:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Wóz strażacki po wypadku na skrzyżowaniu wjechał w dom [VIDEO Z MONITORINGU]

Wypadki drogowe, strażacki wypadku skrzyżowaniu wjechał [VIDEO MONITORINGU] - zdjęcie, fotografia
Portal mylomza.pl 15/05/2019 16:05

Strażacy jechali do pożaru, gdy na skrzyżowaniu zderzyli się z samochodem osobowym. W wyniku uderzenia wóz strażacki wjechał w budynek mieszkalny. Całe zdarzenie zarejestrowała kamera monitoringu.

Do nietypowego zdarzenia doszło dzisiaj (15.05) w Sokółce. Według wstępnych ustaleń jadący do akcji pojazd straży pożarnej wjechał na czerwonym świetle na skrzyżowanie, po czym zderzył się ze skodą felicią, a następnie uderzył w stojący przy drodze dom. Kierowca skody prawdopodobnie nie widział jadącego wozu.

W samochodzie strażackim jechało trzech mundurowych. Wszyscy odnieśli obrażenia. Przytomni zostali zabrani do szpitala. Obrażenia odniósł też kierowca samochodu osobowego, który zderzył się z ciężarówką.

W budynku, w który uderzył wóz znajdował się mężczyzna. Według informacji medialnych, nie odniósł on żadnych obrażeń. Na szczęście przebywał w innym pomieszczeniu. Samochód pożarniczy wbił się w konstrukcję domu. Do akcji konieczne było ściągnięcie dodatkowych sił.

lomza

Wóz strażacki po wypadku na skrzyżowaniu wjechał w dom [VIDEO Z MONITORINGU] komentarze opinie

  • Straszak - niezalogowany 2019-05-15 16:30:46

    Moze w koncu skonczy sie te jezdzenie strazakow na czerwonym. Chyba trzeba sie rozejrzec, bo ktos jak widzi ,ze ma zielone to jedzie

  • Kara - niezalogowany 2019-05-15 16:45:10

    Ewidentna wina osobówki, może stworzenie rozmawiało przez telefon, albo na pamięć jechało. Bez wyobraźni. Karać takich.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-15 17:05:48

    Straszak,uruchom mózg i pomysł trochę.Samochód uprzywilejowany ma pierwszeństwo nawet jak wjeżdża na czerwonym świetle.Jeśli kierowca skody nie widział i nie słyszał i nie widziałwozu jadącego na sygnałach to niech się uda do laryngologa o okulisty

  • kierowca.pl - niezalogowany 2019-05-15 17:07:57

    Tylko debil nie usłyszy pojazdu uprzywilejowanego. Większość zjeżdża aby ustąpić ale zawsze znajdzie się jakiś sierota który nie kontaktuje. Upośledzonym kierowcom nie wolno dawać uprawnień.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-15 17:08:49

    Jezeli przepisy sie nie zmienily to ten wjazd na czerwonym wozu uprzywilejowanego tez nie jest taki pewny. Przepisy nakladaja na takiego kierowce bardzo jasne obowiazki. Oczywiscie kazdy kierowca powinien mu ustapic pierwszenstwa, bo nie bez powodu sie spieszy i nie raz jedzie ratowac zycie.

  • gość 2019-05-15 17:09:46

    Dziwne że drugi wóz zatrzymał się praktycznie w miejscu więc można było przyhamować tym bardziej siedzą wyżej i widać więcej a ten wyjechał za osobówek a że miał zielone to jaka wina ?

