:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Znikająca budka. Sprawa jest w toku

Interwencje, Znikająca budka Sprawa - zdjęcie, fotografia
Portal mylomza.pl 18/03/2019 14:16

Przeszło 3 tygodnie temu do naszej redakcji wpłynęła skarga, w której jeden z mieszkańców napisał, że pod parafią Krzyża Św. ktoś nielegalnie, bez stosownego pozwolenia i opłat prowadzi działalność gospodarczą w pasie drogowym należącym do miasta. Konkretnie chodziło o budkę, w której sezonowo były sprzedawane lody i gofry dla dzieci. Dziś okazuje się, że budki już nie ma.

Zwróciliśmy się do Urzędu Miejskiego w Łomży z zapytaniem, czy ten temat jest znany i poprosiliśmy o wyjaśnienie całej sytuacji. Okazało się, że taka sama skarga wpłynęła również do ratusza. Sprawą zajął się Wydział Gospodarki Komunalnej.

- W dniu 27 lutego została powołana komisja, która po dokładnych oględzinach miejsca stwierdziła, że budka znajduje się nielegalnie w pasie drogowym na terenie należącym do Miasta Łomża – przekazuje ratusz.

Jak dodają urzędnicy, aby postawić taką budkę, trzeba uzyskać pozwolenie w magistracie.

- Taka decyzja administracyjna nie została wydana. W związku z tym, że była to działalność nielegalnie prowadzona, do „kasy miasta” nie wpływały przez lata należne środki – dodaje urząd.

Okazało się, że 7 dni po oględzinach komisji budka zniknęła! Osoba, która prowadziła tam działalność, została wezwana przez Urząd Miejski do złożenia stosownych wyjaśnień. Z nieoficjalnych informacji wiemy, że to jeden z członków rady parafialnej.

Według sprzedawcy teren został udostępniony mu przez proboszcza. Właściciel budki z gastronomią twierdził, że nie był świadomy faktu, iż znajduje się ona na terenie należącym do miasta. Ratusz przekazuje, że działalność w wymienionym miejscu była prowadzona w latach 2013-2018, natomiast korzystając z usługi Google Street View możemy zauważyć, że obiekt widoczny jest na zdjęciach z maja 2012 r.

Czy osoba prowadząca działalność gospodarczą miała wszystkie pozwolenia, które uprawniają do prowadzenia małej gastronomii? Do jakich mediów budka była podłączona?

Jak wyjaśnia nam ratusz, za nielegalne zajęcie pasa drogowego grozi kara 15 gr za metr kwadratowy obiektu handlowego za 1 dzień. A budka ma tych metrów 50! Sprawa jest rozwojowa. Ratusz czeka teraz na wyjaśnienia proboszcza parafii Krzyża Św.

Luty 2019 r.

lomza

Znikająca budka. Sprawa jest w toku komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 14:32:13

    A to nie chodzi o tego kandydata do rady miasta co swoje ulotki wrzucał do gazetki parafialnej???? Ktoś podpowie???

  • gość 2019-03-18 14:33:18

    i tyle lat nikt z Miasta` nie ogarnął tematu,ze budka tam nie powinna stać... Nasz Prezydent wychodząc z Mszy Sw, obok stojącego Kościoła też ani razu nie pomyślał... Dobre lody,miły straszy człowiek... wątpię,ze od tak sobie zagościł sie tam. Polaczki,,,, zawsze cos komuś musi przeszkadzać.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 14:33:21

    Wstyd wstyd wstyd panie Godlewwskii

  • MAFIA kk - niezalogowany 2019-03-18 14:33:47

    buda stoi na "terytorium" mafijnego państwa watykańskiego iiii się piniendze należo tylko mafii z watykańkiego państwa ! ... wszystke wierne ksiendzu swemu mogo jemu oddać swoje piniendze

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 14:34:53

    no to teraz muzyczny kandydat zapłaci...

  • Godleś - niezalogowany 2019-03-18 14:38:25

    Ach Godleś trzeba będzie wyjaśniać to wyjaśniiss zawsze na sprzedaży gazetek z ulotkami politycznymi możecie jeszcze zarobić nie bój żaby

  • Peło - niezalogowany 2019-03-18 14:41:33

    Bo to był Borys BUDKA, hehe

  • INKWIZYCJA - niezalogowany 2019-03-18 14:49:44

    te co niechco dać loda nie bendo pokropione i nie dostano wafla

  • gość 2019-03-18 15:13:48

    Porządek musi być ,pewnie to nie krezus ale podatek powinien odprowadzić ,dotyczy to wszystkich obywateli.

  • gość 2019-03-18 15:17:07

    Zaiste: sensacja stulecia! Pogratulować pseudodziennikarstwa.

  • Parafianin - niezalogowany 2019-03-18 15:19:06

    Oj Pan Godlewski kręci lody z Państwem Zalewskim od wielu wielu lat.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 15:31:53

    W zakazy handlu też zapewne funkcjonowała, i tak sprawa będzie zamieciona pod dywan bo będą się bali czarnym narazić :D

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 15:33:14

    Proboszcz mógłby też udostępnić parking przy kościele dla parafian podczas remontu ulicy Niemcewicza gdyż parkingi na czas remontu zostały zlikwidowane i ciężko jest wieczorem znaleźć miejsce a jest zakaz stawiania od 22 do 6 rano a parafianie dają na tace i parking został zbudowany za pieniądze parafian którzy łoża na kościół więc mogli by również parkować na tym parkingu po 22

  • gość 2019-03-18 15:44:28

    zastanawia mnie któremu to geodecie wyszło ze budka ma 50m

  • gość 2019-03-18 16:02:22

    i jak tu teraz żyć bez loda ? ... a jak np posłanka będzie miała ochotę na loda ?

  • gość 2019-03-18 16:03:45

    pojdzie do jaroslawa

  • gość 2019-03-18 16:08:19

    Ale afera !!! Dzwońta do TVN po Sekielskiego/

  • gość 2019-03-18 16:25:57

    to jest obrzydliwe !!!!!!!!!! ale typowe dla miejscowego życia polityczno społecznego. Budka taka zwykła nawet ładna gdzie przez tyle lat sprzedawan o spokojnie pyszne lody nagle stała się przedmiotem walki z miejscowym kościołem .

  • gość 2019-03-18 16:40:27

    A propos parkingu.Jest prywatny czy należy choćby po części do parafian???

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 16:48:56

    Nasz Prezydent, tak robi tym, którzy wspierali innego kandydata. Tyle lat chodził do kościoła i nie przeszkadzało. Do czasu, aż ktoś wyraził inne zdanie. Wstyd Panie Prezydencie. Niech Pan lepiej umyje przystanki po swoich plakatach. Bo do dzisiaj ślady kleju po Pana plakatach. Tam sprzedawał lody i inne rzeczy bardzo miły starszy pan. Niedawno zmarła mu żona. Razem z nią sprzedawali tam. Ten człowiek po śmierci żony bardzo był załamany. To miejsce to było jedyne miejsce gdzie widywał się z ludźmi. Tak oto ratusz wspiera osoby starsze. Gdzie to wsparcie starszych, tak deklarowane w kampanii wyborczej?

