowisko w centrum miasta udające wielkopowierzchniowy hipermarket? Salę widowiskową w domu kultury udającą premierowe kino? Remizę strażacką udającą nocny klub? Aż wstyd dalej wymieniać. Zamiast tego może rzeczywiście lepiej się skupić na tej rzekotce. Już to widzę: w czerwonym polu żaba w koronie z rozpostartymi ramionami, ci na jej piersi złota tarcza z napisem "Haec rana protege" (Ta żaba ochrania)

  • loka - niezalogowany 2018-10-06 17:17:56

    Tam, gdzie było to możliwe, starałem się pozyskiwać fundusze zewnętrzne, by realizowane zadania jak najmniej obciążały miejskie finanse. Nie byłoby to wszystko możliwe, gdyby nie racjonalna gospodarka miejskimi finansami, która pozwoliła zrobić nam tak wiele, zachowując przy tym zadłużenie budżetu miasta na bezpiecznym poziomie – mówi Mariusz Chrzanowski. Dodaje, że do wysokich wyników przyczynili się przede wszystkim mieszkańcy, którzy wspierali realizowane inicjatywy, a często jak zaznacza "wręcz je inspirowali". - Możemy wspólnie być dumni z Łomży – podsumowuje włodarz grodu nad Narwią

  • loka - niezalogowany 2018-10-06 17:17:08

    Obecna kadencja upływa też pod znakiem rekordowej liczby inwestycji drogowych. Tych strategicznych z punktu widzenia komunikacyjnego (np. ulica Sikorskiego czy Szosa Zambrowska), ale również tych mniejszych osiedlowych, jak chociażby Pisaki i Podleśna na os. Maria. Rozwinęła się infrastruktura sportowa, a sztandarowym przedsięwzięciem jest nowa hala przy Szkole Podstawowej nr 7. Przez 4 lata nie brakowało inwestycji w oświacie. Remont i modernizację przeszło wiele szkół i przedszkoli, niektóre z nich czekały na to przez kilka dekad. Ruszyło budownictwo socjalne, a pierwszy od dziesięciu lat budynek z 56 mieszkaniami powstał przy ul. Kamiennej. Dach nad głową znalazły tam osoby najbardziej potrzebujące z różnego rodzaju dysfunkcjami. To jedne z głównych przedsięwzięć, które uwzględniła "Wspólnota" w swoim rankingu. Dały one awans miastu w podkategoriach "sukces infrastrukturalny" z 18. na 12. miejsce i "sukces finansowy" z 45. na 6., przyczyniając się do pierwszej "ósemki" rankingu "Sukces Kadencji"

  • nani - niezalogowany 2018-10-06 17:15:57

    Wystarczy przejechać samochodem od Zambrowa do Białegostoku - aby po drodze podziwiać te ogromne parkingi dla TIR-ów. Parkingi wyposażone w cały asortyment usług socjalno - gastronomiczno - technicznych. To jest całkiem dochodowy biznes, pod warunkiem ,że się go (biznes) uruchomi. Ostrołeckie parkingi są żenująco małe i prymitywne, a przecież potencjalnego miejsca przy trasie 61 jast dość. Samo przepuszczanie ciężkiego tranzytu bez czerpania z tego korzyści - jest raczej głupawe. Dlatego nie warto biadolić nad tym, że ciężki tranzyt drogowy przez Ostrołękę będzie malał.

  • Alex. - niezalogowany 2018-10-06 17:13:37

    Niektórzy potrafią tylko narzekać, tymczasem te rankingi pokazują, że wreszcie mamy prezydenta, który ma wizję miasta i potrafi ją realizować. Nie zmarnujmy tego. Ja oddaję swój głos na Chrzanowskiego i apeluję do wszystkich rozsądnych ludzi o to samo. Żaden Borysewicz, Muzyk czy inny kandydat. Chrzanowski to najlepsze rozwiązanie dla Łomży

  • koleżanka Łomżynianka - niezalogowany 2018-10-06 17:12:53

    wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18%

  • Koleżanka Łomżynianka - niezalogowany 2018-10-06 17:12:16

    wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18%

  • Alex. - niezalogowany 2018-10-06 17:11:28

    Z całym przekonaniem mogę powiedzieć że Chrzanowski jest bardzo dobrym prezydentem. Moim zdaniem wykorzystał swoją szansę, a startował w trudnej sytuacji gdy miastu dzięki poprzedniej ekipie groziły wielomilionowe kary, gdy sytuacja finansowa miasta była niemal tragiczna. Jednak doskonale sobie z tym poradził. Dziś miasto się rozwija, realizuje dużo inwestycji i to przemyślanych a nie tak jak Czerniawski wyłożył chyba z 20 milionów na park przemysłowy. Dziś w Łomży bezrobocie jest najniższe historii. Owszem nie ma spektakularnych inwestorów ale co znacznie ważniejsze są bardzo dobre warunki do rozwoju małych i średnich firm, które tak naprawdę są kołem zamachowym gospodarki.Warunki te stworzył właśnie Chrzanowski. Po działaniach obecnego włodarza widać że prowadzi w pełni przemyślaną politykę i ma plan jak ożywić to miasto i jest na dobrej drodze. Łomża rozwinęła się przez ostatnie ponad 3 lata w każdym aspekcie. Inwestycje- poprawa rankingu wg tygodnika wspólnota, polityka społeczna, pozyskanie środków z ue, zmienił się nawet sposób obsługi petentów w urzędzie. Moim zdaniem prezydentura Chrzanowskiego jest bardzo dobrym okresem dla Łomży i powinna być kontynuowana.