  • michał - niezalogowany 2019-05-15 17:10:11

    samochód uprzywilejowany nie ma bezwzględnego pierwszeństwa. może nie stosować się do przepisów ruchu drogowego z zachowaniem odpowiedniej ostrożności, tym samym to kierowca takiego pojazdu musi przewidzieć i podjąć decyzję, czy może przejechać na czerwonym, zielonym pomarańczowym, pod prąd, po przejściu dla pieszych czy torach tramwajowych. wszystko leży w jego kompetencji i na nim spoczywa odpowiedzialność

  • gość 2019-05-15 17:14:46

    Wjazd na czerwonym świetle upoważnia wjazd auta uprzywilejowanego pod szcególną ostrożnościa,oczywiście gość ze skody miał pierszeństwo tylko jak widać auto jadące przed skoda zatrzymało się aby ustąpić pierszeństwo,

  • gość 2019-05-15 17:17:34

    Kierowca wozu straży pożarnej widząc,że auto stanęło i ustępuje mu przejazd więc jechał ale jak debil ze skody nie pomyslal dlaczego ktos majac zielone swiatło staje to pozniej mamy takie sytuacje, a jak tam na drodze by ktoś leżał to czy pan ze skody by tez pojechał bo ma zielone swiatło

  • Straszak - niezalogowany 2019-05-15 17:18:03

    To najwyrazniej znamy inna wykladnie prawna.
    Nikt na czerwonym nie ma pierwszenstwa.

  • Wina strazaka - niezalogowany 2019-05-15 17:19:21

    Strazak winny kolizji, albo i wypadku. Wlaczcie mozgi

  • Gość - niezalogowany 2019-05-15 17:24:29

    Na ostrzał debila które nie umie dostosować się. Gdy jesteś upośledzony to przynajmniej zamknie ryj i milcz psie!

  • gość 2019-05-15 17:26:02

    ewidentna wina kierujacego samochodem osobowym. Wóz strażacki jedzie jako uprzywilejowany , widza go inni uczestnicy ruchu i wyraznie przepuszczają przez skrzyżowanie, woż strażacki jest juz w połowie skrzyżowania a samochód osobowy wyraznie wjeżdza bez hamowania pod jadący wóz .

  • gość 2019-05-15 17:28:53

    popatrzcie sami kierujący samochodem osobowym wali prosto w przednie koło czyli w połowie kabiny wozy strażackego. Pytam sie gdzie miłą oczy kierujacy samochodem osobowym jak zachowywał szczególną ostroznośc w tej chwili. Jest to jego ewidentna wina

  • Straszak - niezalogowany 2019-05-15 17:33:57

    Widac strażaki sie odezwaly:).
    Nauczta sie jezdzic. dostosowac sie.

  • Ewidentna wina wozu strazackie - niezalogowany 2019-05-15 17:36:59

    Wg przepisow straz moze wjechac za czerwone swiatlo sygnalizatora, ale pod warunkiem zachowania szczegolnych zasad ostroznosci. Te zasady nie byly zachowane, wiec doszlo do wypadku. Proste

  • Szeryf1812 - niezalogowany 2019-05-15 17:46:28

    Ewidentnie skoda uderza w bok wozu straży kierujący strażak nie wiele mógł tam zrobić. A to jest ewidentnie brak myślenia za kierownicą tak jak potrącenia na pasach bo jeśli ktoś się zatrzymał na jednym pasie to chyba jest to czymś spowodowane czy to wóz strażacki czy pieszy ale niektórym ciężko pomyśleć.

  • gość 2019-05-15 17:52:20

    Najlepsze jest to że nikt z aut tam stojących nie wyrwał się do pomocy ofiarom itd. Tylko patrzyli jakby tu szybko opuścić skrzyżowanie zanim policja przyjedzie i zablokuje.
    To że strażacy byli w drugim wozie nie znaczy że można by zapytać przynajmniej czy nie pomóc. Polak to tylko o swoje 4 litery dba.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-15 17:58:22

    Tak. Spowodowane. Zgasnieciem silnika.
    Mogl zrobic. Jechac wolniej. Te sygnaly niesmiertelnosci nie daja mu. Tylko to, ze moze wjechac za czerwone pod warunkiem jak zachowa szczegolna ostroznosc. Czyli albo skoda sie zatrzyma, albo przejedzie. I wtedy znowu ogien na tloki

  • Gość - niezalogowany 2019-05-15 18:19:56

    Skąd tyle tumanow w na drogach? Szeryf to najlepszy przykład.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-15 18:20:45

    Skąd tyle tumanow w na drogach? Szeryf to najlepszy przykład.