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 17:02:48

    Mały, mściwy chłopiec w krótkich spodenkach ze swoją bandą mści się na tych, którzy wspierali innych w wyborach. To jest Wasz Prezydent!!!! Zwalnia wszystkich, którzy startowali z innych list, szczególnie z PiS. Zawarł sojusz z PO, a niszczy PiS, jednocześnie prosząc o ponowne przyjęcie.

  • gość 2019-03-18 17:04:21

    Ty wyżej, nie rób scen sentymentalno - melodramatycznych. Ja też płaczę po śmierci bliskiej osoby a nie mam możliwości kręcenia lodów na osuszenie łez. Więc wara z takimi niskimi tekstami. Rozchodzi się o legalność, jeżeli ten przedsiębiorca jest na tyle cwany że w kosciele ulotki wkłada do każdej gazetki z osobna ( wiele pracy) w jedną z niedzieli w czasie kampanii wyborczej a proboszcz o niczym nie wie? To Budka z lodami bez pozwolenia na grunt miejski mnie nie zaskakuje. Teraz należy się kara. Nie ma zmiłuj, wobec prawa każdy równy. Święty Boże nie pomoże.

  • gość 2019-03-18 17:07:57

    Dzięki Bogu że na tej Parafii są donosiciele, ludzie piszą donosy do miasta, do prezydenta. Więc Brawo dla prezydenta że urząd zajął się sprawą. Sam prowadzę budkę z goframi, i żeby ją postawić to wiem że trzeba mieć papiery odpowiednie i pofatygować się do urzędu, ale nie każdy ma kupla od pokoleń na parafii. Żenująca sytuacja, ludzie którzy mówią o życiu zgodnie z prawem, sami łażą na lewo.

  • gość 2019-03-18 17:10:38

    Odezwały się nożyczki. Czyżby Twoje ulotki były w Kosciółku? Zamilcz lepiej jeden z drugim, na jaw wyszło że buda postawiona na gruncie bez pozwolenia, to zwinęli interes szybko. Takie prawe i sprawiedliwe.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 17:13:31

    Wszyscy jesteśmy równi wobec prawa. Dlaczego jeden musi mieć pozwolenie i płacić podatki A innego miałoby to nie obowiązywać? Niech wszystko zalegalizuje, zapłaci kary i wtedy nikt mu handlu nie będzie żałował

  • gość 2019-03-18 17:15:20

    Jak ten miły starszy Pan został potraktowany przez proboszcza??? Ten proboszcz naraził tego Pana na taką sytuację, bo nie chciało mu się sprawdzić czy grunt należał do miasta, przecież mógł sprawdzić, mógł się zastanowić, a najlepiej postawić budkę na terenie niby parafii, bo ciężko było zgodnie z prawem działać. Dziś ten Pan miły może zapłacić wysoką karę, przez takie działanie. Może z tacy się dołoży wielmożny proboszcz. Szkoda tego Pana.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 17:18:44

    Brawo! Po lody to do biedronki a nie lokalnego przedsiebiorcy... brawo polsko. Brawo my

  • sakrobiznes - niezalogowany 2019-03-18 17:18:45

    a ja się zapytowywuję, czy organiści płacą POdatki od dochodu osiąganego ze sprzedaży opłatków, wszak nie są księżmi tylko pracownikami parafii..., POza tym uprawiana jest na szeroką skalę działalność turystyczna pod płaszczykiem kultu religijnego, bo wszystkie wycieczki do np. Ziemi Świętej to czysty biznes komercyjny, ale nie oPOdatkowany

  • gość 2019-03-18 17:20:20

    Kto handluje, ten wie ile papierologii trzeba mieć i ile wychodzić po urzędach. Dlaczego ten Pan nie płacił za grunt? A może płacił, ale nie do miasta? Gdzieś tu śmierdzi i jest pies pogrzebany. Przechodząc niedawno obok, zauważyłem że oprócz budki zniknął też płotek przed gablotką. Można? Można...tylko dopiero jak się wyda kręcenie lodów. Wstyd. A ta reklama łazienek? To stoi za pozwoleniem? Na gruncie miejskim? czy kościelnym? Ktoś wie?

  • gość 2019-03-18 17:22:56

    chodzi o to ze zwykly szary czlowiek juz bylby scigany przez skarbowke

  • gość 2019-03-18 17:28:23

    Ciekawy jestem czy skoro proboszcz udostępnił mu grunt, to czy ten Pan mu płacił za to? A może to są znajomi od lat i nie musiał nic płacić? Boli taka niesprawiedliwość, co wolno proboszczowi to nie tobie smrodzie, tym bardziej jak nie jesteś dobrym znajomym. Inni płacą za to że handlują np. na targowicy, nic nie sprzedadzą czasem ale opłata taka sama. A tu exclusive. Przykre.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 17:28:25

    No cóż, muszą w ratuszu szukać środków na opłaty za śmieci. To będą starych ludzi ścigali, którzy sprzedali kilka lodów. Wy się odczepcie od parafii św. Krzyża opętane diabły, demony, co latacie na pielgrzymki, msze poranne codziennie, a zioniecie ogniem.

  • gość 2019-03-18 17:31:29

    właśnie dlatego ważne jest słowo - sprawiedliwość - wobec każdego bez względu na koneksje, znajomości. Brawo urząd. Podobno wiele takich donosów przyszło po ostatnich wyborach po angażowaniu się kościoła w wybory samorządowe. Widocznie dziś już są sprawdzane. I dobrze.

  • gość 2019-03-18 17:35:19

    Panie lub Pani droga nie denerwuj się tak bardzo. Przecież jakby ten pan z budką stał na legalnie zajętym gruncie tematu by nie było. Czy to oznacza że Pan lub Pani jest za tym żeby jedni musieli płacić, a inni nie??? Nikt nikogo nie ściga, to jest PRAWO. A PRAWO powinien przestrzegać każdy, a nie wybrani znajomi.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 17:36:42

    To biedny, dobry człowiek. Wdowiec. Niedawno stracił żonę. Oby wam ta sprawa kością w gardle nie stanęła.

  • gość 2019-03-18 17:41:21

    Ojajajjajaaj po co te nerwy. Wystarczyło sprawdzić czy grunt jest Koscielny. Wyszło przy okazji że pod Budką nie jest i wielkie obruszenie smakoszy lodów. Przecież ten Pan może tam postawić budkę z powrotem, tylko trzeba uregulować opłaty i papiery. Miejsce czeka. Kto pierwszy ten lepszy.

  • gość 2019-03-18 17:48:54

    Na pewno dobry człowiek, tylko trafił na proboszcza dobrego - Proboszcza roku. Na targowicy ludziom też umierają żony, mężowie, córki i inne osoby bliskie i z tego powodu świat się nie zmienił, że opłat nie trzeba uiszczać. Jedno nie ma z drugim nic wspólnego. Tylko dlatego że jest wdowcem może mieć ustępstwa od prawa? Proszę się nie ośmieszać. Niech postawi budkę na trawie bliżej centrum katolickiego - nie ma problemu.