  • solo na molo albo w duecie - niezalogowany 2018-10-06 17:08:30

    Szanowni Państwo te wszystkie oskarżenia wypisywane pod adresem Prezydenta Chrzanowskiego zaintrygowały mnie i postanowiłem sprawdzić samodzielnie czy te oskarżenia mają oparcie w faktach. W tym celu posłużyłem się danymi jednego z najbardziej prestiżowych czasopism o tematyce samorządowej i publikowanym na jego łamach rankingom samorządowym. Porównując dokonania Prezydenta Chrzanowskiego z dokonaniami poprzednich prezydentów należy stwierdzić, że Nasze Miasto w tym rankingach awansowało. I tak np.: Wydatki inwestycyjne (wśród miast na prawach powiatu)– Czerniawski (2010-2014) 22 miejsce, Chrzanowski (2014-2017) 16 miejsce Zdolność kredytowa Miasta wśród kilkudziesięciu miast na prawach powiatu w Polsce 2015-2016 – 17 miejsce 2012-2014 – 28 2011-2013 – 28 2010 – 2012 – 22 2009-2011 – 17 miejsce To są tylko dwa, ale jakże ważne aspekty funkcjonowania samorządu. Przytoczone dane pokazują, że Chrzanowski podjął właściwe działania. W czasie jego rządów poprawiła się zdolność kredytowa Miasta przy jednoczesnym zwiększeniu wydatków inwestycyjnych. Przytoczone liczby w odróżnieniu od niektórych udzielających się na różnorakich forach hejterów nie kłamią. Mam nadzieję, że osoby krytykujące tutaj tak zaciekle obecnego Prezydenta też przedstawią twarde dane tj. liczby na potwierdzenie stawianych przez siebie tez. Chociaż wątpie czy dane potwierdzające ich tezy istnieją.

  • klint - niezalogowany 2018-10-06 17:07:11

    Łomża znalazła się na 8. miejscu wśród 48 miast na prawach powiatu rankingu "Sukces Kadencji", organizowanego przez prestiżowe Pismo Samorządu Terytorialnego "Wspólnota". To ogromny awans w porównaniu do poprzedniej kadencji. Wówczas gród nad Narwią został sklasyfikowany na 37. pozycji. Na całość rankingu składały się poszczególne podkategorie, w tej dotyczącej "sukcesu społecznego" miasto uplasowało się tuż za podium. Poprzednio była to 29. lokata.

  • mms - niezalogowany 2018-10-06 17:03:21

    Sławomir tobie lepiej śpiewać miłość w zakopanem, no w twoim wypadku to może być i w Sopocie

  • robert P. - niezalogowany 2018-10-06 17:00:52

    BO JUŻ GRAŻYNKĄ T. NIEBEDZIESZ - LUSTRO PATRZ

  • BIZARTOOO - niezalogowany 2018-10-06 17:00:14

    POWINNAŚ MIEĆ IMIE BEATA, Z ALBATROSA .

  • BIZARTOOO - niezalogowany 2018-10-06 16:58:51

    TAKIE TO AKTORSKIE TOWARZYSTWO GWAŁTY TE SPRAWY , LUBISZ TO CO ?

  • C330 - niezalogowany 2018-10-06 16:58:07

    DAJCIE IM JESZCZE DOTACJI po 7 MILJONÓW NA POCZĄTEK CO ?

  • robert P. - niezalogowany 2018-10-06 16:56:08

    dobre !

  • robert P. - niezalogowany 2018-10-06 16:55:46

    https://bialystok.tvp.pl/19748904/okaleczono-drzewa-w-lomzy

  • emilkaaa - niezalogowany 2018-10-06 16:55:30

    SEXAFERA ?

  • ŁOMŻA-TUITERAZ - niezalogowany 2018-10-06 16:55:29

    Świetne pióro, to otwiera oczy na to co dzieje się w Łomży https://lomza-tuiteraz.blogspot.com

  • BIZARTOOO - niezalogowany 2018-10-06 16:53:21

    PIWO I NIEWIARYGODNI LUDZIE TO NIE DLA MŁODZIERZY I DZIECI ... "ANIOŁY"

  • BIZARTOOO - niezalogowany 2018-10-06 16:52:26

    MARIUSZ POWIADOM KURATORA PODLASKIEGO OŚWIATY

  • emilkaaa - niezalogowany 2018-10-06 16:47:48

    DYREKTOR REMIZY KONCZY PRACE o 15;00 NIE ? ;-) DYREKTORY TO BYLI ZA KOMUNY TU ROBOL za TRZECH WYPŁATA JEDNA, NAJNIŻSZA KRAJOWA ;-) albo i NIE ;-/ ,OBOZY PRACY ?

  • 777mln - niezalogowany 2018-10-06 16:42:43

    https://bialystok.tvp.pl/19748904/okaleczono-drzewa-w-lomzy

  • BIZARTOOO - niezalogowany 2018-10-06 16:40:58

    AAA JAK "MAFIA BISKUPA" OCENIA FILM W TYM ŚWIENTYM KINIE ??? TACY WŁAŚCICIELE ŚWIENCI OJEJJJJJJ ;-)

  • Mr. DuDu - niezalogowany 2018-10-06 16:00:58

    Zaprawdę powiadam Wam jedzcie Chrzan i nie słuchajcie Muzyki.

  • Sławomir Z. - niezalogowany 2018-10-06 14:11:20

    Każdy tu wpisany post co chwila pod innym nickiem powielany wielokrotnie dla wzmocnienia przekazu, w sumie nosi ukryty przekaz celujący czy to w panią Muzyk, czy też biskupa. Po co to? Odpowiedź jest prosta - w celu podniesienia poziomu agresji i niechęci wobec tych osób. To nie jest już amatorszczyzna to jest w pełni profesjonalne działanie. Żałosne insynuacje, kłamstwa i pomówienia to wasza broń. Ma to na celu odwrócenie uwagi od śmierdzącego lenistwa włodarza grodu nad Narwią. Przyjrzyjcie się lepiej sprzedaży dworca PKS, zakupu rudery na ul. Wesołej, lansu w mediach, wydawaniu środków publicznych na kiełbasę wyborczą miłościwie nam panującego. Chrzanić z takim gospodarzem miasta.

  • Sławomir Z. - niezalogowany 2018-10-06 14:11:16

    Każdy tu wpisany post co chwila pod innym nickiem powielany wielokrotnie dla wzmocnienia przekazu, w sumie nosi ukryty przekaz celujący czy to w panią Muzyk, czy też biskupa. Po co to? Odpowiedź jest prosta - w celu podniesienia poziomu agresji i niechęci wobec tych osób. To nie jest już amatorszczyzna to jest w pełni profesjonalne działanie. Żałosne insynuacje, kłamstwa i pomówienia to wasza broń. Ma to na celu odwrócenie uwagi od śmierdzącego lenistwa włodarza grodu nad Narwią. Przyjrzyjcie się lepiej sprzedaży dworca PKS, zakupu rudery na ul. Wesołej, lansu w mediach, wydawaniu środków publicznych na kiełbasę wyborczą miłościwie nam panującego. Chrzanić z takim gospodarzem miasta.

