:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Pociąg do Łomży! Na razie tylko turystyczny [VIDEO i FOTO]

Ciekawostki, Pociąg Łomży! razie tylko turystyczny [VIDEO FOTO] - zdjęcie, fotografia
10/02/2019 15:14

Pociąg specjalny przyjechał do Łomży w niedzielę po południu, a miłośnicy kolejnictwa z Polski i z zagranicy mogli zobaczyć miejsce w którym kończą się tory. Do pociągu wsiedliśmy w Ostrołęce, a podróż do grodu nad Narwią zajęła nam ponad godzinę, chociaż przejazd z Ostrołęki do Śniadowa trwał tylko około 18 minut. Czy jest szansa, że kolej wróci do Łomży na stałe?

Pociąg pasażerski dotarł do Łomży dzięki organizacji Turkol z Poznania, która przejazdami turystycznymi zajmuje się już od kilku lat. W ramach projektu "Podlasie"19", pasjonaci z całej Polski, ale również z Czech, Niemiec i Wielkiej Brytanii przez trzy dni odwiedzają stacje umiejscowione m.in. na mało uczęszczanych liniach kolejowych.

- Linia do Łomży była bardzo ciekawym kąskiem dla nas, aby zorganizować przejazd, ponieważ pasjonaci, którzy dobrze znają sieć kolejową, wiedzą, że ta linia kolejowa tutaj jest. Mieszkańcy na pewno też wiedzą, że linia kolejowa jest. Ona jest wykorzystywana w ruchu towarowym, to jest niewykorzystany potencjał, zdecydowanie można przywrócić te połączenia — mówi Patryk Skopiec z turkol.pl, zaznaczając, że linia z Ostrołęki do Śniadowa jest już wyremontowana, natomiast stan torów pomiędzy Śniadowem a Łomżą jest bardzo zły. Organizator jako przykład podał nam województwa na zachodzie Polski, gdzie wyremontowano zapomniane linie kolejowe i pociągi pasażerskie wróciły na tory, a z roku na rok wybierających taką formę transportu jest co raz więcej.

Pociąg jadący z Ostrołęki do Śniadowa mógł osiągnąć prędkość 120 km/h, a ze Śniadowa do Łomży już tylko maksymalnie 20 km/h. Przez zły stan torów podróż trwała ponad godzinę. Mieszkańcy Łomży byli wyraźnie zdziwieni widząc pociąg pasażerski. Na stacji czekała skromna delegacja zaciekawionych mieszkańców oraz poseł Lech Antoni Kołakowski.

- Jest to pociąg symboliczny, ale niech będzie tą dobrą jaskółką tych właściwych, które będą tu jeździć 250 km/h do nowego portu lotniczego, na nowe lotnisko. W godzinę do Warszawy - to jest cel naszego działania — mówi poseł Lech Antoni Kołakowski. Zdaniem łomżyńskiego parlamentarzysty wszystko idzie w dobrym kierunku, aby pociągi Łomży nie omijały .

Jak wygląda podróż z Ostrołęki do Łomży? Zapraszamy do obejrzenia naszej relacji!

<

Pociąg do Łomży! Na razie tylko turystyczny [VIDEO i FOTO] komentarze opinie

  • K - niezalogowany 2019-02-11 21:32:02

    Piłka jest po stronie samorządu województwa, czyli PiSu. Albo zabezpieczą środki na remont linii kolejowej Śniadowo-Łomża, albo po raz kolejny modernizacja oddali się o lata.