  • gość 2019-03-18 17:55:04

    Ten Pan starszy to chyba ojciec tego Pana który w Kosciele miał ulotki? To syn mógłby bardziej się zainteresować procedurami, bo człowiek starszy może nie wszystko wiedzieć, jeżeli ma jeszcze obok proboszcza któremu się z zasady ufa.

  • gość 2019-03-18 18:01:10

    Jeżeli Biskup odprawia pogrzeb, w rodzinie tego Pana, to świadczy że ta rodzina jest wysoko postawiona. Nie mogłaby świadomie tak się narazić na nieznajomość prawa. Myślę że ktoś wpuścił w maliny tego starszego, bardzo sympatycznego Pana. Ciekaw jestem tylko czy ten "ktoś" będzie miał odwagę żeby przyznać się do swojej arogancji.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 18:01:13

    Oto szczerość wygranego. Jak go w poprzednich wyborach kościół wspierał i prawie przez 4 lata, to jakoś nie widział tych wszystkich spraw. A teraz gorliwość się odezwała w nim??? A może chęć zemsty, bo oni rozpoznali się na nim wcześniej???? Części mieszkańców Łomży, zajmie to trochę więcej czasu. Ale jak dostaną podwyżki za śmieci, wodę. Jak zaczną się redukcje etatów w niektórych instytucjach to powoli przejrzą na oczy. Wszystko kwestia czasu.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 18:03:24

    No jednego nie rozumiem. To prezydent musi donosy dostawać żeby robić za co bierze pieniądze. To może niech się pensja z tymi co donosy piszą, podzieli

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 18:06:14

    Wyraźnie widać, że padło polecenie by szukać haków na kościół. Kościół ma 2 tys. lat. Nie takich przetrwał. Przetrwa i te ataki.

  • gość 2019-03-18 18:17:11

    O Matko Boska. Atak na Kościół - to zauważenie że budka stoi nielegalnie? No tak. Gdyby prezydent przymknął oko na ten donos to by miał lody za darmo dla siebie i swoich dzieci dożywotnio. Super!!! A i jeszcze gofry.

  • gość 2019-03-18 18:28:01

    Szczerość wygranego :) Muszę przypomnieć że prezydent nie był popierany przez Kościół. Nie przypominam sobie sytuacji w której - Biskup zaprasza na spotkanie z kandydatem i ministrem podczas ogłoszeń kościelnych. Ulotki w Kościele w gazetce parafialnej też nie należały do prezydenta. Hmm w Radio Maryja również prezydent nie miał tylu godzin żeby głosić i odczytywać paszkwile. Więc Kościół nie popierał nigdy prezydenta Chrzanowskiego. Dlatego wydarzyła się ta farsa z innym kandydatem Pis. Prezydent rządził zgodnie z prawem, nie całował pierścieni i nie podniecał się na widok buraczkowego nakrycia głowy. Jak widać zdrowy rozsądek musiał być zepchnięty na boczny tor w taki sposób, jaki Katolikowi by się nie śniło. To nazywa się kultura Chrześcijańska, dająca przykład z góry.

  • gość 2019-03-18 18:32:33

    Szczerość wygranego :) Muszę przypomnieć że prezydent nie był popierany przez Kościół. Nie przypominam sobie sytuacji w której - Biskup zaprasza na spotkanie z kandydatem i ministrem podczas ogłoszeń kościelnych. Ulotki w Kościele w gazetce parafialnej też nie należały do prezydenta. Hmm w Radio Maryja również prezydent nie miał tylu godzin żeby głosić i odczytywać paszkwile. Więc Kościół nie popierał nigdy prezydenta Chrzanowskiego. Dlatego wydarzyła się ta farsa z innym kandydatem Pis. Prezydent rządził zgodnie z prawem, nie całował pierścieni i nie podniecał się na widok buraczkowego nakrycia głowy. Jak widać zdrowy rozsądek musiał być zepchnięty na boczny tor w taki sposób, jaki Katolikowi by się nie śniło. To nazywa się kultura Chrześcijańska, dająca przykład z góry.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 18:37:56

    No dobrze ale czy na czas remontu ulicy Niemcewicza proboszcz mógł by udostępnić parking przy kościele w godzinach od 22 do 6 rano a nie wkładać kartki za wycieraczkę żeby nie parkować?To jest parking prywatny czy parafialny zrobiony z pieniędzy parafian

  • gość 2019-03-18 18:45:37

    Parking jest miasta, spokojnie można parkować.

  • gość 2019-03-18 18:53:12

    Proboszcz nie wiedział że są ulotki w KOściele Proboszcz nie był świadomy że mając parasole z Browarem Łomza na pikniku rodzinnym, bezalkoholowym - reklamuje alkohol. Proboszcz pewnie też nie wiedział że budka na gruncie miejskim stoi. Nieznajomość prawa - szkodzi

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 19:01:06

    Ciekawe czy wydawał paragony?

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 19:04:41

    Paszkwile w radio Maryja? Czy list odczytany od Prezesa Kaczyńskiego? To jest paszkwil? Ciekawe? To jeśli taki paszkwil szef partii napisał na prezydenta, to po co on się chwali, że wraca do partii, nawet na tym portalu? Po co dziecinne informacje o pobycie na Nowogrodzkiej? Toż to żałosne. Przeczytanie w radio Maryja nazywane jest paszkwilem, a do autora tego listu na kolanach by wrócił i wszystko robi by tak się stało. Kaczyński do Ratusza nie przyjeżdża i nie prosi o audiencje. A swoimi wyjazdami na Nowogrodzką sam się chwali. Gdzie honor? Do autora paszkwila jeździ?

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 19:09:45

    Hm...czytam posty i włos się jeży... Od kiedy winą prezydenta miasta jest to że wpłynęło zawiadomienie. Z urzędu taka sprawa musi być sprawdzona. Zajmują się tym pracownicy a nie prezydent. Pas drogowy to pas drogowy. Nie uważam że stawiając ww budkę właściciel a tym bardziej proboszcz parafii o tym nie wiedział.(budując kościół parking itd musiał mieć wgląd w plany) Dorabianie teraz ideologii zemsty za wybory...chyba najbardziej wg mnie krzyczą przegrani... A wobec prawa każdy powinien być równy, bez znaczenia jak bardzo jest miły. Zwykły przysłowiowy Kowalski za takie coś też by miał "ciepło" ... Więc zamiast bić pianę polecam nerwosol i ostudzenie głowy.

  • gość 2019-03-18 19:15:42

    A na Mazowieckiej lokal kto kiedyś prowadził??? Więc nie mówcie że Pan biedny, stary i w ogóle, bo się ośmieszacie obrońcy parafii.