  • Sławomir Z. - niezalogowany 2018-10-06 14:11:11

    Każdy tu wpisany post co chwila pod innym nickiem powielany wielokrotnie dla wzmocnienia przekazu, w sumie nosi ukryty przekaz celujący czy to w panią Muzyk, czy też biskupa. Po co to? Odpowiedź jest prosta - w celu podniesienia poziomu agresji i niechęci wobec tych osób. To nie jest już amatorszczyzna to jest w pełni profesjonalne działanie. Żałosne insynuacje, kłamstwa i pomówienia to wasza broń. Ma to na celu odwrócenie uwagi od śmierdzącego lenistwa włodarza grodu nad Narwią. Przyjrzyjcie się lepiej sprzedaży dworca PKS, zakupu rudery na ul. Wesołej, lansu w mediach, wydawaniu środków publicznych na kiełbasę wyborczą miłościwie nam panującego. Chrzanić z takim gospodarzem miasta.

  • Sławomir Z. - niezalogowany 2018-10-06 14:11:06

    Każdy tu wpisany post co chwila pod innym nickiem powielany wielokrotnie dla wzmocnienia przekazu, w sumie nosi ukryty przekaz celujący czy to w panią Muzyk, czy też biskupa. Po co to? Odpowiedź jest prosta - w celu podniesienia poziomu agresji i niechęci wobec tych osób. To nie jest już amatorszczyzna to jest w pełni profesjonalne działanie. Żałosne insynuacje, kłamstwa i pomówienia to wasza broń. Ma to na celu odwrócenie uwagi od śmierdzącego lenistwa włodarza grodu nad Narwią. Przyjrzyjcie się lepiej sprzedaży dworca PKS, zakupu rudery na ul. Wesołej, lansu w mediach, wydawaniu środków publicznych na kiełbasę wyborczą miłościwie nam panującego. Chrzanić z takim gospodarzem miasta.

  • Sławomir Z. - niezalogowany 2018-10-06 14:11:01

    Każdy tu wpisany post co chwila pod innym nickiem powielany wielokrotnie dla wzmocnienia przekazu, w sumie nosi ukryty przekaz celujący czy to w panią Muzyk, czy też biskupa. Po co to? Odpowiedź jest prosta - w celu podniesienia poziomu agresji i niechęci wobec tych osób. To nie jest już amatorszczyzna to jest w pełni profesjonalne działanie. Żałosne insynuacje, kłamstwa i pomówienia to wasza broń. Ma to na celu odwrócenie uwagi od śmierdzącego lenistwa włodarza grodu nad Narwią. Przyjrzyjcie się lepiej sprzedaży dworca PKS, zakupu rudery na ul. Wesołej, lansu w mediach, wydawaniu środków publicznych na kiełbasę wyborczą miłościwie nam panującego. Chrzanić z takim gospodarzem miasta.

  • Sławomir Z. - niezalogowany 2018-10-06 14:10:52

    Każdy tu wpisany post co chwila pod innym nickiem powielany wielokrotnie dla wzmocnienia przekazu, w sumie nosi ukryty przekaz celujący czy to w panią Muzyk, czy też biskupa. Po co to? Odpowiedź jest prosta - w celu podniesienia poziomu agresji i niechęci wobec tych osób. To nie jest już amatorszczyzna to jest w pełni profesjonalne działanie. Żałosne insynuacje, kłamstwa i pomówienia to wasza broń. Ma to na celu odwrócenie uwagi od śmierdzącego lenistwa włodarza grodu nad Narwią. Przyjrzyjcie się lepiej sprzedaży dworca PKS, zakupu rudery na ul. Wesołej, lansu w mediach, wydawaniu środków publicznych na kiełbasę wyborczą miłościwie nam panującego. Chrzanić z takim gospodarzem miasta.

  • Łomżyniak - niezalogowany 2018-10-06 14:09:39

    O fatalnych rządach Mariusza Chrzanowskiego w Łomży wiadomo było od lat. Szokowało, gdy czytaliśmy prezydenckie SMS-y do kolegi, który stał się miejskim gońcem. Przerażało, gdy na miejsce pierwszej pracy dla znajomego 27-latka wskazał zarząd największej miejskiej spółki, a do zarządu innej wskazał człowieka bez matury. Z niedowierzaniem patrzyliśmy, jak w niedorzecznych okolicznościach powoływał dyrektora MOSiR, dawał mu wysokie nagrody i godził się na przeróżne szkolenia, a nawet finansowanie studiów podyplomowych. Ręce opadały, gdy z miejskich pieniędzy płacił za dresy dla przyjaciół swego etatowego doradcy... Nieudolność Chrzanowskiego dostrzegało także wielu działaczy i sympatyków PiS, partii, z której wskazania został prezydentem Łomży w 2014 roku. Do tej pory, nawet pomimo braku partyjnej rekomendacji do ubiegania się o fotel prezydenta miasta z list PiS na kolejną kadencję, a później także wyrzucenia go z partii, działacze PiS powstrzymywali się przed osądami jego rządów. Kilka tygodni temu wiceminister Jarosław Zieliński mówił jedynie: „nie można piastować tej funkcji od godzin dość późnych rano do dość wczesnych po południu”. Teraz ostrej oceny rządów Chrzanowskiego dokonał sam prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. W liście do mieszkańców Łomży dosadnie, i boleśnie dla Chrzanowskiego, wytłumaczył, dlaczego PiS wystawia nowego kandydata. - Stawialiśmy na młodość, a okazało się, że otrzymaliśmy w zamian niedojrzałość i nielojalność, brak aktywności i zwykłej, ciężkiej, codziennej pracy. To bolesny zawód – napisał Jarosław Kaczyński.