  • gość 2019-05-15 18:47:35

    Czyli jak by ktoś był na pasach to też by w niego wjechali ? i byście się pytali co za tuman nie słyszał sygnałów i nie widział takiego wielkiego wozu łułułułu XDD

  • Mark - niezalogowany 2019-05-15 20:38:07

    Tumanie w kilka sekund zdążysz przejść pasy a sygnały słyszysz dużo wcześniej.
    Przepuść pojazd uprzywilejowany nawet gdy będziesz musiał poczekać na następne zielone.
    Udajesz niedorozwoja czy naprawdę nim jesteś?

  • Gość - niezalogowany 2019-05-15 21:03:52

    Jak by jechał i 5 km na godzinę wozem strażackim to kierowca tej osobowki by wjechał w ten samochód. Kierujące u pojazdem uprzywilejowanych masz ustąpić pierwszeństwa i tyle w temacie

  • Jk - niezalogowany 2019-05-15 21:51:09

    Tuman to z Ciebie dobry...praktycznie koniec skrzyżowania wszyscy sie zatrzymali tylko jedna sierotka sie nie połapała o co chodzi - zwróć tumanie uwage ze straż przyspieszała wiec pokornie musieli zwolnić przed skrzyżowaniem o czym świadczy rowniez predkosc drugiego wozu. Przez myślenie takich tumanów jak Ty co widza zielone i dzida przez skrzyżowanie - zanim wjedziesz upewnij sie czy nie ma niespodzianki , przejeżdżasz przez przejazd kolejowy z zaporami zwolnij upewnij sie. Tak tumanie ja tak robie i wcale nie należę do świętoszków drogowych ale oczy wkoło glowy trzeba miec a nie w telefonie...pozdrowienia dla normalnych...

  • Brak mózgu - niezalogowany 2019-05-15 22:07:35

    Wszyscy ludzie którzy piszą ze to wina strażaka i ze jechał jak debil bo powinien się dostosować do przepisów i stać na czerwonym a żeby to wam się k.... dom palił to byście powiedzieli co tak wolno polska cebulandia aż żal was poprostu słuchać ludzie za psi grosz narażają życie a jesCze na nic wjeżdżają jak na pomiotów jednak polska to mocno p....... kraj

  • Gość - niezalogowany 2019-05-15 23:09:58

    Wóz strażacki praktycznie zjeżdżał juz ze skrzyżowania, a osobówką wjezdżała i pomimo, że na zielonym, to kierujący nie zastosował zasady ograniczonego zaufania uderzając w straż. I o czym tu dyskutować.

  • Mark - niezalogowany 2019-05-16 00:02:55

    Krótko mówiąc gość w osobówce upośledzony.

  • Dyskutant - niezalogowany 2019-05-16 05:53:41

    O tym dyskutowac, ze jak juz podejmujesz decyzje o przejechaniu przez skrzyzowanie na swietle czerwonym to masz to zrobic w szczegolny sposob, bo ktos inny ma zielone swiatlo, czyli z gory zalozone pierwszenstwo przejazdu. I nikt nie jest alfa i omega zeby wiedziec czy akurat ktos bedzie jechal na czerwonym, bo jak mu sie wydaje, ze ma pierwszenstwo, bo ma sygnaly. To, ze ktos obok sie zatrzymal to co z tego? Nawet jak przejscie by bylo. Ruch jest kierowany sygnalizacja swietlna. Wyprzedzanie, omijanie nie wchodzi w gre. Te sygnaly strazy upowazniaja ja tylko do wjechania za sygnalizator, ale w sposob nie powodujacy nikomu krzywdy. Woz strazacki kosztuje pewnie z 800 tysiecy i trzeba bedzie zrobic winnego z osobowki.