  • gość 2019-03-18 19:19:48

    Prezydent NIGDY NIE BYŁ POPIERANY PRZEZ KOŚCIÓŁ. Dlatego doszło do szacher - macher. Nie był sterowalny z Sadowej i ból d ....pojawił się parzący. A rozmawiać jako włodarz miasta - MUSI, z KAŻDYM nawet z takim paszkwilem. A że udają że można wszystko odkręcić i chcą znów Chrzanowskiego w swoich szeregach to inna sprawa. Prezydent ma obowiązek rozmawiać z każdym, dla dobra miasta. Nie segreguje jak Kołek, który tylko przychodzi jak mu parking potrzebny hhahahaha.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 19:20:15

    Bardzo słuszne. Nerwosol wam też się przyda. Już na najbliższej sesji rady miasta

  • gość 2019-03-18 19:27:36

    Najśmieszniejsze jest to że prezydent wprowadził normalne relacje. Są miasta gdzie prezydenci rano chodzą na mszę a potem na śniadanie do proboszczów, potem do pracy. Normalność w Łomży nastała. Prezydent Katolik, ale normalny.

  • gość 2019-03-18 19:30:38

    Restauracja Mazowiecka na Al. Legionów....kto pamięta 35 lat temu? Teraz robi się z człowieka pokrzywdzonego przez urząd? Jak ktoś prowadził już działalność na taką skalę, to wie co z czym się je. Więc udawanie ofiary i robienie z człowieka poszkodowanego to nie ten kierunek.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 19:33:51

    Znam człowieka, starszy Pan uczciwy szczery i życzliwy. Nikomu nigdy nic złego nie zrobił. Czyżby prezydentowi się naraził on ,albo ktoś z rodziny?...albo jak mówią ludzie na mieście obecnej władzy w Łomży przeszkadza Kościół i każdy kto z Kościołem?

  • gość 2019-03-18 19:34:24

    A co Pis na sesji będzie znów udawał że nie wie ile to 2+2=? :) Nervosol niech pije ten co ma za uszami.

  • gość 2019-03-18 19:38:49

    KATOLICY Z PISU CHCĄ ZROBIĆ Z PREZYDENTA CZŁOWIEKA KTÓRY ATAKUJE KOŚCIÓŁ! ? Obłuda na Ołtarzu i w pierwszych ławkach. Panie Prezydencie historia się powtarza, ktoś kto zgodnie z prawem rządzi, dziś jest obrzucany błotem przez właśnie takich ludzi, faryzeuszy i fałszywych proroków.

  • jurgo - niezalogowany 2019-03-18 19:43:49

    Budka stała komuś na głowie i mu przeszkadzała. Dzieciaki kupiły lody po mszy, dorośli wypili napój, teraz pójdą do biedronki albo kauflandu. Polaka trzeba zniszczyć. Brawo Łomżyniacy. Pozagryzajcie się.

  • gość 2019-03-18 19:51:21

    Obecnemu Kościołowi w Łomży przeszkadza Pan Prezydent. Przeszkadzał już od samego początku. Kościół miłosierny intencji nie chciał wypowiedzieć dziękczynnej bo imię i nazwisko było prezydenta. Hierarchowie zabraniali wejścia do radia dla Prezydenta. Ekscelencje nie pozwalały wypowiadać imienia i nazwiska Pana Prezydenta. I Wy Katolicy, nie wstydzicie się takiego zachowania? Teraz jeszcze szczujecie, że niby prezydent walczy z Kosciołem? Bo co? Bo urzędnicy sprawdzili donos i okazało się że budka stoi nielegalnie? Bo proboszcz nie chciał nagrody od prezydenta na kapelusze tylko całą pokaźna kwotę? Bo miał prawo zmienić pracownika, który kopał pod nim dołki, ale nie wiedział że ten będzie miał menagera który z ambony będzie przemycał między wierszami oszczerstwa na władzę? Róbcie tak dalej, to w Kościołach będą dyskoteki, nie dlatego że jest Chrzanowski , ale dlatego że są tacy ludzie jak Wy i tacy upadli duchowni.

  • gość 2019-03-18 19:54:49

    Lody z Kauflandu i Biedronki są przynajmniej smaczniejsze i można kupić taniej.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 20:07:54

    Pewnie to i byłaby prawda gdyby nie to, że: 1. informacja podana na portalu promującym działania prezydenta. Co to za informacja? Publiczne napiętnowanie i nękanie człowieka. Czy ktoś go poprosił o wypowiedź? To jest dziennikarstwo? 2. syn Pana starszego z budki, kandydował z listy kontrkandydatki 3. W ostatnich tygodniach zwalniani są ludzie, którzy pracowali w instytucjach miejskich, którzy startowali z listy PiS 5. Wiele osób było poddawanych naciskom, łącznie z groźbami zwolnienia z pracy szczególnie w spółkach miejskich Zbieg okoliczności? Chciałbym w to wierzyć

  • Bond - niezalogowany 2019-03-18 20:24:52

    Już troli boli ze ktoś chciał zarobić parę groszy uczciwie! Na sto procent ktoś z konkurencji nie mógł przeżyć ze akurat on tam stoi A nie on. Ten co tak się tym interesował zobaczycie że nie długo w tym samym miejscu postawi swoją bude!

  • gość 2019-03-18 21:00:15

    Wszystko zmierza w marną stronę, układy, znajomości, towarzystwa,wycieczki rowerowe, pikniki, konkursy, spotkania,grille a wiara parafian słabnie... Boże, ratuj nas

  • Gośćj - niezalogowany 2019-03-18 21:10:52

    Za chodnikiem rowniez jest pas drogowy?

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 21:47:04

    Kościół walczy sam ze sobą i sam strzela gole do własnej bramki

  • gość 2019-03-18 21:49:06

    Widać że Ci zwolnieni z pracy siedzą i piszą. Do roboty trzeba się brać i nowej fuchy przez menagiera szukać a nie hejtować i zmyślać. Jak ktuś został zwolniony to zawsze może do sądu pracy iść. Czemu nie idziecie ? Bo nikogo prezydent nie zwalnia. Oj te pomawianie prezydenta trwa i trwa. Co by nie zrobił. Nawet egzekwowanie prawa na niekorzyść kolegi z ulotki boli. I kto tu jest z PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI? Chyba tylko prezydent

  • gość 2019-03-18 21:55:10

    Nie trzeba walczyć z Kościołem, ale trzeba być czułym na patologię gdzie biznesmeni w sutannach w politykę się mieszają, niszcząc przy tym ludzi. A wiadomo ze jeżdżą po prominentnych politykach i sprawy załatwiają. Czy oni konsultują cytaty z pisma św. czy za mało pracy przy parafiach? Są za granicą miejsca gdzie Kościół jest jedne w promieniu 60 km. A u nas jeden na drugim i głupotami się zajmują zamiast powołaniem. Może w tym tkwi problem.

  • gość 2019-03-18 21:58:06

    Ja tam postawię teraz budkę, jutro idę papiery do urzędu załatwiać. Mam pomysł na kurczaka z rożna. Zawsze się sprawdzi.