  • Łomżyniak - niezalogowany 2018-10-06 14:09:31

    O fatalnych rządach Mariusza Chrzanowskiego w Łomży wiadomo było od lat. Szokowało, gdy czytaliśmy prezydenckie SMS-y do kolegi, który stał się miejskim gońcem. Przerażało, gdy na miejsce pierwszej pracy dla znajomego 27-latka wskazał zarząd największej miejskiej spółki, a do zarządu innej wskazał człowieka bez matury. Z niedowierzaniem patrzyliśmy, jak w niedorzecznych okolicznościach powoływał dyrektora MOSiR, dawał mu wysokie nagrody i godził się na przeróżne szkolenia, a nawet finansowanie studiów podyplomowych. Ręce opadały, gdy z miejskich pieniędzy płacił za dresy dla przyjaciół swego etatowego doradcy... Nieudolność Chrzanowskiego dostrzegało także wielu działaczy i sympatyków PiS, partii, z której wskazania został prezydentem Łomży w 2014 roku. Do tej pory, nawet pomimo braku partyjnej rekomendacji do ubiegania się o fotel prezydenta miasta z list PiS na kolejną kadencję, a później także wyrzucenia go z partii, działacze PiS powstrzymywali się przed osądami jego rządów. Kilka tygodni temu wiceminister Jarosław Zieliński mówił jedynie: „nie można piastować tej funkcji od godzin dość późnych rano do dość wczesnych po południu”. Teraz ostrej oceny rządów Chrzanowskiego dokonał sam prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. W liście do mieszkańców Łomży dosadnie, i boleśnie dla Chrzanowskiego, wytłumaczył, dlaczego PiS wystawia nowego kandydata. - Stawialiśmy na młodość, a okazało się, że otrzymaliśmy w zamian niedojrzałość i nielojalność, brak aktywności i zwykłej, ciężkiej, codziennej pracy. To bolesny zawód – napisał Jarosław Kaczyński.

  • Łomżyniak - niezalogowany 2018-10-06 14:09:23

    O fatalnych rządach Mariusza Chrzanowskiego w Łomży wiadomo było od lat. Szokowało, gdy czytaliśmy prezydenckie SMS-y do kolegi, który stał się miejskim gońcem. Przerażało, gdy na miejsce pierwszej pracy dla znajomego 27-latka wskazał zarząd największej miejskiej spółki, a do zarządu innej wskazał człowieka bez matury. Z niedowierzaniem patrzyliśmy, jak w niedorzecznych okolicznościach powoływał dyrektora MOSiR, dawał mu wysokie nagrody i godził się na przeróżne szkolenia, a nawet finansowanie studiów podyplomowych. Ręce opadały, gdy z miejskich pieniędzy płacił za dresy dla przyjaciół swego etatowego doradcy... Nieudolność Chrzanowskiego dostrzegało także wielu działaczy i sympatyków PiS, partii, z której wskazania został prezydentem Łomży w 2014 roku. Do tej pory, nawet pomimo braku partyjnej rekomendacji do ubiegania się o fotel prezydenta miasta z list PiS na kolejną kadencję, a później także wyrzucenia go z partii, działacze PiS powstrzymywali się przed osądami jego rządów. Kilka tygodni temu wiceminister Jarosław Zieliński mówił jedynie: „nie można piastować tej funkcji od godzin dość późnych rano do dość wczesnych po południu”. Teraz ostrej oceny rządów Chrzanowskiego dokonał sam prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński. W liście do mieszkańców Łomży dosadnie, i boleśnie dla Chrzanowskiego, wytłumaczył, dlaczego PiS wystawia nowego kandydata. - Stawialiśmy na młodość, a okazało się, że otrzymaliśmy w zamian niedojrzałość i nielojalność, brak aktywności i zwykłej, ciężkiej, codziennej pracy. To bolesny zawód – napisał Jarosław Kaczyński.

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:34:15

    PREZYDENT CHRZANOWSKI JUŻ WYGRAŁ TE WYBORY...

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:34:15

    PREZYDENT CHRZANOWSKI JUŻ WYGRAŁ TE WYBORY...

  • ganimal - niezalogowany 2018-10-06 13:33:52

    21 października wraz z całą rodziną głosować będę ma Mariusza Chrzanowskiego

  • nnn - niezalogowany 2018-10-06 13:32:43

    obecnie poza Chrzanowskim nie ma na kogo glosować

  • harcerz - niezalogowany 2018-10-06 13:32:24

    Prezydent pełna klasa

  • jadwiga - niezalogowany 2018-10-06 13:32:11

    życzę Łomży i nam wszystkim wygranej Chrzanowskiego

  • jan polak - niezalogowany 2018-10-06 13:31:56

    Chrzanowski to obecnie jedyny logiczny i dobry wybór

  • jaki ja patryk - niezalogowany 2018-10-06 13:31:43

    liczę że Chrzanowski wygra

  • serce miasta - niezalogowany 2018-10-06 13:31:27

    mnie w Chrzanowskim urzeka ta stałość poglądów, to coraz rzadsza cecha

  • łomżyniak na maksa - niezalogowany 2018-10-06 13:31:03

    CHRZANOWSKI MASZ MÓJ GŁOS!!!

  • łomżyniak na maksa - niezalogowany 2018-10-06 13:31:03

    CHRZANOWSKI MASZ MÓJ GŁOS!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:30:42

    BRAWOOOOOOO PANIE PREZYDENCIE!!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:30:42

    BRAWOOOOOOO PANIE PREZYDENCIE!!!!

  • daku - niezalogowany 2018-10-06 13:30:28

    ja myślę że spokojnie pierwsza tura Chrzanowski

  • dzordz - niezalogowany 2018-10-06 13:29:54

    Chrzanowski jest rewelacyjny. Facet z taktem, klasą, dowcipny, pogodny. Takiego chce Prezydenta Łomży.

  • dzordz - niezalogowany 2018-10-06 13:29:48

    Chrzanowski jest rewelacyjny. Facet z taktem, klasą, dowcipny, pogodny. Takiego chce Prezydenta Łomży.

  • dzordz - niezalogowany 2018-10-06 13:29:48

    Chrzanowski jest rewelacyjny. Facet z taktem, klasą, dowcipny, pogodny. Takiego chce Prezydenta Łomży.

  • dzieci z bulerbyn - niezalogowany 2018-10-06 13:29:08

    Bóg, Honor, Ojczyzna, to najlepiej definiuje Chrzanowskiego, zresztą pokazał to w trakcie swojej prezydentury.