  • Mark - niezalogowany 2019-05-16 06:27:49

    Dyskutant zamknie ryj bo ani do dyskusji się nie nadajesz ani do jazdy. Przepisy przepisami ale kultura i rozum za kierownicą to podstawa bezpieczeństwa na drodze.

  • real - niezalogowany 2019-05-16 07:54:17

    Mark, ty jak otworzysz ryj, to kultura aż bije ze środka, a umiejętności dyskutowania masz wzorcowe. Ktoś tam pisze, że inni, jadący obok, mogli się zatrzymać i zatrzymali się. Owszem, bo byli na pasie do skrętu w lewo i mieli czerwone światło. Zatrzymali się i ograniczyli kierowcy auta osobowego widoczność z lewej strony. Jeżeli strażacy jechali na sygnałach dźwiękowych, to kierowca osobówki powinien to słyszeć, ale może miał włączoną głośną muzykę lub słuchawki na uszach? Trzeba wyjaśnić wszystkie możliwe okoliczności, Na pewno kierowca-strażak nie zachował wymaganej od niego szczególnej ostrożności wjeżdżając tak szybko na skrzyżowanie.

  • gość 2019-05-16 08:19:46

    a polikwidować nagłośnienia radia w samochodach ......do 5 wat na maxa

  • Mark - niezalogowany 2019-05-16 08:49:24

    Z debilem można dyskutowac tylko w ich języku choć ich tak nic do nich nie dotrze.
    Muzyki w samochodzie można słuchać ale niezbyt głośno aby słyszeć coś się dzieje na drodze. Dotarło debilu? - wątpię.

  • gość 2019-05-16 10:03:48

    Dobrą i słyszalną metodą jest jak straż wjeżdżając na skrzyżowanie trąbi sygnałem który jest bardzo dobrze słyszalny nawet lepiej niż syrena. W Łomży 2 razy widziałem jak na Legionów i Piłsudskiego tak robili. A też mało brakowało jakby osobówka im pod auto wjechała. Tylko jak po klaksonie zaczęli dawać to chyba usłyszał kierowca w ostatniej chwili. Sygnał klaksonu mają głośny jak diabli.

  • Gość 11:30 - niezalogowany 2019-05-16 10:47:15

    Jesteście jak psy jeden głośniej szczeka od drugiego,zajmijcie się czymś i nie udzielajcie się tu

  • Mark - niezalogowany 2019-05-16 11:12:43

    Na upośledzonego kierowcę są tylko dwie metody: mordę mu obić aby zaczął myśleć lub pozwolić sierocie jechać. A najlepiej jeszcze go eskortować na sygnałach.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-16 12:04:23

    Mark. Przed przyjeciem do strazy przechodziles badania psychologiczne? Z takim"logicznym" mysleniem to nic dziwnego, ze wczesniej czy pozniej wjedziesz komus na czerwonym.

  • Mark - niezalogowany 2019-05-16 18:17:01

    Zamknij ryj debilu! 90 procent ludzi potrafi jeździć i umie się zachować. Jeden na dziesięciu to debil od urodzenia.

  • Gość - niezalogowany 2019-05-16 19:01:17

    Kazdy strazak ma taka niewyparzoną morde? Czy tylko ty? Chamie?