  • gość 2019-03-18 22:06:28

    I ogródeczek piwny, do takiego kurczaczka browarek jak znalazł. Piszę się jako klient.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 22:22:35

    Atak na kościół, księży. Sojusz z PO w Radzie Miasta, z PO która tworzy Koalicję Europejską, która jest antykościelna, odrzucająca wszystkie wartości chrześcijańskie. A zarazem jednoczesna deklaracja, że popiera się Jurgiela, który startuje z PiS. Zakłamanie i płynięcie z falą. To takie bycie za, a nawet przeciw. I dorabianie przy tym teorii, że chce się sojuszu ze wszystkimi dla dobra miasta. A prawda jest taka, że chodzi tylko o własne dobro i własna kieszeń. I przetrwanie kolejnej kadencji. Cztery lata nieróbstwa, a potem kilka miesięcy poudawanie aktywności. A lud to kupi. Przynajmniej do czasu. Prymitywne wpisywanie się w nagonkę, którą prowadzi w Polsce lewactwo na kościół katolicki i wartości chrześcijańskie. Korzystanie z kościoła kiedy pasowało i odwracanie się, kiedy opłaci się z drugiej strony. Udawanie niezainteresowanego współpraca z kościołem. To skąd ten płacz, gdy brak poparcia. Po co były te zabiegi o poparcie, a gdy ich brak to udawanie że się nie dostało co się chciało. Kłamstwa, dwulicowość i nie cofanie się przed niczym by wygrać. Czas wszystko pokaże

  • gość 2019-03-18 22:36:16

    hahahah i kto by pomyślał ,ze taka mała budka na lody ze starszym człowiekiem w środku sprzedającym całkiem pyszne lody zmobilizuje do takiej aktywności internetową brygadę hejciarzy kreujących pozytywny obraz miłościwie panującego. Ostatnim razem brygada ta tak ostro i podobnie to pluła na panią Muzyk. To naprawdę już nie jest do wytrzymania i szyte tak grubymi nićmi ,że mało kto tego już nie zauważy i przyjmie za autentyczny głos opinii publicznej. Publiczna debata od czasu kampanii wyborczej w tym mieście zeszła na psy i nie jest autentyczna tylko moderowana przez zorganizowaną grupę internetowych hejciarzy.

  • gość 2019-03-18 22:41:14

    Atak na normalnego prezydenta, który w d...e nie włazi na siłę plebanom. Sojusz z Wiosną w Radzie Miasta, która tworzy Koalicję Europejską, która jest antykościelna, jest za aborcją, LGBT, odrzucająca wszystkie wartości chrześcijańskie. Wspólne tańce w Gromadzie. A zarazem jednoczesna deklaracja, że jest się z prawicy. Zakłamanie i obłuda. Dorabianie przy tym teorii, że prezydent jest przeciw Kościołowi, żeby więcej głosów zdobyć. A prawda jest taka, że chodzi tylko o własne dobro i spokój biznesmenów w sukienkach ( bo umówmy się nie wszyscy księża są tacy okropni, jak paru z kampanii wyborczej menagerów). I głównie chodzi o przetrwanie i trwanie w ciemnocie że "jesteśmy święci" bo nosimy purpure. A lud to kupi. Przynajmniej do czasu. Prymitywne wpisywanie się w nagonkę na prezydenta, z bojaźni że stracą wpływy w mieście, że nie będzie na elewację w pałacu, czy inna rzecz dla biznesmena w sutannie. Korzystanie z pomocy prezydenta, kiedy się chciało, a potem atak na niego , zakaz wypowiadania imienia i nazwiska, zakaz wypowiadania intencji mszalnej w jego imieniu, zakaz wstępu do radia. Udawanie zainteresowanego współpraca z prezydentem, tylko po to by swoje interesy mieć, a jak ktoś uczciwie konkursy przeprowadzał i Kowalczyków nie chciał zatrudnić to potem był zły. I CBA nasyłali. To skąd ten płacz i lanie pomyj - bo władzy nie macie. Kłamstwa, dwulicowość i nie cofanie się przed niczym by wygrać, nawet wykorzystując wiarę i ołtarz. Czas wszystko pokaże!!!!!!

  • Dodo - niezalogowany 2019-03-18 22:53:52

    Pewnie bonano albo innemu robił konkurencję. Teraz nie będzie wcale taki. Ja nie mogę to i innym nie dam.

  • gość 2019-03-18 22:57:40

    Różnica jest zasadnicza. Widocznie grupa przegrana, nie umie sobie poradzić z tym ciężarem . To są po prostu hejterzy. Całą kampanię pomyje wylewali na prezydenta, w zaprzyjaźnionych portalikach, walili z ambony kazania polityczne, głosili paszkwile w Radio Maryja, nie pozwalając przy tym dla zwykłego Katolika zamówić intencji - bo był zakaz wypowiadania imienia i nazwiska prezydenta Mariusza Chrzanowskiego w Kościołach. Takie rzeczy za komuny się działy i jak widać komuna dalej trwa. To jest towarzystwo wzajemnej adoracji niestety, chciałoby sie napisać o innej adoracji, ale to nawet nie ten kierunek. Prezydent jest tylko Fajterem, w odróżnieniu od maluczkich hejterów, którzy nie mają pomysłu na swoje życie i próbują nadal zniszczyć normalnego człowieka, który odkrywa prawdę. Niewygodną dla niektórych.

  • Yogi - niezalogowany 2019-03-18 22:58:26

    Niech się wezmą też za wszystkich wgrodzonych w pasy drogowe, będzie sporo kasy bo trwa to latami.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-18 22:59:13

    Ta budka jest schowana, stoi na terenie parafii przy ratownictwie.

  • gość 2019-03-18 22:59:29

    Będzie kurczak z rożna z browarkiem. Rada zniesie odległości i będzie normalnie a nie jak w średniowieczu.

  • gość 2019-03-18 23:00:50

    wrogi kościołą betonowego i najśfientszej śfientej inkfizycji otrzymajo łoni ekskomounikacje czyli zakaz jedzenia wafluf i piekło jech pochłonie iii łoddajta wszzystkie swoje piniendze proboszczu swenu na chfałe proboszcza swego

  • gość 2019-03-18 23:04:33

    znam byłego ministranta, który mówił że podobno kiedyś ulotki wyborcze jakiegoś polityka ważnego trzeba było wkładać w gazetki, a potem mówić że się rozdały, nawet jeśli nie. Ale w jakim to Kościele było?