  • enej - niezalogowany 2019-02-11 19:32:09

    kolej przeżywa renesans. Pociągi szybkie i nowoczesne, wyposażone w czyste przestronne toalety, restauracje lub bufety, dostęp do internetu gwarantują komfort którego nie zapewni żadne autobus w na bank Audik prawie nówka. Pomimo budowanych dróg ekspresowych czy autostrad pociąg wygrywa pod względem czasu przejazdu i bezpieczeństwa bezpośrednio do centrów miast. Żaden autobus czy audik prawie nówka niema przedziałów dla matek , przystosowania dla osób niepełnosprawnych czy przewozu rowerów itp. A o tym oczywiście pan real i powyżej nie pamięta. Kolej to okno na świat które pozwala na realizowanie już od miejsca zamieszkania podróżowanie po całej europie.Nie trzeba czekać na Baranowo bo pod nosem mamy nowoczesny port lotniczy w Szczytnie do którego dojedziemy pod sam terminal pociągiem przez Ostrołekę. Połączenie kolejowe do Ostrołęki otwiera bezpośredni dojazd do Trójmiasta i w kierunki Kołobrzegu , Szczecina. Ani w tej chwili ani w przyszłości żadna dobra droga z naszego regionu w tamtym kierunku nie będzie budowana a zainteresowanie podróżami jest duże. To tyle jeżeli chodzi o ruch pasażerski natomiast o ruchu towarowym uważam ,że nie ma co pisać bo oczywistym jest ,że otwiera to nowe perspektywy spedycji towarów oraz podnosi atrakcyjność inwestycyjną miasta. Mówiąc o remoncie linii kolejowej do Ostrołęki tu nikt nie mówi o cudach to jest po prostu oddanie miastu tego czego go wcześniej pozbawiono i co całkiem tu dobrze funkcjonowało a tylko zapaść gospodarcza po roku 1989 spowodowała jej upadek ale to nie tylko u nas lecz dosłownie wszędzie w kraju. Dzisiaj każdy kto ma realne możliwości stara się o rewitalizację połączeń kolejowych. Popatrzcie na pobliską Ostrołękę. Rewitalizują wszystkie linie kolejowe i tam nikt nie prowadzi głupich dyskusji czy mu się opłaca czy nie. Wiedza co robią i efektem jest to ,ze miasto to lata świetlne jest gospodarczo od nas do przodu. piszę tu o rewitalizacji linii Łomża - Ostrołęka bo to jest w tej chwili realne najbardziej realne przedsięwzięcie. Jest to przywrócenie miastu tego co już miało a czego poprzez błędne decyzje centralne i zaniedbania zostało pozbawione. Piszę o tym bo władze centralne i dygnitarze z Białegostoku zapewniali a remoncie tej naszej lin i kolejowej. Trąbili ,że środki na to są. Obiecywali ,ze już w tym roku to będzie robione. A teraz co figa , nima i pieprzenie o prespektywie lukstorpedy za 10 lat. Co pan Olbryś i inni tak teraz zamilkł???????? Dajcie to co obiecaliście i nie oszukujcie nas i naszego miasta. poza tym w całym kraju rośnie popularność podróżowania pociągami. Liczba przewiezionych pasażerów jest coraz większa i z roku na rok bije rekordy. Tylko w naszym mieście oczywiście znajdzie się ktoś który dalej będzie twierdził ,ze audik prawie nówka szybciej i lepiej go dowiezie.

  • enej - niezalogowany 2019-02-11 19:29:52

    w waszych prywatnych rozgrywkach politycznych gotowi jesteście poświęcić jedną z niewielu szans dla tego miasta.

  • enej - niezalogowany 2019-02-11 19:28:57

    Bc twoja wiedza porażą ale zdrowe zwoje mózgowe

  • enejowa - niezalogowany 2019-02-11 16:58:16

    Wykolejony ten enej chyba nie tutejszy

  • B.c - niezalogowany 2019-02-11 16:53:30

    Osoba posla to temat na inna dyskusje, niekoniecznie pozytywna.. a co w takim razie ta kolej ma dac naszemu rozwijajacemu sie miastu? Przejazd do Warszawy dla studentow w 4godziny? Przeciez powstaje via baltica, a i teraz sam dojazd jest krotszy. To samo tyczy sie innych miast. Jakich to inwestorow przyciagnie kolej? Kolejna ubojnie, ktora stado starych komuchow zbojkotuje? Co maja nia przewozic? Jaki to wielki rozwoj nam da jeden peron? Kolej ma ogromna szanse na rozwoj i jest ekonomiczniejsza przy transporcie niz setki tirow, ale nie w Lomzy. Po co generowac koszty, kiedy miasto tonie w dlugach? No tak, zeby bylo. Do autora enej, jak narazie sam jestes w czarnej d.. ze swoja niewiedza.