  • znawca - niezalogowany 2018-10-06 13:28:45

    Mam nadzieję że Chrzanowski wygra te wybory

  • znawca - niezalogowany 2018-10-06 13:28:45

    Mam nadzieję że Chrzanowski wygra te wybory

  • zenek zet - niezalogowany 2018-10-06 13:28:25

    Ma pan Prezydent nasz głos,życzę wygranej.

  • zenek zet - niezalogowany 2018-10-06 13:28:25

    Ma pan Prezydent nasz głos,życzę wygranej.

  • rektor 2000 - niezalogowany 2018-10-06 13:27:54

    Mam wrażenie że obecnie jedynym, zdroworozsądkowym politykiem w Łomży jest Chrzanowski

  • rektor 2000 - niezalogowany 2018-10-06 13:27:42

    Mam wrażenie że obecnie jedynym, zdroworozsądkowym politykiem w Łomży jest Chrzanowski

  • luka - niezalogowany 2018-10-06 13:26:49

    Chrzanowski bardzo dobrym prezydentem. Dobrze że nie dał się sprzedać

  • huba duzy - niezalogowany 2018-10-06 13:26:07

    Ja z rodziną głosuje na prezydenta M. Chrzanowskiego

  • johny - niezalogowany 2018-10-06 13:25:44

    Mamy bardzo dobrego, taktownego prezydenta i do tego merytorycznego. Chrzanowski głosuję na Ciebie!!!

  • guliwer - niezalogowany 2018-10-06 13:25:09

    Panie Prezydencie powodzenia w wyborach!!

  • jaki ja patryk - niezalogowany 2018-10-06 13:24:37

    i to się nazywa klasa polityczna

  • enej - niezalogowany 2018-10-06 13:24:17

    mój głos wędruje na Chrzanowskiego

  • Madzia S. - niezalogowany 2018-10-06 13:24:06

    Prezydencie, pełen szacunek dla Pana

  • garu - niezalogowany 2018-10-06 13:23:38

    Panie Prezydencie - klasa. Pełen szacunek!!!

  • elwira elwira - niezalogowany 2018-10-06 13:23:05

    nikt poza nami Łomżyniakami nie będzie wybierał nam prezydenta!!!!!!!!! Mój głos idzie do Chrzanowskiego!!!!

  • everybody pomarańcze - niezalogowany 2018-10-06 13:22:10

    całe osiedle południe z Prezydentem

  • tak tak tak - niezalogowany 2018-10-06 13:21:36

    brawo Panie Prezydencie, gratuluję postawy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • harcerz - niezalogowany 2018-10-06 13:20:34

    Chrzanowski swoją postawą i dokonaniami zyskał serca i uznanie wielu Łomżan

  • johny - niezalogowany 2018-10-06 13:19:46

    cieszę się że Łomża ma tak skutecznego i przedsiębiorczego prezydenta

  • honda - niezalogowany 2018-10-06 13:18:48

    Panie Mariuszu gratuluję postawy i życzę wygranej w wyborach!!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:17:56

    Chrzanowski dotrzymał słowa, zasłużył na mój głos.

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:17:56

    Chrzanowski dotrzymał słowa, zasłużył na mój głos.

  • jaki - niezalogowany 2018-10-06 13:17:47

    Gołym okiem widać, że za kadencji Chrznowskiego Łomża ożyła

  • jaki - niezalogowany 2018-10-06 13:17:47

    Gołym okiem widać, że za kadencji Chrznowskiego Łomża ożyła

  • enej - niezalogowany 2018-10-06 13:17:32

    Ja głosuję na Chrzanowskiego

  • serce miasta - niezalogowany 2018-10-06 13:17:11

    Chrzanowski 63%poparcia, Borysewicz 13, Muzyk 12 a na facebooku Chrzanowski 73, Muzyk 27%....... Łomzanie już powiedzieli jakiego wolą prezydenta

  • serce miasta - niezalogowany 2018-10-06 13:17:11

    Chrzanowski 63%poparcia, Borysewicz 13, Muzyk 12 a na facebooku Chrzanowski 73, Muzyk 27%....... Łomzanie już powiedzieli jakiego wolą prezydenta

  • serce miasta - niezalogowany 2018-10-06 13:17:11

    Chrzanowski 63%poparcia, Borysewicz 13, Muzyk 12 a na facebooku Chrzanowski 73, Muzyk 27%....... Łomzanie już powiedzieli jakiego wolą prezydenta

  • serce miasta - niezalogowany 2018-10-06 13:17:11

    Chrzanowski 63%poparcia, Borysewicz 13, Muzyk 12 a na facebooku Chrzanowski 73, Muzyk 27%....... Łomzanie już powiedzieli jakiego wolą prezydenta

  • krawiec - niezalogowany 2018-10-06 13:17:08

    Chrzanowski przyznaję, że uwierzyłem w to co pisała 4lomza ale widzę, że się pomyliłem. Przepraszam

  • johny - niezalogowany 2018-10-06 13:16:17

    Nasz Prezydent Mariusz Chrzanowski!!! Brawo!!! Wartości i odwaga. Pozdrawiam.

  • herb - niezalogowany 2018-10-06 13:16:02

    Piękne dokonania Chrzanowskiego

  • rektor 2000 - niezalogowany 2018-10-06 13:15:41

    Głos dla Chrzanowskiego!!

  • serce miasta - niezalogowany 2018-10-06 13:14:51

    Prezydencie - jestem pełna podziwu dla Pańskich dokonań

  • spoko gość - niezalogowany 2018-10-06 13:14:19

    SUKCESY PREZYDENTURY ROBIĄ WRAŻENIE CHCEMY PANA NA KOLEJNE KADENCJE!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • jjaakkttoo - niezalogowany 2018-10-06 13:13:37

    Klasa Panie Prezydencie. Głosujemy na Pana!!!

  • robert lewandowski - niezalogowany 2018-10-06 13:13:16

    i to się nazywa klasa polityczna

  • janina serwatka - niezalogowany 2018-10-06 13:12:50

    Brawo Panie Prezydencie!!!

  • jankes - niezalogowany 2018-10-06 13:12:10

    Prezydencie, pełen szacunek dla Pana

  • jankes - niezalogowany 2018-10-06 13:12:09

    Prezydencie, pełen szacunek dla Pana

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:11:47

    trzeba przyznać że Prezydent Chrzanowski jest świetnym włodarzem miasta!!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:11:47

    trzeba przyznać że Prezydent Chrzanowski jest świetnym włodarzem miasta!!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:11:46

    trzeba przyznać że Prezydent Chrzanowski jest świetnym włodarzem miasta!!!!