  • gość 2019-03-18 23:11:50

    adn"atak na normalnego prezydenta" no z tym to ja bym się tak do końca nie zgodził. Natomiast nie ulega żadnej wątpliwości ,ze Waść uprawiasz tutaj obrzydliwe populistyczne obrzucanie błotem czego kompromitujacym dowodem jest ten fragment tekstu "Sojusz z Wiosną w Radzie Miasta, która tworzy Koalicję Europejską, która jest antykościelna, jest za aborcją, LGBT, odrzucająca wszystkie wartości chrześcijańskie. ". Widać szczucie , strasznie to Waszmości specjalność. Szukasz u innych tych podłych cech a sam jesteś ich nosicielem i propagatorem. Cyt"prezydenta, który w d...e nie włazi na siłę plebanom" owszem nie włazi bo jak sam Waszmości piszesz ma i zapewne na to szlaban. W sumie ogólnie to to wygląda całkiem dobrze w tej chwili i nie darłbym tutaj szat bo w końcu stosunki miejscowej władzy z kościołem wyglądają tak jak powinny ale nie z faktu przestrzegania rozdziału kościoła od państwa tylko prozaicznej walki buldogów pod dywanem. A jeszcze niedawno było całkiem inaczej. Szerokim strumieniem płynęła miejska kasa na wszelkie inwestycje kościelne w mieście. Sam pan prezydent osobiście nie omieszkiwał przegapić jakąkolwiek okazję aby ucałować rękę biskupa. Sam wydumany park nie udawajmy dedykowany był miejscowemu klerowi w zamyśle światowych dni młodzieży. Że nie wypalił no trudno ale determinacji prezydentowi w jego realizacji odmówić nie można . Wszelkie uroczystości ratuszowe nie obywały się bez obecności miejscowych hierarchów kościelnych. Nazywanie tego włażeniem w dupę byłoby zbyt wulgarne ale jednak zasługujące na określenie jako wyjątkowego oddania prezydenta miejscowych hierarchom oczywiście jak każdy może się domyśleć zapewne niebezinteresowne. Ostatnie wydarzenia kampanii wyborczej pokazały ,że nadziej prezydenta w tej materii były płonne i w efekcie mamy teraz tak znaczne ochłodzenie stosunków miejskich na linii prezydent miejscowy kościół. Czyli w końcu jest normalnie!!!!!!!!!!!!!

  • gość 2019-03-18 23:12:15

    Kurczak z rożna i piwko gratis. Czuję już WIOSNĘ, aż tańczyć się chce w gromadzie.

  • gość 2019-03-18 23:19:32

    do mieszkanców miasta!!!!!!!!!!!!!!!!! Trwa w mieście walka medialna . Dwa buldogi walczą pod dywanem starając się manipulować nastrojami lokalnej społeczności.To naprawdę już nie jest do wytrzymania i szyte tak grubymi nićmi ,że mało kto tego już nie zauważy i przyjmie za autentyczny głos opinii publicznej. Publiczna debata od czasu kampanii wyborczej w tym mieście zeszła na psy i nie jest autentyczna tylko moderowana przez zorganizowaną grupę internetowych hejciarzy. Kto czym tu pachnie nie trudno się domyśleć i nie można mieć żadnych wątpliwości ,ze jedno warte drugiego. Nie dajmy się zamanipulować .

  • gość 2019-03-18 23:19:59

    Waszmość Jeżeli prezydent by nawet tego szlabanu nie miał, to by i tak nie właził w tyłek takim ludziom. Trzeba mieć wyjątkową naturę żeby lubić takie klimaty. Prezydent załatwiał sprawy zawsze przodem do człowieka, nie uprawiał tzw. lizustwa, i jak tu kłamliwie wspomniałeś całowania pierścieni. Za to właśnie się nie spodobał lokalnym oligarchom i tylko dlatego postanowili go zamienić, używając swoich jakże rozległych macek, mieszając przy tym z błotem i niszcząc uczciwego człowieka.

  • gość 2019-03-18 23:31:14

    Czy ludzie mówiliby że biedny pan z budki, gdy by ta budka graniczyła np. z jakimś sklepem, czy innym miejscem innym niż Kościół. Nie sądzę. Tyle w temacie.

  • gość 2019-03-18 23:40:49

    natomiast zwracając się do miejscowych hierarchów chciałbym aby mieli świadomość, że najwięcej krzywdy miejscowemu kościołowi robią oni sami. Biskupowi po jego słowach "„które stawiają sobie wysokie wymagania” (...) "nie zajmują się niszczeniem innych w imię zdobywania stanowisk. Nie zajmują się pisaniem hejtu, oszczerstw czy pomówień" – mówił biskup, a po krótkiej chwili dodał - „w Łomży znamy takie osoby i ich pseudonimy”. " bez złych intencji zwrócę uwagę ,że mieszkańcy miasta takoż znają miejscowych księży oraz fakty które chluby miejscowemu kościołowi nie przynoszą. Tak więc nie tędy droga szanowny Biskupie bo ta którą podążacie doprowadzi do takiej małej Irlandii w Łomży i to szybciej niż się spodziewacie.

  • gość 2019-03-18 23:53:02

    a i jeszcze jedno !!!!!!!!!!!!!!! Nie używałbym określenia "grupa przegrana" bo czas to szybko weryfikuje i jak widać to ta grupa przegrana trzyma w mieście władzę a wygrany odniósł jak widać Pyrrusowe zwycięstwo!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gość 2019-03-19 00:10:53

    całowanie pierścienia biskupa jest wyrazem szacunku i uznania i tak wygląda poprawne przywitanie biskupa. Widać ,ze gość piszący o 23.19.32 nie ma pojęcia o czym ktoś pisze a jeżeli masz to twierdzisz tym ,że prezydent takiego szacunku i uznania dla biskupa nie okazywał . Tak wiec ciemniaku zanim coś napiszesz to się zastanów.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-19 06:13:37

    Ale przy parkingu przy kościele stoi zakaz stawiania auta w godzinach od 22do 6 rano dlaczego? Wierni dają na tace więc chyba jak by ktoś raz na jakiś czas postawił samochód tam na noc nic by nie nie stało

  • gość 2019-03-19 08:40:03

    Parking wybudowano z pieniędzy miasta za ok. 200 tys. zł i dziwnym jest, że mieszkańcy nie mogą tam parkować w nocy

  • gość 2019-03-19 09:05:00

    to jest plac przed świątynią a nie parking osiedlowy na wasze szmalcwageny i inne audiki prawie nówka i czy inne koromestwa.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-19 09:41:50

    Mi by włożyli kartkę za wycieraczkę żeby nie parkować to wsadził bym ją w kopertę podczas kolędy :)

  • gość 2019-03-19 09:47:04

    ksiądz idąc po kolędzie nie robi tego z powodu twojej koperty , więc możesz sobie ją już teraz wsadzić w buty.

  • gość 2019-03-19 10:05:13

    Całowanie w pierścień jest oddaniem szacunku dla Biskupa tak, zgadzam się. Ale większość ludzi nie uważa tego Pana za Biskupa, tylko za biznesmena. Nie widziałem żeby biznesmena ktoś całował w sygnety. Niech dalej tak pracuje na swój sukces. Zostanie mu tylko pierścień.