  • enej - niezalogowany 2019-02-11 14:48:43

    Znaczy trolle (skąd? wszyscy wiemy) uważacie ,ze kolej jest miastu niepotrzebna tylko i wyłącznie z tego powodu ,ze przy jej budowie kręci się poseł Kołakowski? Czy wielka nienawiść jaką tu na forum reprezentujecie wobec tego posła powoduje , że nie liczy sie kolej bo według was jest niepotrzebna a więc w dupie macie interes miasta? Dla tych którzy tak tutaj trolują przeciw kolei powiem krótko w d.... byliście i g..... widzieliście z perspektywą ,że będziecie je widzieć nadal. Dla was rozwój zatrzymał się na Audiku prawie nówka.

  • senior - niezalogowany 2019-02-11 14:38:41

    Kolej w kraju odradza się , lepsza dla środowiska i UE promuje kolej.

  • p2p - niezalogowany 2019-02-11 11:58:40

    Barany mają się z tą koleją. Kolej była dobra gdy samochodów było jak na lekarstwo ale nie teraz. Teraz to tylko węgiel i kartofle wozić.

  • ekonomia - niezalogowany 2019-02-11 10:22:08

    Część wypowiedzi jak z Konopielki. Kolej to szansa na rozwój, to lepsze możliwości podróży po całej Polsce niż tłuczenie się autobusami. To lepszy dojazd do lotnisk, które już są. To także transport towarowy, który może być wydajniejszy niż samochodowy, przez co koszty maleją i przyciągają inwestorów. Ale w Łomży jak we wsi z Konopielki, ludzie boją się techniki i kontaktu z cywilizacją.

  • B.c - niezalogowany 2019-02-11 08:24:21

    O czym tu debatowac. Kolej w Lomzy nie ma racji bytu. Kto bedzie z niej korzystal? Kilka osob jak na przejazdzce turystycznej? Koszta budowy, utrzymania niewspolmierne do zysku. Pan posel niech da sobie juz spokoj z kolejnymi pomyslami na kielbase wyborcza. Wystarczajaco namieszal w miescie i do tej pory nic nie zdzialal dla miasta.

  • filip z konopi - niezalogowany 2019-02-11 07:43:11

    A co z infrastrukturą kolejową? W Śniadowie był dworzec, ale został sprzedany i jest tam sklep budowlany, w Kozikach stoi jeszcze drewniany domek stacji, w Łomży dworzec został tylko we wspomnieniach starszych mieszkańców...Czy ktoś (Kołakowski) obliczył, jakie są realne koszty przywrócenia ruchu pasażerskiego do Łomży? Kto z Was chciałby stać zimą na śniegu, mrozie i silnym wietrze w polu i czekać na pociąg? Ja nie!

  • filip z konopi - niezalogowany 2019-02-11 07:32:26

    Gość z obsługi pociągu mówi, że w Ostrołęce stacja jest trochę na uboczu i przy wykorzystaniu dodatkowej komunikacji autobusowej można by zgrać dojazdy do centrum a w Łomży miejsce po dworcu jest w samym centrum ale poseł Kołakowski chce je przenieść w okolice Kupisk. Brawo!

  • Lomzyniak - niezalogowany 2019-02-11 07:13:19

    Arriva RP Sp. z o.o. jest częścią grupy Arriva, należącej do Deutsche Bahn. https://arriva.pl/art/34/kim-jestesmy.html

  • Bahn_tonie_PKP - niezalogowany 2019-02-11 07:10:48

    Ale, ale, toż to ARRIVA czyli Deutsche Bahn a nie PKP! Z czego się Pan poseł cieszy, że niemców na łomżyńską ziemię ściągnął?