  • Strażak00 - niezalogowany 2019-05-16 21:33:09

    Straszak chyba nigdy nie widziałeś wozu strażackiego jadącego do akcji możliwe że o nie daj boże twoje mieszkanie się będzie palić bądź będzie zadymienie bądź ułatwiać się gaz mogą się zatrzymać na czerwonym i poczekać ale jak jadą na sygnalach świetlnych i dźwiękowych mają prawo wjechać na czerwonym świetle bo jest wozem uprzywilejowanym pozdrawiam

  • Straszak - niezalogowany 2019-05-16 23:22:46

    Przepraszam bardzo, ale czy ja gdzies w swej wypowiedzi dodalem, ze nie jest tak jak piszesz? Prosze nie imputowac mi czegos, czego nie napisalem. Ba, nawet dodam, ze bardzo szanuje prace strazakow. To bardzo odpowiedzialna praca. Poza tym koltunem, ktory psuje wam dobra renome. Zgadzam się, ze straz jest bardzo potrzebna. I zgadzam sie, ze uzywajac sygnalow pojazdu uprzywilejowanego moga, jak najbardziej, przejechac przez sygnalizator nadajacy sygnal inny od zielonego. Ale zeby to zrobic trzeba wykonac nastepujacy warunek. Jazda taka musi byc z wykorzystaniem szczegolnej ostroznosci, a skoro dochodzi do kolizji, czy wypadku taka osoba nie dopelnila obowiazku zachowania sie w sposob szczegolny. Czy moze przejechac na czerwonym? Oczywiscie, ze tak. A czy ma pierwszenstwo przejazdu przed pojazdem, ktory jedzie jezdnia z sygnalizacja świetlna w kolorze zielonym? Bynajmniej. I w tym jest ten caly szczegol. Moim skromnym zdaniem strazak-kierowca powinien dojechac do swojego sygnalizatora. Nadajac sygnaly swietlne i dzwiekowe zasadnicze z dzwiekowymi dodatkowymi w postaci trabki powietrznej, ktora jest zamontowana rozejrzec sie. Ocenic czy kazdy widzi go. Czy kazdy sie zatrzymal. I wtedy jechac. To trwa 3 sekundy wiecej, ale nie powoduje zagrozenia innych osob. Bo pamietaj. Taki kierowca bierze odpowiedzialnosc za sytuacje, w ktorej kogos zabije. I jak sie wytłumaczy? Jechalem na pożar? Kierowca osobowki w tym akurat przypadku mogl po prostu nie widziec wozu strazackiego. A czy musial? Nie musial.

  • gość 2019-05-17 00:12:23

    Upośledzony kierowca nie dostrzegł wozu strażackiego bo jego postrzeganie sięga poziomu psa. Co od kundla wymagać?

  • Gość - niezalogowany 2019-05-17 07:18:03

    Mam pytanie do obrońców kierowcy osobowki: czy gdyby wóz strażacki jechał w tym miejscu 20 km/h to Skoda dala by radę się zatrzymać? Nie sądzę, co widać po materiale filmowym i to jest niepodważalny argument wskazujący na winę. Brak zachowania szczególnej ostrożności przy pokonywaniu skrzyżowania. Dziękuję.

  • kierowca.pl - niezalogowany 2019-05-17 08:22:18

    Trzeba być naprawdę bardzo uposledzonym żeby tak się wciąć pod wóz strażacki. Głąb za kierownicą!

  • Gość - niezalogowany 2019-05-17 08:34:47

    Idac waszym tokiem rozumowania to kierowca wozu strazackiego tez uposledzony bo nie widzial osobowki? Przeciez wysoko siedzi. Wszystko widac. Uposledzony?? Nie spodziewal sie, ze na zielonym ktos moze jechac? Proste, ze jak ktos ma zielone to bedzie jechac. I argument jest taki, ze osobowka nie musiała zachowac szczegolnej ostrożności bo jechala na zielonym, a straz musiala bo jechala na czerwonym. Debile z was. Gosc zrobil wszystko dobrze, a pretensję do niego.

  • kierowca.pl - niezalogowany 2019-05-17 09:09:33

    Skurwysynu debilu twoje rozumowanie jest jest rozumowaniem psa. Zrozum kundlu ze zielone to nie wszystko i pojazdy uprzywilejowane mają pierwszeństwo. Wjechałeś jak sierota pod wóz strażacki wiec przynajmniej zamknij mordę!
    Co dotrze do palanta który nie myśli?