  • kalafiory - niezalogowany 2018-10-06 13:10:38

    mój głos wędruje na Chrzanowskiego

  • koty - niezalogowany 2018-10-06 13:10:23

    chyba potrzebowałem takiej akcji jak ta żeby już bez wątpliwości przekonać się do Chrzanowskiego. Głosuję z rodziną na Prezydenta

  • koty - niezalogowany 2018-10-06 13:10:23

    chyba potrzebowałem takiej akcji jak ta żeby już bez wątpliwości przekonać się do Chrzanowskiego. Głosuję z rodziną na Prezydenta

  • koty - niezalogowany 2018-10-06 13:10:23

    chyba potrzebowałem takiej akcji jak ta żeby już bez wątpliwości przekonać się do Chrzanowskiego. Głosuję z rodziną na Prezydenta

  • jaki - niezalogowany 2018-10-06 13:10:06

    Panie Prezydencie mocno Pana wspieramy. Niech Pan wygra dla Łomży i dla nas!!!!

  • jaki - niezalogowany 2018-10-06 13:10:06

    Panie Prezydencie mocno Pana wspieramy. Niech Pan wygra dla Łomży i dla nas!!!!

  • jaki - niezalogowany 2018-10-06 13:10:06

    Panie Prezydencie mocno Pana wspieramy. Niech Pan wygra dla Łomży i dla nas!!!!

  • jaki - niezalogowany 2018-10-06 13:10:06

    Panie Prezydencie mocno Pana wspieramy. Niech Pan wygra dla Łomży i dla nas!!!!

  • jaki ja patryk - niezalogowany 2018-10-06 13:09:47

    Panie Prezydencie - klasa. Pełen szacunek!!!

  • jan polak - niezalogowany 2018-10-06 13:08:24

    Brawo Panie Chrzanowski. Pochwalam i popieram!!!

  • johny deepp - niezalogowany 2018-10-06 13:07:51

    Na Polsat News najnowszy sondaz z "Polska The Times" na prezydentow miast i jest Lomza: Chrzanowski - 46,3% Muzyk - 25,5% Borysewicz - 18,1% Janicki i Zaremba po 4% Derewonko - 2%

  • johny deepp - niezalogowany 2018-10-06 13:07:35

    Na Polsat News najnowszy sondaz z "Polska The Times" na prezydentow miast i jest Lomza: Chrzanowski - 46,3% Muzyk - 25,5% Borysewicz - 18,1% Janicki i Zaremba po 4% Derewonko - 2%

  • johny - niezalogowany 2018-10-06 13:07:05

    PREZYDENTEM ŁOMŻY TYLKO MARIUSZ CHRZANOWSKI

  • jadwiga - niezalogowany 2018-10-06 13:06:37

    Bóg, Honor, Ojczyzna, to najlepiej definiuje Chrzanowskiego, zresztą pokazał to w trakcie swojej prezydentury.

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:06:08

    I JUŻ WIECIE DLACZEGO ZAGŁOSUJĘ NA CHRZANOWSKIEGO!!!!!! I JUŻ WIECIE DLACZEGO ZAGŁOSUJĘ NA CHRZANOWSKIEGO!!!!!! I JUŻ WIECIE DLACZEGO ZAGŁOSUJĘ NA CHRZANOWSKIEGO!!!!!! I JUŻ WIECIE DLACZEGO ZAGŁOSUJĘ NA CHRZANOWSKIEGO!!!!!! I JUŻ WIECIE DLACZEGO ZAGŁOSUJĘ NA CHRZANOWSKIEGO!!!!!! I JUŻ WIECIE DLACZEGO ZAGŁOSUJĘ NA CHRZANOWSKIEGO!!!!!! I JUŻ WIECIE DLACZEGO ZAGŁOSUJĘ NA CHRZANOWSKIEGO!!!!!!

  • johny deepp - niezalogowany 2018-10-06 13:05:33

    Panie Prezydencie powodzenia w wyborach. I tura dla Pana !!!

  • johny deepp - niezalogowany 2018-10-06 13:05:33

    Panie Prezydencie powodzenia w wyborach. I tura dla Pana !!!

  • jan polak - niezalogowany 2018-10-06 13:05:15

    lasa, takt, a jednocześnie pokora i poświęcenie dla wyższych wartości. Chrzanowski zyskał mój ogromny szacunek

  • jan polak - niezalogowany 2018-10-06 13:05:15

    lasa, takt, a jednocześnie pokora i poświęcenie dla wyższych wartości. Chrzanowski zyskał mój ogromny szacunek

  • patryk jak(i)? - niezalogowany 2018-10-06 13:05:02

    Chrzanowski dotrzymał słowa, zasłużył na mój głos.

  • łomżyniak na maksa - niezalogowany 2018-10-06 13:04:33

    Chrzanowski już wygrał te wybory!!!!!!!!!!

  • Łomżyniak czy Łomżanin?? - niezalogowany 2018-10-06 13:04:08

    wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18%

  • Łomżyniak czy Łomżanin?? - niezalogowany 2018-10-06 13:03:59

    wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18%

  • Łomżyniak czy Łomżanin?? - niezalogowany 2018-10-06 13:03:59

    wewnętrzny sondaż PiSu 1. Chrzanowski 63% 2. Borysewicz 13% 3. Muzyk 12% sondaż mylomza na FB 1. Chrzanowski 73% 2. Muzyk 27% sondaż Gazety Współczesnej 1. Chrzanowski 46,3% 2. Muzyk 25% 3. Borysewicz 18%

  • ppomarańcz - niezalogowany 2018-10-06 13:02:46

    Panie Prezydencie niech Pan wygra te wybory i uratuje nas przed tą niekompetencją i ignorancją opozycji!!!!

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 13:02:26

    Ja z cała rodzina zagłosuje na Mariusza. Zmiany na plus są widoczne. Stawia na młodych dba o starszych. 5 głosów masz na bank ode mnie!!!

  • x men - niezalogowany 2018-10-06 13:02:10

    Chrzanowski przywraca mi wiarę w polityków!!