  • enej - niezalogowany 2019-02-11 06:28:08

    kolej przeżywa renesans. Pociągi szybkie i nowoczesne, wyposażone w czyste przestronne toalety, restauracje lub bufety, dostęp do internetu gwarantują komfort którego nie zapewni żadne autobus w na bank Audik prawie nówka. Pomimo budowanych dróg ekspresowych czy autostrad pociąg wygrywa pod względem czasu przejazdu i bezpieczeństwa bezpośrednio do centrów miast. Żaden autobus czy audik prawie nówka niema przedziałów dla matek , przystosowania dla osób niepełnosprawnych czy przewozu rowerów itp. A o tym oczywiście pan real i powyżej nie pamięta. Kolej to okno na świat które pozwala na realizowanie już od miejsca zamieszkania podróżowanie po całej europie.Nie trzeba czekać na Baranowo bo pod nosem mamy nowoczesny port lotniczy w Szczytnie do którego dojedziemy pod sam terminal pociągiem przez Ostrołekę. Połączenie kolejowe do Ostrołęki otwiera bezpośredni dojazd do Trójmiasta i w kierunki Kołobrzegu , Szczecina. Ani w tej chwili ani w przyszłości żadna dobra droga z naszego regionu w tamtym kierunku nie będzie budowana a zainteresowanie podróżami jest duże. To tyle jeżeli chodzi o ruch pasażerski natomiast o ruchu towarowym uważam ,że nie ma co pisać bo oczywistym jest ,że otwiera to nowe perspektywy spedycji towarów oraz podnosi atrakcyjność inwestycyjną miasta. Mówiąc o remoncie linii kolejowej do Ostrołęki tu nikt nie mówi o cudach to jest po prostu oddanie miastu tego czego go wcześniej pozbawiono i co całkiem tu dobrze funkcjonowało a tylko zapaść gospodarcza po roku 1989 spowodowała jej upadek ale to nie tylko u nas lecz dosłownie wszędzie w kraju. Dzisiaj każdy kto ma realne możliwości stara się o rewitalizację połączeń kolejowych. Popatrzcie na pobliską Ostrołękę. Rewitalizują wszystkie linie kolejowe i tam nikt nie prowadzi głupich dyskusji czy mu się opłaca czy nie. Wiedza co robią i efektem jest to ,ze miasto to lata świetlne jest gospodarczo od nas do przodu. piszę tu o rewitalizacji linii Łomża - Ostrołęka bo to jest w tej chwili realne najbardziej realne przedsięwzięcie. Jest to przywrócenie miastu tego co już miało a czego poprzez błędne decyzje centralne i zaniedbania zostało pozbawione. Piszę o tym bo władze centralne i dygnitarze z Białegostoku zapewniali a remoncie tej naszej lin i kolejowej. Trąbili ,że środki na to są. Obiecywali ,ze już w tym roku to będzie robione. A teraz co figa , nima i pieprzenie o prespektywie lukstorpedy za 10 lat. Co pan Olbryś i inni tak teraz zamilkł???????? Dajcie to co obiecaliście i nie oszukujcie nas i naszego miasta. poza tym w całym kraju rośnie popularność podróżowania pociągami. Liczba przewiezionych pasażerów jest coraz większa i z roku na rok bije rekordy. Tylko w naszym mieście oczywiście znajdzie się ktoś który dalej będzie twierdził ,ze audik prawie nówka szybciej i lepiej go dowiezie.

  • pilot od telewizora - niezalogowany 2019-02-10 22:56:04

    Po co kolej lepiej lotnisko. Samolotem wszędzie można lecieć i dużo szybciej.

  • zyta - niezalogowany 2019-02-10 21:35:44

    Symboliczny ten dzisiejszy przyjazd, 79 lat temu /10.02.1940r./ był ,,wyjazd,, na nieludzką ziemię...