  • gość 2019-03-19 10:11:14

    "Meandry władzy" - powstaje książka o wydarzeniach politycznych w Łomży, kurtuazyjnych spotkaniach, strategiach, o tym ile Kościoła we władzy, a władzy w Kościele. Wiele wydarzeń ujrzy światło dzienne.

  • gość 2019-03-19 10:17:00

    Przecież można parkować, to jest parking miejski a nie proboszcza, tym bardziej w takiej sytuacji gdy jest remont ulicy i nie ma miejsc pod blokami. Zaznaczę też że ludzie innego wyznania lub niewierzący też mogą tam parkować, bo to parking miejski, a nie tylko przeznaczony dla parafian. Jeżeli jest tak jak ktoś pisze że nie wolno parkować? To jest w ogromnym błędzie. Można na 100%, nikt wam z tego powodu nie powinien zrobić przykrości, a jeśli tak jest, to z tą osobą jest coś nie tak.

  • gość 2019-03-19 10:30:18

    Władca pierścieni, bez pierścienia nic by nie zrobił jak ten hobbit. Dlaczego jeszcze nie weszła ustawa która zakazuje sprzedaży alkoholu, która niweluje reklamy piwa? Gdzie te realne ustawy, które naprawdę mogą zmniejszyć spożywanie i dostęp do alkoholu. Tylko ustawia się odległości, przez co przedsiębiorcy plajtują w mieście. Ryba psuje się od głowy, a smród muszą wąchać Ci najniżej.

  • katolik jeszcze - niezalogowany 2019-03-19 11:01:14

    Ten Godlewski niech przestanie walić w dzwony , a drugi obok w głośniki!!!!!!! POKORY I SZACUNKU DLA BLIŻNIEGO MAMA NIE NAUCZYŁA?

  • Gość - niezalogowany 2019-03-19 11:01:28

    A tam jest chyba zakaz parkowania w godzinach od 22 do 6 rano to w końcu można parkować czy nie po 22 bo jest naprawdę ciężko znaleźć miejsce gdy ulica jest remontowana

  • gość 2019-03-19 11:10:21

    UWAGA MIESZKAŃCY MIASTA ŁOMŻA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOŻNA PARKOWAĆ NA PARKINGU PRZED KOŚCIOŁEM, TO JEST PARKING MIEJSKI, ZE WZGLĘDU NA ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĘ REMONTU DROGI, TYM BARDZIEJ. MIESZKAŃCY MACIE DO TEGO PRAWO. TABLICZKA, KTÓRA MÓWI O ZAKAZIE NIE MA NIC Z TYM WSPÓLNEGO, PO PROSTU TO JEST SUGESTIA, BO ŁADNIEJ WYGLĄDA JAK PARKING JEST PUSTY I NIKT POD OKNAMI CENTRUM KATOLICKIEGO NIE PRZESZKADZA. PARKING JEST MIEJSKI. NIKT NIE MA PRAWA, NAKŁADAĆ KAR, KARTECZEK ANI NASYŁAĆ POLICJI JEŻELI KTOŚ ZAPARKUJE TAM SAMOCHÓD. BO TO JEST NIE ZGODNE Z PRAWEM.

  • gość 2019-03-19 11:12:40

    oczywiście ,że tam można parkować w wyznaczonych godzinach. Po to jest to miejsce. Natomiast zakaz od 22.00 do 6.00 postawiano zapewne dla zapobiezenia zrobienia z tego placu miejsca garażowania dla wszelkiej maści złomowiska co uważam ze słuszne

  • gość 2019-03-19 11:15:21

    A czy to może jakoś prezydent dla mieszkańców bloków przekazać, bo jeden mówi że można parkować , a tam jest co innego i ktoś miał karteczkę za szybą że nie wolno.

  • gość 2019-03-19 11:25:07

    Ale ludzie właśnie wracając z pracy muszą zostawić na noc gdzieś swoje samochody. W ciągu dnia logiczne że wyjeżdżają do pracy. Spółdzielnia zakazu nie wprowadza jak sąsiedzi handlujący samochodami zastawiają parkingi, więc proboszcz lepiej też niech nie przesadza, to jest teren miasta a nie jego prywatna działka. Tak jakby postawić zakaz korzystania z placu zbaw od godziny 15 do 20, gdy właśnie jest największe na to zapotrzebowanie. Niech proboszcz zdejmie ten zakaz. Zresztą sam dziś zadzwonię do urzędu w tej sprawie.

  • gość 2019-03-19 11:32:01

    a ogrodzone tyły za Centrum Katolickim jak idzie się droga za Kosciołem? Czyje to tereny? tyle trawy ogrodzili za garażami żeby chociaż dzieci nie miały gdzie pobiegać po trawie, albo kocyka rozłożyć na piknik z rodziną, nie wspomnę o tym że i ludzie z czworonogami nie mają gdzie wyprowadzać zwierząt i się z nimi najzwyczajniej w świecie bawić. Ogrodzenie postawione, nie można wejść, na parking nie można w nocy zaparkować. Prywatny folwark.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-19 13:05:39

    Jeśli ktoś prowadzi sprzedaż, handel, usługi musi mieć działalność gospodarcza, wszystkie papiery w porządku i płacić podatki to dlaczego tego pana z budki miałoby ominąć? Teren nie jest księdza i sprawa jest prosta musi zapłacić karę i najlepiej wysoka karę od urzędu skarbowego, bo ja tez chciałbym sobie handlować i wszystko mieć do kieszeni. Sanepid i podatki tego pana nie obowiązują? To że dzieje sie to po wyborach to juz zupełnie inny temat, urząd miejski niech sie weźmie za tych wszystkich którzy uprawiają sobie interesy bez odpowiednich pozwoleń. Wystarczy zeby na rynek poszli pracownicy skarbówki a tam prawie nikt nie ma działaności

  • gość 2019-03-19 13:29:32

    to co niechco łoddać swojech piniendzy dla proboszcza te niedostompio królestwa

  • gość 2019-03-19 16:12:02

    Hahahha proboszcz roku wykopał reklamę łazienek dziś???? Cuda się zdarzają, szkoda że od razu ne działali z pozowleniami, nie trzeba by było tracić czasu na przenoszenie budki i wykopywanie reklamy łazienek. Za darmo stała tam reklama???? Mam nadzieję że to żart z tymi karteczkami za szybką samochodów, które parkują na parkingu przed Kościołem podczas remontu ul . NIemcewicza.

  • gość 2019-03-19 16:15:16

    " zakaz parkowania od 22 do 6, z wyjątkiem dni gdy są nabożeństwa, bądź zajęcia w Centrum Katolickim" - to oczywiste że nie można parkować. Kiedyś to może i był parking miasta, ale poprzednie władze oddały we władanie Kościoła. Więc Bóg zapłać i prosimy o więcej.