  • Madzia m. - niezalogowany 2018-10-06 13:01:53

    Chrzanowski wygrasz i to spokojnie.

  • Madzia eska - niezalogowany 2018-10-06 13:01:29

    Ja i moja rodzina głosujemy na Chrzanowskiego. Reszta kandydatów mnie w ogóle nie przekonuje

  • Madzia S. - niezalogowany 2018-10-06 13:01:15

    Trzymam kciuki i głosuję na Pana Mariusza Chrzanowskiego.

  • Madziaks - niezalogowany 2018-10-06 13:01:02

    Chrzanowski najlepszy!!!

  • Madzia kkka - niezalogowany 2018-10-06 13:00:45

    Chrzanowski daje radę na wszystkich płaszczyznach, dla mnie to absolutny nr 1

  • men - niezalogowany 2018-10-06 13:00:08

    NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!! NASZ PREZYDENT MARIUSZ CHRZANOWSKI!!!!

  • enej - niezalogowany 2018-10-06 12:59:27

    Życzę zwycięstwa. Łomża za Pana rządów rozkwita i ten dobry czas trzeba kontynuować

  • johny - niezalogowany 2018-10-06 12:58:47

    Każdy ma prawo głosować jak chce. Ja osobiście będę głosowała za Chrzanowskim. Moim zdaniem najlepszy prezydent w dotychczasowej historii Łomży. W żadnym wypadku na Muzyk i Baorysewicza. Ta kobieta najwyraźniej ma obsesję na punkcie władzy, a na PO nie głosuję bo ta partia rządząc nie słuchała społeczeństwa i utrudniała nam życie

  • jadwiga - niezalogowany 2018-10-06 12:56:35

    Moim zdaniem Chrzanowski jest najlepszym Prezydentem Miasta w dotychczasowej historii. Proszę tylko spojrzeć ile inwestycji drogowych zrealizował, ile środków zewnętrznych pozyskał. Ostatnie ponad trzy lata pokazują że wybierając Chrzanowskiego na kolejną kadencję Miasto i jego mieszkańcy mogą bardzo dużo zyskać.

  • serce miasta - niezalogowany 2018-10-06 12:56:18

    Mariusz Chrzanowski to bardzo dobry Prezydent Miasta. Ma mój głos w tegorocznych wyborach samorządowych

  • rektor 2000 - niezalogowany 2018-10-06 12:55:54

    Chrzanowski moim kandydatem

  • darekk - niezalogowany 2018-10-06 12:55:38

    Pan Mariusz Chrzanowski jest uczciwym człowiekiem i aktywnym liderem życia społeczno - politycznego

  • pisowiec - niezalogowany 2018-10-06 12:51:25

    Mariusz ma poparcie KUKIZ 15

  • xvyz - niezalogowany 2018-10-06 12:51:22

    Chrzanowski masz 4 głosy od mojej rodziny.

  • fertych - niezalogowany 2018-10-06 12:48:04

    Brawo Panie Mariuszu. Sprawdza się w pana przypadku powiedzenie że cięzka praca popłaca

  • carlos seinz - niezalogowany 2018-10-06 12:42:49

    Nie od razu Kraków zbudowano ale mijające blisko 4 lata dają perspektywę na szybki rozwój miasta w przyszłości. Chrzanowski bije swoich poprzedników pod względem pozyskanych środków finansowych z zewnątrz.

  • reat - niezalogowany 2018-10-06 12:39:13

    Chrzanu mój głos masz

  • poldek - niezalogowany 2018-10-06 12:30:42

    Można nie kochać Prezydenta, ale trzeba mu oddać, że dużo się zadziało pozytywnego dla miasta, np. samorządowe becikowe, darmowa komunikacja miejska dla seniorów + karta seniora, pozyskanie dofinansowań na drogi, filharmonię czy Halę Targową oraz nowi inwestorzy w strefie ekonomicznej. To są fakty. Podobnie jak ten ranking

  • Edward - niezalogowany 2018-10-06 12:26:08

    Moim zdaniem Chrzanowski bardzo dobrze rządzi Łomżą. Sprawdził się chociaż co dziwi niektórzy próbują wciskać nam kit że jest inaczej. Wystarczy tylko się rozejżeć ile inwestycji zostało zrealizowanych.

  • anitaj - niezalogowany 2018-10-06 12:24:11

    W TEJ SYTUACJI WYBÓR MOŻE BYĆ TYLKO JEDEN CHRZANOWSKI

  • Pisowiec43 - niezalogowany 2018-10-06 12:22:40

    Ja też głosuje na Pana. Łomża naprawdę się rozwinęła. Rankingi są tyko tego potwierdzeniem. Jestem sympatyków PiS i głosuje na Pana, a nie na tą co w walizce przywieźli. Pozdrawiam

  • Henin prawica - niezalogowany 2018-10-06 12:21:03

    Nie dla Muzyk i żaden pismak Zboroski tego nie zmieni. Brawo Panie Mariuszu!!! 21 głosujemy na Pana!!!

  • ewka - niezalogowany 2018-10-06 12:19:55

    Brawo, znakomite zarządzanie miastem prezydenta Chrzanowskiego. Łomża idzie do przodu.

  • lary ko - niezalogowany 2018-10-06 12:18:53

    Te cyfry pokazują jednoznacznie kto jest najlepszym kandydatem na Prezydenta. Tak duży awans w tak krótkim czasie pokazuje, że Chrzanowski jest najlepszym gwarantem tego że Łomża będzie się rozwijać. Młody i kompetentny człowiek. Mój głos na Chrzanowskiego

  • wierny - niezalogowany 2018-10-06 12:11:15

    I to jest prawdziwy prezydent. Nie mówi, że sam wszystko zrobił w pojedynkę tylko dziękuje swoim pracownikom. Panie Mariuszu jest Pan świetnie wychowanym mężczyzną i do tego skromnym i merytorycznym. Takim Borysewiczom czy Muzykom daleko do Pana. Nie przejmuje się Pan tym hejtem, który spotyka Pana. Konkurenci widzą, że jest Pan ceniony i niektórzy z nich wymyślają brednie aby Pana dyskredytować. Żal mi tylko że nawet nasz lokalny kościół włączył się do tej akcji przeciwko Panu, mimo że pomagał Pan w tej kadencji kościołowi

  • Mieszkaniec grodu nad Narwią - niezalogowany 2018-10-06 12:10:07

    Jak się coś robi , a nie leży pod stołem, to efekty widać. Brawo!