  • normalne miasto - niezalogowany 2019-02-10 20:37:21

    Czy kolej będzie miało wpływ na rozwój miasta? Oczywiście że nie. Ludzie stąd będą wyjeżdżać tylko że szybciej lepszymi torami i lepszą drogą Via Baltica. Jeżeli w tym mieście nic się pozytywnego nie zadziała. Rozmawiam z ludźmi nawet wczoraj. Mówią miasto umiera. Brak perspektyw na normalne życie w tym skansenie.

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 19:56:07

    gdy byłem mały to taki prezent był dla mnie marzeniem. Teraz gdy jestem duzy to marzeniem jest by kolej wróciła do mojego miasta , zwłaszcza gdy tak była z nim związana.

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 19:54:49

    nie twierdzę,że nie jestem fanem kolei i się tą tematyką interesuje.

  • kolej na kolej - niezalogowany 2019-02-10 19:37:54

    enej wydajesz się być dzieckiem który na każde święta chciał kolejkę - prawdziwy z ciebie fan kolei. ewidentnie masz do niej pociąg.

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 18:51:37

    niech nie mamią o tej lukstorpedzie na 250km/h niech zrobią to co miastu zabrali czyli do 120km/h i będzie ok.

  • Wyborowe - niezalogowany 2019-02-10 18:46:22

    Lomzo zapomnijcie pozucic trzeba nadzieję ja wam napiszę że będzie 300 na godzinę serio ale morze 2050rok

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 18:37:59

    Nie ma już przeszkód prawnych, aby rozpoczęły się prace nad projektem rewitalizacji połączenia kolejowego Łapy – Łomża. Chodzi w zasadzie o dwa podlaskie szlaki kolejowe. Jeden to linia nr 36 na odcinku Łapy – Śniadowo, a drugi to linia nr 48 od Śniadowa do Łomży. PKP Polskie Linie Kolejowe otrzymały decyzje środowiskowe dla obu inwestycji wydane przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Białymstoku. I teraz można już zacząć prace nad projektem modernizacji. Decyzja RDOŚ była prosta i łatwa do przewidzenia, gdyż planowana inwestycja będzie polegać na modernizacji istniejących linii kolejowych, a więc na zamkniętym terenie kolejowym. I nie trzeba było dokonywać skomplikowanej oceny oddziaływania na środowisko dla tych inwestycji. We wniosku do białostockiej dyrekcji, PKP PLK napisały, że kolejarze chcą przywrócić ruch kolejowy na linii nr 36 Łapy – Śniadowo – granica województwa (to 68 km torów, z których tylko 20 km jest użytkowanych). Dlatego zostaną przebudowane m.in. stacje Czarnowo – Undy i Śniadowo, a zlikwidowana będzie stacja Czerwony Bór. Natomiast modernizacja 17 km linii Śniadowo-Łomża, która też nieużywana, oznacza m.in. przebudowę przystanków w Kozikach, Starej Łomży i Konarzycach. Na obie linie wrócą zarówno pociągi pasażerskiej, jak i towarowe, gdyż PKP PLK zależy na usprawnienie transportu kolejowego między Białymstokiem a Łomżą. Na te inwestycje kolejarze mają otrzymać dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Ale nie wiadomo jeszcze, kiedy ruszą prace budowlane.