  • Gość - niezalogowany 2019-05-17 13:54:34

    Posluchaj mnie pajacu. Tak to sobie mozesz mowic do swojego ojca lub matki. obsrancu. To ze za cwiartke swiniaka masz prawo jazdy i wydaje ci sie ze wszystko wiesz to nie oznacza, ze tak jest. Pamietaj. Nie jestes anonimowy. Nie jeden juz plakal i przepraszal

  • gość 2019-05-17 16:28:33

    To coś wspaniałego czytając niektóre wypowiedzi.
    Znajomość przepisów ruchu drogowego - mniej niż zero.
    Szczególne pozdrowienia dla "kierowca.pl" i "strażak00" !!!

  • Gość - niezalogowany 2019-05-17 22:30:59

    Lubię hotdogi

  • Mark - niezalogowany 2019-05-18 07:27:37

    Posłuchaj mnie tumanie, jedź normalnie, nie zagrażaj innym na drodze i nie będzie problemu. Anonima przepraszać? - nie wiesz co mówisz!

  • Gość - niezalogowany 2019-05-18 08:13:09

    Twoje grzechy będą rozliczone

  • gość 2019-05-19 00:35:27

    Lubię kebaba

  • Twoja seksowna mama - niezalogowany 2019-05-19 00:42:55

    Lubie twojego seksownego ojca

  • Ania - niezalogowany 2019-05-19 07:56:39

    A ja księdza młodego i przystojnego.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Firma AXO z Jeziorka zatrudni

Firma AXO poszukuje osoby na stanowisko: KSIĘGOWA / KSIĘGOWY Wymagania: - doświadczenie w pracy w księgowości, - praktyczna znajomość zasad..


Zobacz ogłoszenie

SPRZEDAM DOM 185M2 Z DZIAŁKĄ

Sprzedam dom 185m2, stan surowy z działką 11.41 ara. Dom znajduje się w Łomży w bardzo cichej,spokojnej okolicy. Na dole znajduje się kuchnia z..


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam AUDI a6

Audi A6 2.7 TDI Qatro.licznik wskazuje 187000km,ale rzeczywisty przebie to okolo 280000km.Samochod z automatyczna w bardzo dobrym stanie skrzynia..


Zobacz ogłoszenie

Balony z helem , dekoracje

Chcielibyśmy zaoferować państwu atrakcje weselne, jesteśmy liderem na rynku , Balony z helem dekoracje weselne balonami !!! Robią naprawdę duży..


Zobacz ogłoszenie

Działki osiedle Wschód Łomża

Sprzedam działki w Łomży na osiedlu Wschód o powierzchni 1330 m2 i 1311 m2 . Działki przeznaczone są na zabudowę mieszkaniową jednorodzinną -..


Zobacz ogłoszenie

Projektant-Doradca Klienta w

Jeżeli Twoim powołaniem jest praca z klientem, potrafisz dobrze odczytać jego potrzeby i zaoferować właściwe rozwiązania, to zapraszamy Cię do..


Zobacz ogłoszenie

CHCESZ SPRZEDAC AUTO DZWOŃ MY

Skup aut od 500 do 15.000zl przeprowadzamy w sposób profesjonalny i bezpieczny. Finalizując transakcję odkupu samochodu jako priorytet stawiamy..


Zobacz ogłoszenie

Firma Roletix zatrudni osoby

W związku z dynamicznym rozwojem firmy zatrudnimy osoby na produkcję: rolet, żaluzji, moskitier, plis oraz innych osłon okiennych. Praca polega na..


Zobacz ogłoszenie

Kupie Auta osobowe terenowe

Kupię auta osobowe terenowe lub dostawcze, auto może być w pełni sprawne, uszkodzone, wymagające remontu. Dobrze płacimy za auta zadbane od..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez mylomza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

GLOBALISTA.EU Marek Norowski z siedzibą w Łomża 18-400, Cisowa 14

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"