  • Agniś - niezalogowany 2018-10-06 12:05:31

    Kochani, doszłam do wniosku, że niewiele zdziałam w polityce oraz że Pan Mariusz jest zdecydowanym zwycięzcą i nie będę kandydować w wyborach.

  • miroslav - niezalogowany 2018-10-06 12:03:30

    4lomza pewnie o tym nie napisze. Dla nich to pewnie za korzystne dla Chrzanowskiego

  • 15mc - niezalogowany 2018-10-06 12:01:14

    ej tesco kaczynak to juz dawno powinin isc na emeryture a za Prezydenta jak najbardziej głós oddany

  • justin - niezalogowany 2018-10-06 12:00:42

    Brawo Panie Prezydenci widać, że jest Pan właściwą osobą na właściwym miejscu

  • Kitoszi - niezalogowany 2018-10-06 11:58:57

    Tylko Chrzanowski.

  • tesco - niezalogowany 2018-10-06 11:58:22

    wow 40 miast na prawach popwiatu gorszych niz Łomża a kaczor sie spruł ze chrzanowski nic nie robił Brawo TY Chrzanowski !

  • WOW - niezalogowany 2018-10-06 11:57:32

    WOW

  • zielony - niezalogowany 2018-10-06 11:57:25

    I to pokazuje, że oponenci obecnego prezydenta krytykują go bezpodstawnie. Wyraźnie widać, że sprawy miasta idą we właściwym kierunku

  • ollek - niezalogowany 2018-10-06 11:56:13

    Mój ojciec pracuje w MPEC i wiem jedno kandydatka pis nagrabiła sobie u załogi tej spółki. Nic więcej nie napiszę bo się boję. Chcę żyć w normalnym mieście dlatego głosuję na Mariusza

  • eto"cmon - niezalogowany 2018-10-06 11:56:01

    zgadzam sie z tymi wyzej, chlopak caly czas cos dziala kolejna kadencja mu sie nalezy, nie przelezal tylko dzialal

  • ollek - niezalogowany 2018-10-06 11:55:23

    Mój ojciec pracuje w MPEC i wiem jedno kandydatka pis nagrabiła sobie u załogi tej spółki. Nic więcej nie napiszę bo się boję. Chcę żyć w normalnym mieście dlatego głosuję na Mariusza

  • Platynowa plyta :) - niezalogowany 2018-10-06 11:54:33

    no nie ma co gadać 4 lata napewno nie zostały zmarnowane Brawo Chrzanowski !

  • Qbuś - PdŁ - niezalogowany 2018-10-06 11:53:20

    to naprawde bardzo duzy postep. chrzanowski jest dobrym Prezydentem to widac ze caly czas w Łomzy coś się dzieje chlop ma łeb na karku a nie jak poprzednicy

  • Radekball - niezalogowany 2018-10-06 11:53:01

    Jestem pod wrazeniem, jest dobrze i nie ma co tego zmieniac, zeby nie bylo zamienil stryjek siekierke na kijek. Only Chrzan

  • koter - niezalogowany 2018-10-06 11:51:46

    Takie informacje miło się czyta. Łomża rządzi

  • miłosz - niezalogowany 2018-10-06 11:48:05

    Ten ranking ma na celu pokazanie, którzy samorządowcy najlepiej radzili sobie w mijającej kadencji. Dla mnie to duża podpowiedź na kogo głosować. Zastanawiałem się między Borysewiczem a Chrzanowskim. Teraz widzę że lepszą opcją Chrzanowski. Pokazał, że potrafi

  • sparow - niezalogowany 2018-10-06 11:41:38

    Łomża w tej kadencji została 6 miastem w kraju wg niezależnych ekspertyów. I teraz komu wierzyć, niezależnym ekspertom, którzy wskazują, że jest dobrze czy takim Muzykom, Boryskom i Zarembom którzy tylko narzekają. Ja widzę zmiany na plus i cieszę się że są one również widoczne w statystykach

  • gortad - niezalogowany 2018-10-06 11:40:17

    Chrzanu trzymaj tak dalej. Jesteś git

  • Alex. - niezalogowany 2018-10-06 11:38:34

    Niektórzy potrafią tylko narzekać, tymczasem te rankingi pokazują, że wreszcie mamy prezydenta, który ma wizję miasta i potrafi ją realizować. Nie zmarnujmy tego. Ja oddaję swój głos na Chrzanowskiego i apeluję do wszystkich rozsądnych ludzi o to samo. Żaden Borysewicz, Muzyk czy inny kandydat. Chrzanowski to najlepsze rozwiązanie dla Łomży

  • wera - niezalogowany 2018-10-06 11:37:48

    hejt i uwielbienie start

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Praca przy elewacjach

Przyjmę do pracy przy elewacjach na terenie Łomży fachowców i pomocników. Umowa o pracę i dobre zarobki adekwatne do umiejętności i starań.


Zobacz ogłoszenie

instalacje fotowoltaiczne,

instalacje fotowoltaiczne, kolektory słoneczne ,stacje uzdatniania wody,fachowe doradztwo i wykonanie


Zobacz ogłoszenie

Młodszy Programista .NET

Zakład Przetwórstwa Mięsnego JBB Import - Eksport Józef Bałdyga poszukuje osoby na stanowisko: Młodszy Programista .NET ZADANIA • Projektowanie i..


Zobacz ogłoszenie

Fotobudka na wesele,komunie

Wynajmij Fotobudke na wesele,urodziny , imprezy okolicznościowe. Mamy jeszcze wolne terminy na 2019 rok. Numer tel:606257277..


Zobacz ogłoszenie

Układanie kostki brukowej

Układanie kostki brukowej, usługi koparko ładowarką www.marbruk-lomza.com Tel: 511 593 614


Zobacz ogłoszenie

Elektryk z certyfikatem RECI

Zatrudnię elektryka z certyfikatem RECI (irlandzki). Informacje pod nr tel. 86 262-33-20 lub CV na adres: [email protected]


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez mylomza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

GLOBALISTA.EU Marek Norowski z siedzibą w Łomża 18-400, Ksieżnej Anny 27/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"