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 18:33:51

    taj pisała mylomza. "Plany rewitalizacji połączeń kolejowych na liniach Łomża - Śniadowo oraz Łapy - Śniadowo - granica województwa opierają się wszelkim zmianom i wszystko wskazuje na to, że będą realizowane. W nowym projekcie zmieniającym Krajowy Program Kolejowy obie inwestycje pozostały na liście podstawowej. Minister Infrastruktury i Budownictwa skierował do konsultacji społecznych projekt uchwały Rady Ministrów zmieniającej uchwałę w sprawie ustanowienia Krajowego Programu Kolejowego do 2023 roku. Inwestycje zaplanowane w najbliższym sąsiedztwie Łomży nie uległy jednak żadnym zmianom i w dalszym ciągu przewidziane są do realizacji. A jest ich łącznie trzy. Na liście rezerwowej znalazły się prace na linii kolejowej nr 36 odcinek Ostrołęka – Śniadowo o wartości 48 mln złotych (na terenie woj. mazowieckiego), ale już dwie kolejne są na liście podstawowej. Chodzi o rewitalizację linii kolejowej nr 36 na odcinku Łapy – Śniadowo – gr. województwa wycenioną na 41,3 mln złotych oraz najbardziej interesującą mieszkańców Łomży linię kolejową nr 49 na odcinku Śniadowo – Łomża, której rewitalizacja ma pochłonąć 35,9 mln złotych. Konsultacje społeczne trwać mają do 2 września. O umieszczeniu linii nr 49 Śniadowo – Łomża oraz linii kolejowej nr 36 na odcinku Łapy – Śniadowo – granica województwa na liście planowanych inwestycji informowaliśmy już w lutym. – Nie jest to lista zamknięta i może ulec zmianie – zastrzegał wtedy rzecznik PKP PLK Mirosław Siemieniec. Propozycje zmian właśnie się pojawiły, jednak nie dotyczą interesujących nas inwestycji. Będą one realizowane z dofinansowaniem unijnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego objętych Krajowym Programem Kolejowym do 2023 roku.

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 18:32:17

    taj w tamtym roku pisała wspołczesna"Wydano właśnie decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla rewitalizacji linii kolejowej nr 49 Śniadowo-Łomża. Zobacz dzisiejsze wydanie internetowe Gazety Współczesnej Rewitalizacja przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa ruchu oraz zmniejszenia negatywnego oddziaływania transportu na środowisko - wskazuje Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Białymstoku. W przyszłości na linię mają wrócić też pociągi pasażerskie. - Bardzo się cieszymy, bo decyzja otwiera drogę do realizacji tego projektu, który znacząco wpłynie na rozwój naszego regionu - podkreśla Rafał Pstrągowski, wójt gminy Śniadowo. Zgodnie z harmonogramem tymczasowych zamknięć linii kolejowych rewitalizacja ma być realizowana od 25 lipca 2019 do 30 maja 2020. Jest to bardzo optymistyczne z uwagi na to, że jeszcze kilka lat temu planowano wygaszenie tej linii. Czytaj więcej: https://wspolczesna.pl/sniadowolomza-rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-49-kolej-pomoze-w-rozwoju/ar/12841260

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 18:29:09

    do Śniadowa dojedziemy już z prędkością 120km/h , natomiast ze Śniadowa do łomży tylko do 20km/h. Jak zwykle nasze miasto zacofane i traktowane jak Polska nie drugiej ale trzeciej kategorii.