  • Gość - niezalogowany 2019-03-19 17:08:06

    Ale ta budka i namiot stały tam kilka sezonów letnich

  • gość 2019-03-19 21:17:13

    "Meandry władzy" książka o tym jak ludzie potrafią zrobić wiele, by dojść do władzy, ile mogą poświęcić z rodziny, z życia osobistego, aby tylko piąć się wyżej, o tym jak ludzie za plecami niszczą drugiego człowieka uśmiechając się w oczy, o tym jakimi kanałami należy chodzić, aby szukać poparcia, do kogo dzwonić, aby uzyskać kontakt z najwyższymi szychami w kraju, o tym jak ludzie o społecznym zaufaniu wykorzystują swoje przywileje, o tym ile Kościoła jest w polityce, a ile jego samego w Kościele. Najważniejsze, o tym jak uknuć plan prawie idealny za czyimiś plecami, aby pozbyć się jednego człowieka, a na jego miejsce wprowadzić innego. To będzie spowiedź.

  • Łomżyniak - niezalogowany 2019-03-20 09:10:17

    Jakie to polskie..... iść i podkablować, a nasza cudowna władza dowali taką kare, że aż się nogi ugną. Przecież to nie ich wina, że tyle lat tego nie widzieli. Moim zdaniem kara powinna obowiązywać od momentu kiedy zostało to odkryte a nie wstecz. Zwłaszcza, że nikt tego nie widział tyle lat. To samo się dzieje z parkowaniem na osiedlu a konkretnie Śniadeckiego, jakaś menda ciągle dzwoni, że nieprawidłowo zaparkowane samochody ale karani są tylko ludzie którzy parkują w zgłoszonym miejscu ale 100 metrów dalej to już policjanci nie widzą problemu! CZEMU?

  • gość 2019-03-20 12:06:57

    Bardzo dobrze że władza zauważyła ten problem i kara się należy jak psu kiełbasa. Nie wiedział proboszcz i biedaczek? Dobry żarcik. Takie cwaniaki to powinny mieć karę razy dwa, właśnie za takie cwaniakowanie i chytre zagrywki. NIe wierzę że nie był świadomy człowiek, którego rodzina bardzo dobrze zna się z Biskupem i Proboszczem od lat. Dlaczego inny człowiek nie postawił tam budki tylko kumpel proboszcza? Ciekawe. W dodatku kiedyś znana była restauracja Mazowiecka, więc dajcie sobie spokój obrońcy budki z lodami. Bo chcecie wybiórczo traktować prawo.

  • gość 2019-03-23 09:02:44

    Problem polega nie na tej budce i podobno miłym i nieświadomym starszym panu. Problem polega na tym kręceniu lodów pod parasolem. Z powodu tarć wyborczych dzisiaj dowiadujemy się o jakimś biznesiku starszego pana i proboszcza biznesmena. Gdyby nie tarcia, to byśmy dalej żyli w nieświadomości. Ciekawe ile jeszcze jest takich fuszek dla świstaków proboszcza biznesmena? Jaki to atak na kościół??? To tylko fragment szerszej patologii. W końcu się okazało, ze parasol ochronny księdza proboszcza jest za krótki.

  • gość 2019-03-25 17:04:42

    https://www.youtube.com/watch?v=csRaWUuTJkY

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Sprzedam mieszkanie

Sprzedam mieszkanie 61,7m2 po remoncie, na osiedlu „Południe” przy ulicy Staffa z dużym balkonem. Duża piwnica. Przed blokiem znajduje się duża..


Zobacz ogłoszenie

Wynajmę lub sprzedam lokal

Wynajmę lub sprzedam lokal przy ul. Małachowskiego 2 (obecnie sklep motoryzacyjny MOTOZBYT) Lokal o powierzchni 34,5 m2, przed sklepem parking...


Zobacz ogłoszenie

Ślusarz - Majsterkowicz -

Zatrudnimy tak zwaną złotą rączkę - majsterkowicza w wieku 30-45 lat do stałej pracy na pełny etat. Na start oferujemy 18zł na rękę. Wypłata co..


Zobacz ogłoszenie

Kierowca kat. C

Zatrudnię kierowcę kat. C w ruchu krajowym. Możliwe dwa rodzaje czasowe pracy: wyjazdy tygodniowe lub codzienne powroty. Po więcej informacji..


Zobacz ogłoszenie

Firma Roletix zatrudni osoby

W związku z dynamicznym rozwojem firmy zatrudnimy osoby na produkcję: rolet, żaluzji, moskitier, plis oraz innych osłon okiennych. Praca polega na..


Zobacz ogłoszenie

Nowe mieszkanie w Centrum

Nowe mieszkanie, urządzone, przestronne, niezamieszkane. Trzy oddzielne pokoje. Bezpośrednio po remoncie - wysokiej klasy materiały wykończeniowe...


Zobacz ogłoszenie

Dom z piętrową oficyną w

Budynek zewnętrzny w zabudowie szeregowej z przyległą jednopiętrowa oficyna. Dom z 1985 roku o powierzchni użytkowej ok. 145 m2 na działce o..


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam Continental 4 sztuki

Sprzedam opony Continental 4 sztuki 195 65 r15 letnie stan bieznika db.


Zobacz ogłoszenie

Zatrudnimy osoby na stanowisko

W związku z dynamicznym rozwojem firmy zatrudnimy osobę na stanowisko biurowe ds. obsługi klienta detalicznego oraz hurtowego. Praca polega na..


Zobacz ogłoszenie

Oferujemy państwu pęki balonowe,balony z helem , dekorowanie firm , sal weselnych , urodzin , chrzcin i innych jubileuszy , Posiadamy także napis..


Zobacz ogłoszenie

Kupię auta

Kupię auta osobowe,terenowe,dostawcze.Zarejestrowane w Polsce lub do rejestracji Zainteresowani jesteśmy kupnem każdego samochodu niezależnie od..


Zobacz ogłoszenie

Konsultant/ Doradca klienta

Salon Premium NC+ zatrudni osobę na stanowisku Konsultant/ Doradca klienta. Mile widziane doświadczenie. CV prosimy wysyłać na adres email.


Zobacz ogłoszenie

AUDI A4 TURBO QUATRO

skóra, klimatyzacja, elektrycznie przesuwane fotele (podgrzewane), dodatkowe koła z alu felgami i oponami zimowymi. 2006, zarejestrowany w Polsce..


Zobacz ogłoszenie

DO WYNAJĘCIA 4

DO WYNAJĘCIA 4 "FOTELE" FRYZJERSKIE". NOWOCZESNY SALON OD 20 LAT W ATRAKCYJNEJ LOKALIZACJI.


Zobacz ogłoszenie

Doradca Klienta

Firma Edukacyjna poszukuje osobę na staż z możliwością stałego zatrudnienia na stanowisko Doradcy Klienta. Wymagania: - komunikatywność, -..


Zobacz ogłoszenie

CHCESZ SPRZEDAC AUTO DZWOŃ MY

Skup aut od 500 do 15.000zl przeprowadzamy w sposób profesjonalny i bezpieczny. Finalizując transakcję odkupu samochodu jako priorytet stawiamy..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez mylomza.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

GLOBALISTA.EU Marek Norowski z siedzibą w Łomża 18-400, Cisowa 14

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"