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 18:16:38

    kolej przeżywa renesans. Pociągi szybkie i nowoczesne, wyposażone w czyste przestronne toalety, restauracje lub bufety, dostęp do internetu gwarantują komfort którego nie zapewni żadne autobus w na bank Audik prawie nówka. Pomimo budowanych dróg ekspresowych czy autostrad pociąg wygrywa pod względem czasu przejazdu i bezpieczeństwa bezpośrednio do centrów miast. Żaden autobus czy audik prawie nówka niema przedziałów dla matek , przystosowania dla osób niepełnosprawnych czy przewozu rowerów itp. A o tym oczywiście pan real i powyżej nie pamięta. Kolej to okno na świat które pozwala na realizowanie już od miejsca zamieszkania podróżowanie po całej europie.Nie trzeba czekać na Baranowo bo pod nosem mamy nowoczesny port lotniczy w Szczytnie do którego dojedziemy pod sam terminal pociągiem przez Ostrołekę. Połączenie kolejowe do Ostrołęki otwiera bezpośredni dojazd do Trójmiasta i w kierunki Kołobrzegu , Szczecina. Ani w tej chwili ani w przyszłości żadna dobra droga z naszego regionu w tamtym kierunku nie będzie budowana a zainteresowanie podróżami jest duże. To tyle jeżeli chodzi o ruch pasażerski natomiast o ruchu towarowym uważam ,że nie ma co pisać bo oczywistym jest ,że otwiera to nowe perspektywy spedycji towarów oraz podnosi atrakcyjność inwestycyjną miasta. Mówiąc o remoncie linii kolejowej do Ostrołęki tu nikt nie mówi o cudach to jest po prostu oddanie miastu tego czego go wcześniej pozbawiono i co całkiem tu dobrze funkcjonowało a tylko zapaść gospodarcza po roku 1989 spowodowała jej upadek ale to nie tylko u nas lecz dosłownie wszędzie w kraju. Dzisiaj każdy kto ma realne możliwości stara się o rewitalizację połączeń kolejowych. Popatrzcie na pobliską Ostrołękę. Rewitalizują wszystkie linie kolejowe i tam nikt nie prowadzi głupich dyskusji czy mu się opłaca czy nie. Wiedza co robią i efektem jest to ,ze miasto to lata świetlne jest gospodarczo od nas do przodu. piszę tu o rewitalizacji linii Łomża - Ostrołęka bo to jest w tej chwili realne najbardziej realne przedsięwzięcie. Jest to przywrócenie miastu tego co już miało a czego poprzez błędne decyzje centralne i zaniedbania zostało pozbawione. Piszę o tym bo władze centralne i dygnitarze z Białegostoku zapewniali a remoncie tej naszej lin i kolejowej. Trąbili ,że środki na to są. Obiecywali ,ze już w tym roku to będzie robione. A teraz co figa , nima i pieprzenie o prespektywie lukstorpedy za 10 lat. Co pan Olbryś i inni tak teraz zamilkł???????? Dajcie to co obiecaliście i nie oszukujcie nas i naszego miasta. poza tym w całym kraju rośnie popularność podróżowania pociągami. Liczba przewiezionych pasażerów jest coraz większa i z roku na rok bije rekordy. Tylko w naszym mieście oczywiście znajdzie się ktoś który dalej będzie twierdził ,ze audik prawie nówka szybciej i lepiej go dowiezie.

  • JacaPraca - niezalogowany 2019-02-10 18:13:29

    co za wies.

  • enej - niezalogowany 2019-02-10 18:07:38

    nie potrzeba 250 km/h wystarczy aby jeżdził 120km/h a już będzie dobrze. Wystarczy aby w końcu oddano miastu to co po roku 1989 zabrano i wykonano to co obiecywano i mówiona ,ze są na to pieniądze.Linia Łomża śniadowo miał być w tym roku wyremontowana do szybkoścci 120km/h tak obiecywano jeszcze w tamtym roku.

  • apollo - niezalogowany 2019-02-10 17:32:01

    Peron to my mamy po zbóju :) A gdzie czerwony dywan dla Kołakowskiego ?

  • jjj - niezalogowany 2019-02-10 16:59:04

    na czymś trzeba budować swoje poselstwo. Ile już moża na via baltice? Pora na kolej. TYlko Pan zapomniał że prawdopodobnie Pis nie wystawi tego pana.

  • pseudo - niezalogowany 2019-02-10 16:01:55

    j.c.n.p. czy takie informacje muszą być podawane po fakcie ? dziennikarzyny...

  • Anita - niezalogowany 2019-02-10 15:57:48

    Jeszcze tylko pociag z Lomzy do Krakowa i dalej

  • Kaszana - niezalogowany 2019-02-10 15:52:29

    Ludzie ogarnijcie się z tymi pociągami! Kiedyś były pksy i co! Rozdupcyło się, to samo byłoby z koleją. Kolej w Łomży nie ma sensu.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

DRUKARKA ELZAB ZETA 1800 ZŁ.

Drukarka fiskalna ELZAB Zeta to drukarka z elektronicznym zapisem kopii paragonów. Dedykowana jest do małych i średnich punktów sprzedaży. Ze..


Zobacz ogłoszenie

Skup Aut Łomża i okolice

SKUP AUT OSOBOWYCH, TERENOWYCH I DOSTAWCZYCH . Sprawnych , bądź wymagających naprawy. Najwięcej PŁACIMY za auta zadbane od pierwszych właścicieli...


Zobacz ogłoszenie

Toyota Corolla E12 2003 1.6

Auto z polskiego salonu w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Jestem 2 właścicielem od 11 lat i przejechałem 113 tys. km. Obecny stan..


Zobacz ogłoszenie

Fotobudka na wesele,komunie

Wynajmij Fotobudke na wesele,urodziny , imprezy okolicznościowe. Mamy jeszcze wolne terminy na 2019 rok. Numer tel:606257277..


Zobacz ogłoszenie

Montaż Przydomowych

Nasza firma zajmuje się montażem przydomowych oczyszczalni ścieków wiodących producentów. W naszej ofercie znajdują się najnowsze rozwiązania..


Zobacz ogłoszenie

Układanie kostki brukowej

Układanie kostki brukowej, usługi koparko ładowarką www.marbruk-lomza.com Tel: 511 593 614


Zobacz ogłoszenie

Majsterkowicz - złota rączka.

Zatrudnimy MAJSTERKOWICZA w wieku 30-45 lat do stałej pracy 5 lub 6 dni w tygodniu. Oferujemy 17zł netto na start. Po 3 miesiącach przeszkolenia..


Zobacz ogłoszenie

Skup Aut Łomża i okolice

SKUP AUT Łomża i okolice.OSOBOWE, TERENOWE I DOSTAWCZE . Sprawnych , bądź wymagających naprawy. Najwięcej PŁACIMY za auta zadbane od pierwszych..


Zobacz ogłoszenie

Skup Aut Łomża i okolice

SKUP AUT Łomża i okolice.OSOBOWE, TERENOWE I DOSTAWCZE . Sprawnych , bądź wymagających naprawy. Najwięcej PŁACIMY za auta zadbane od pierwszych..


Zobacz ogłoszenie

KUPIĘ AUTA

Kupię auta osobowe,terenowe,dostawcze.Zarejestrowane w Polsce lub do rejestracji Zainteresowani jesteśmy kupnem każdego samochodu niezależnie od..


Zobacz ogłoszenie

Hydraulik

Hydraulika komplexowa - całe budynki od a do z - jak i stare intalacie modernizuiemy - kotły stare wymieniamy - z każdego materiału wykonuiemy..


Zobacz ogłoszenie

SKUP AUT OD 500 DO 10.000ZŁ

SKUP AUT OD 500 DO 10.000ZŁ SKUP AUT SKUP AUT WSZYSTKIE FORMALNOŚCI W 20 MINUT! *BEZPŁATNA WYCENA *BEZPŁATNY DOJAZD DO KLIENTA *NAJWYŻSZE..


Zobacz ogłoszenie

wykonam drewnianą architekturę

Wykonam drewnianą architekturę ogrodową (altany, wiaty, stoły, ławy, domki dla dzieci, huśtawki itp.)


Zobacz ogłoszenie

Zatrudnię do produkcji

Zatrudnię osoby z doświadczeniem lub bez do produkcji ogrodzeń betonowych. Wysokie wynagrodzenie. Praca w Konarzycach. Więcej informacji udzielę..


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam mieszkanie 61m2 Łomża

Sprzedam mieszkanie 61,5m2 do własnej aranżacji. Polecam Państwu przestronne, jasne mieszkanie o powierzchni 61,5m2. Budynek znajduje się na osiedlu..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez mylomza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

GLOBALISTA.EU Marek Norowski z siedzibą w Łomża 18-400, Cisowa 14

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"